dat is wel flink bijstellen elke keerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs is nog erger dan frontlinerstart vanaf 3:57. Record aan knopjes zitten tussen 2 tracks denk ik.
whahaha, die livebandquote:
Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon. Dat gevoel van geluk wat ik toen kreeg was heerlijkquote:
Liveband was de aankondiging van elke nieuwe DJ. Echt super feestje Mysterylandquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahaha, die livebanden vet om dat vierkante blok mensen te zien met daarachter van de strepen op de niveaus van de heuvel
Sliep ik toen? Want dat heb ik zeg maar totaal niet meegekregenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon.
K hoorde m vanochtend al idd... Hij is erg lekker vind ik... heeft iets herkenbaars, maar niet in 'a cheesy way'quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Sliep ik toen? Want dat heb ik zeg maar totaal niet meegekregenSowieso niet veel zaal-ontploffingen gezien op Fusion
![]()
Hier wordt ik dan weer blijer van:
klinkt wel fijn jahquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef Krulliewullie het volgende:
Pff hier nog een. Had af en toe echt het idee dat ik de enige was van de 5500 man... Tokyo ging best. Bijna niemand herkent van Fok! maar dat zal zo zijn omdat ik nog nooit eerder gemeet heb met een van jullie ofzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon. Dat gevoel van geluk wat ik toen kreeg was heerlijk![]()
De laatste tijd zie ik dat helaas maar bar weinigIK WIL MEER MENSEN DIE LOSGAAN!!!!!
Interessant...Ben je van plan te gaan dan? Waar woon je en hoe rij je erheen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als jij voor mij een kaartje regelt haal ik je op en zet ik je persoonlijk weer thuis af
mocht ik besluiten om te gaan, kan ik je dan bellen/smsen/PM-en?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als jij voor mij een kaartje regelt haal ik je op en zet ik je persoonlijk weer thuis af
Ik gok op T-forcequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Is toevallig een van jullie ook naar zowel hysteria als fusion gegaan, en op fusion een praatje met mij gedaan over favo labels? (de mijne was fusion, die van *denk een van jullie* theracords)
delen we de kosten voor z'n kaartje ok?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mocht ik besluiten om te gaan, kan ik je dan bellen/smsen/PM-en?
\quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon. Dat gevoel van geluk wat ik toen kreeg was heerlijk![]()
De laatste tijd zie ik dat helaas maar bar weinigIK WIL MEER MENSEN DIE LOSGAAN!!!!!
primaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef T_Killer het volgende:
[..]
delen we de kosten voor z'n kaartje ok?
Mijn favoriete label is helemaal niet Theracordsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik gok op T-force![]()
Als het er 1 van hier is ten minste
Ik wil wel gaan, maar arbeitloos dus geldloos vandaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:10 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Interessant...Ben je van plan te gaan dan? Waar woon je en hoe rij je erheen?
Ja even kijken dan, ik wil het wel maar waar woonde jij ook alweer? Hengelo ergens? Mijn huis > Hengelo > Nijmegen > Boxmeer is voor een enkeltje 290 kmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
prima(mits hij natuurlijk mij ook kan/wil meenemen
)
Hebben jullie het over Loudness ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan, maar arbeitloos dus geldloos vandaarIk woon tussen Boxmeer en Nijmegen in. Het is dus wel een thuisfeestje met een lekkere lineup
![]()
[..]
Ja even kijken dan, ik wil het wel maar waar woonde jij ook alweer? Hengelo ergens? Mijn huis > Hengelo > Nijmegen > Boxmeer is voor een enkeltje 290 kmdan sta ik ergens bij Arnhem met een lege tank
Prima nummertje!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Sowieso niet veel zaal-ontploffingen gezien op Fusion![]()
Dat moet wel raggen worden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Edit 2: Er komt een collab aan tussen High Voltage en B-Front, dat kan haast niet anders als een topper worden toch![]()
Bron: http://twitter.com/HighVoltageSysX
raggueeeh! Ik zie zon samenwerking ook wel zitten!quote:
ik woon in Haaksbergen, iets onder Hengelo/Enschede inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja even kijken dan, ik wil het wel maar waar woonde jij ook alweer? Hengelo ergens? Mijn huis > Hengelo > Nijmegen > Boxmeer is voor een enkeltje 290 kmdan sta ik ergens bij Arnhem met een lege tank
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik zou btw wel zon poppetje op fok willen die helemaal uit z'n plaat gaat!zou ik iig vaak gebruiken.
Als ik dat zo goed heb uitgerekend gaat dat dan ongeveer ¤60 aan benzine kosten... dan zou ik beter op de fiets kunnen gaan en zelf m'n kaartje kopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik woon in Haaksbergen, iets onder Hengelo/Enschede inderdaaddat wordt dan te ver omrijden voor jou, als ik ga zal ik dus zelf moeten rijden... al ken ik wel 2 mensen hier uit de buurt die Inshock ook wel zien zitten!
dan hoef je zeker niet langs mij te rijden!! regel ik zelf wel wat, mocht ik besluiten te gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als ik dat zo goed heb uitgerekend gaat dat dan ongeveer ¤60 aan benzine kosten... dan zou ik beter op de fiets kunnen gaan en zelf m'n kaartje kopenDaarom deed ik het voorstel aan T_Killer, Nijmegen is namelijk maar 25 km hier vandaan
Dus laat maar even weten wat jullie doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |