Wát een plaat zeg...quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe A-lusion nummers laten me koud, standaard tracks, veel blij, weinig hard.
Ze bevestigen voor mij mijn gevoel over releases tegenwoordig: 70% is ronduit Kut, 20% is leuk om een paar keer te luisteren maar niet meer dan dat en 10% is echt kwaliteit.
en dan vind ik mezerlf nog redelijk gul qua percentages![]()
link naar Qlimax 2010 anthem?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Die remix wahaha wat gayMijn god zo knalt hardstyle misschien nog wel sneller de top40 in dan ik dacht. Oja, Brennan Baard heeft waarsch het anthem voor qlimax gemaakt. Althans, zo klinktie. En als het als BH klinkt is het sowiso al een faal
Haal je nu je eigen smaak niet in de war met kwaliteit?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe A-lusion nummers laten me koud, standaard tracks, veel blij, weinig hard.
Ze bevestigen voor mij mijn gevoel over releases tegenwoordig: 70% is ronduit Kut, 20% is leuk om een paar keer te luisteren maar niet meer dan dat en 10% is echt kwaliteit.
en dan vind ik mezerlf nog redelijk gul qua percentages![]()
zie:quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:47 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Edit: Het is niet het anthemNevermind, mijn fout.
Wel grappig, ik zie steeds vaker dat mensen ook daadwerkelijk denken dat je het woord climax met een Q schrijft. Maar verder idd: Ruffianquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef Tristaann het volgende:
Ruffian![]()
Hij is zo'n irritante mc imo, elke keer door de qlimax heenlullen
Idd, die MC was om te jankenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Was goed te doen ja, hing goede sfeer en zeer lekker setjes, vooral van Dualdriven & Zatox. Had alleen meer van Psyko Punkz verwachtZatox draaide nog wel even deze hardcore plaat
![]()
Ik heb veel MC's meegemaakt maar gisteren was toch echt wel het toppunt (MC Apster), als je bij mij veel bier naar binnen gooit sta ik er ook zo bij. Heb me mateloos geërgerd en Haakon geloof ik ook. Heb geen goed woord over voor deze man en liefst trok ik hem van het podium af.
En vandaag ook nog zo Goed Te Passe Machiel?
Truequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:17 schreef T_Killer het volgende:
TT = mwah
Give it up is beter, ik kwam er op Q-BASE pas achter dat t een Alphaverb remix was (shame on me)
Die remix van Music made addict klinkt zo slecht nog niet, ook lekker geluidje daar in de T.O.
Het house stukje vind ik idd een beetje te. Bij Toneshiterz-Electro shock vond ik dat beter geslaagd.
[..]
Wel grappig, ik zie steeds vaker dat mensen ook daadwerkelijk denken dat je het woord climax met een Q schrijft. Maar verder idd: Ruffian![]()
Verder wil ik nog melden dat ik dit weekend weer verliefd ben geworden op de set van Psyko Punkz op MysteryLand 2010.
Na hun doorbraak met de Defqon set in 2009 was ik enthousiast. Maar na verloop van tijd, en de 100e keer After MF, 2 Follow etc. was ik bang dat het een eendagsvlieg was. Maar die set op ML 2010. Nieuwe platen zijn echt te dik. Pull your strings 2010, Bass Boom, Bass Mechanics, Feel the rhythm. Wat een geweld
Die Techno Prime mix is ook echt goed gelukt.
Sorry,quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:17 schreef T_Killer het volgende:
TT = mwah
Give it up is beter, ik kwam er op Q-BASE pas achter dat t een Alphaverb remix was (shame on me)
boh gek, The Machine komt weer naar Nederlandquote:AVIO
B-Front
Chris One
Crypsis
Digital Punk
Frontliner
The Machine
Zatox
MC Da Syndrome
True.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haal je nu je eigen smaak niet in de war met kwaliteit?
Oeh oeh... die ene... van die Dj.. jeweetwel..quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef eQuaL het volgende:
Welk nummer doe ik na: tudududu tudududu tudududu, met op de achtergrond BAM BAM BAM BAM
Frontliner - Tuuduuquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef eQuaL het volgende:
Welk nummer doe ik na: tudududu tudududu tudududu, met op de achtergrond BAM BAM BAM BAM
Godver, wat een baasquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Was goed te doen ja, hing goede sfeer en zeer lekker setjes, vooral van Dualdriven & Zatox. Had alleen meer van Psyko Punkz verwachtZatox draaide nog wel even deze hardcore plaat
![]()
Ik heb veel MC's meegemaakt maar gisteren was toch echt wel het toppunt (MC Apster), als je bij mij veel bier naar binnen gooit sta ik er ook zo bij. Heb me mateloos geërgerd en Haakon geloof ik ook. Heb geen goed woord over voor deze man en liefst trok ik hem van het podium af.
En vandaag ook nog zo Goed Te Passe Machiel?
Imaginequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef Sethje het volgende:
Sorry ik had niet door dat ik de laatste was
Ik vind die for the kill eigenlijk best wel vet die bootleg, zaterdag voor het eerst goed gehoord tijdens b-front
het is voor mij geen zekerheidje, zelfs geen (voorzichtige) optie; afstand is gewoon te grootquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef Baronpilsener het volgende:
Ja, loudness wordt een zekerheidje!
Voor mij is het een paar stations verderquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is voor mij geen zekerheidje, zelfs geen (voorzichtige) optie; afstand is gewoon te groot
voor mij is het ruim 200km en ruim 2 uur rijdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Voor mij is het een paar stations verder
Die is zeker nicequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef Sethje het volgende:
Sorry ik had niet door dat ik de laatste was
Ik vind die for the kill eigenlijk best wel vet die bootleg, zaterdag voor het eerst goed gehoord tijdens b-front
Ja hey mogen wij nou ook eens een mooi feestje hebben aan deze kant van het land?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor mij is het ruim 200km en ruim 2 uur rijden
ik gun het jullie van harte, don't get me wrongquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja hey mogen wij nou ook eens een mooi feestje hebben aan deze kant van het land?![]()
Normaal is het aan jouw kant of in het zuiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |