Uhu, klopt. Maar sowieso is iets van Abject beter dan niks van Abjectquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan wel vettere Abject-platen bedenken
zeer netjesquote:
Ah oke, opzich prima vermaak in mijn slapeloze zaterdagnachtquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:15 schreef RiKe het volgende:
Headhunterz heeft net schade gereden met zijn auto omdat een hert zijn auto van dichtbij wilde zien.
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik meld het ff
Hier ook nog 1 wakkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ah oke, opzich prima vermaak in mijn slapeloze zaterdagnacht
en het gewei op de plaats van z'n grill plaatsen?quote:Zou hij het hert in de vriezer hebben gedaan?
Ik blijf wss nog wel even wakker helaas, echt balen als je dan gaat liggen in je bed en 1 uur erover doet om in slaap te vallen, vervolgens 1,5 uur slaapt en daarna weer 1,5 uur lang naar het plafon ligt te staren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hier ook nog 1 wakker...nog even dan.
HC luisteren is niet bevorderlijk voor je slaapgevoel![]()
[..]
en het gewei op de plaats van z'n grill plaatsen?
Gister een chauffeur gevonden, dus zal em wel wordenquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Avondjes plafond-staren ken ik wel... maar dat is nu niet zo
![]()
Motivatie met goede muziek is een goede drijfveer.
Zag dat em-de-em-aa [11-12-2010] LOUDNESS geopend had, waar jullie natuurlijk gewoon bij aanwezig gaan zijn...nix pandemic doen --> B2S puts the auw back in Loudness
quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:15 schreef Krulliewullie het volgende:
Gister een chauffeur gevonden, dus zal em wel worden.
neej, des een goede drijfveer om wakker te blijven. Als je wil gaan slapen werkt het al oude warme glas melk. Wat ook een aanrader is om even te gaan douchen, jezelf niet helemaal droogwrijven maar meer deppen en dan in bed liggen. En als ik snel wil gaan slapen zet ik een serie aan van 45min met weinig actie ...quote:Maar wat bedoel je met motivatie + goeie muziek? Is dat dé formule, muziek aanzetten en denken; ik heb zin om te slapen?
Thanks, ik ga denk ik maar even een filmpje opzetten ofzo, en anders wordt het zonsopgang kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
met BOB =
![]()
![]()
[..]
neej, des een goede drijfveer om wakker te blijven. Als je wil gaan slapen werkt het al oude warme glas melk. Wat ook een aanrader is om even te gaan douchen, jezelf niet helemaal droogwrijven maar meer deppen en dan in bed liggen. En als ik snel wil gaan slapen zet ik een serie aan van 45min met weinig actie ...![]()
Wat ik zo maar 's ga doen want even kletsen hiero en tis weer een half uur later![]()
succes d'r mee
Is dit het Fok-Is-Wakker-En-Luistert-Hardstyle topic geworden?quote:
+1quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:42 schreef Koepert het volgende:
Om half 4 was k ook nog wel wakker... maar niet bewust van wat voor of achter was...
Je hoeft neit naar hardstyle te luisteren in dit topic, Hardstyle is doodquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:09 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Is dit het Fok-Is-Wakker-En-Luistert-Hardstyle topic geworden?
Ah Crusty is nu een Zen meisterquote:In dat geval, na een bedrijfsuitje (karate en oosterse filosofie) en twee dagen bock-bier-festival@ Utrecht heeeerlijk geslaoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan lieg ik het niet als ik zeg dat ieder nummer perfect is uitgekozen en dat het mixwerk om van te smullen is
[ Bericht 84% gewijzigd door T-Force op 17-10-2010 16:34:39 ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Deeltjesversneller, gefeliciteerd
Edit: Whooohoooo! Ik zit me toch een partij te stuiteren op mijn bureaustoelThera @ Project N50
Boh die ramt flink door zo te zien! Die ga ik checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan lieg ik het niet als ik zeg dat ieder nummer perfect is uitgekozen en dat het mixwerk om van te smullen is![]()
![]()
En van mij ook:quote:gr gr
Gefeliciteerd Deeltjesversneller, het cadeautje van mij staat in je PM boxquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Edit: Whooohoooo! Ik zit me toch een partij te stuiteren op mijn bureaustoelThera @ Project N50
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |