vrij creepy inderdaad...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:52 schreef Silven het volgende:
Op die homepage kreeg ik een halve hartaanval, net of er ineens een turk achter me stond te schreeuwen.
Zoals bijvoorbeeld ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:53 schreef ZodiaX het volgende:
Wat een lame hek.
Defacing is voor noobs.
Heb je de macht over een website, laat je het iedereen weten zodat ze het terug kunnen nemen en waarom? Zodat iedereen ziet dat (insert arabische landnaam)hackernaam het heeft gedaan?
Je kunt zoveel meer doen met een website.
Nou men zou..quote:
Gehakt? Half-om-half? Doe mij maar Italiaans gekruid!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:42 schreef Hoedjeman het volgende:
en deze homepage lijkt wel gehakt http://www.pichacks.com/
.
klinkt interessant, hoeveel vraag je per uur ? vooral dat 'database leegtrekken' spreekt me erg aan !quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:40 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Nou men zou..
hostings ruimte kunnen gebruiken, voor opslag of wta dan ook, of om je pagina met een javascript coded exploit erin te hosten bv.
Men kan de database leegtrekken, alle account en informatie eruit halen.
Men kan verder gaan kijken, goh, zou ik de server zelf over kunnen nemen ofwel rooten? Dan zou het helemaal een feest zijn.
Grapjas.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:14 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
klinkt interessant, hoeveel vraag je per uur ? vooral dat 'database leegtrekken' spreekt me erg aan !
met hoeveel % van websites en forums kan dit ?
Meestal wel ja als het gaat om defacing van een website.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:17 schreef Elkouw het volgende:
Wat ik had begrepen is dat het van die pubers zijn met geen verstand van 'hacken' maar scripts gebruiken, of heb ik het weer verkeerd begrepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |