Niksquote:
Maar iedereen wil daar wel bij zijn toch? Geen wachtlijst?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiksJa het dineren eventueel 10 tot 15 euro geloof ik, maar het bijwonen kost niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar iedereen wil daar wel bij zijn toch? Geen wachtlijst?
De laatste keer dat Bef op tv was ging het niet zo goedToen was ik niet op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja sorry, ik noemde je nog koekertquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar iedereen wil daar wel bij zijn toch? Geen wachtlijst?
De laatste keer dat Bef op tv was ging het niet zo goedIk heb geen idee gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff zoeken!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Wilt u een live-uitzending Pauw & Witteman bijwonen? Bel dan voor het maken van een reservering op werkdagen tijdens kantooruren met VARA Publieksservice 0900 0123 (10 cpm). Of vul het onderstaande formulier in. De VARA neemt dan contact met u op voor het maken van een afspraak.
Zeg dat je PvdA stemt, dat helpt in die contreien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik meld me gewoon aan voor 4, kijken we wel wat er gebeurt
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeg dat je PvdA stemt, dat helpt in die contreien.
Heel vet gast!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]!
Hartelijk dank, uw aanvraag voor het bijwonen van een opname/uitzending/arrangement is verzonden. De VARA neemt binnenkort contact met u op om een datum te boeken.
Jupsquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hadden we die antwoorden maar gejat toen ze voor onze neus lagen
Pauperzonequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JupsNaar Minus Night in de Pauperzone, 22 oktober ofzo
Maandag en woensdag. Dan moet ik trainen. En op donderdag verzorg ik mijn paard.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef Bravebart het volgende:
Welke dagen kan jij niet Björky, mochten ze voor een datum bellen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Pauperzone
Vertel me eens wat PUBroddels!
Is Lis op vakantie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maandag en woensdag. Dan moet ik trainen. En op donderdag verzorg ik mijn paard.
Alsin T_C?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee gast, ik volg dat ook allemaal niet meerOja, koekert is dood en TripleP is het nieuwe koekiemonstah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |