Jeetje, en wie krijgt de weekprijs De Gouden Troll deze keer Pietje??quote:
Nee helemaal niet zelfs, maar het is wel een keer klaar na een post of 150. Anders blijven wee reactie op reactie houden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
Ben toch erg benieuwd wat piet verwijderd heeft, was het zo erg Piet?
Oke kan ik in mee gaan, want je gaat toch niet DE rel tegenhouden hè?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet zelfs, maar het is wel een keer klaar na een post of 150. Anders blijven wee reactie op reactie houden.
Ik vind het zo smerig hè, waar is die man toch naar op zoek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef danaqui het volgende:
Wedstrijd is flut, dan maar mondvingeren.
[ link | afbeelding ]
Naar ouwe etensresten, kan tie weer ff etenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het zo smerig hè, waar is die man toch naar op zoek?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Naar ouwe etensresten, kan tie weer ff eten
Ik ook niet maar er is geen fuck op de tv wat moet je dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef Oorlogsheld het volgende:
ok wat is precies de bedoeling van deze stream, ik zie het niet
Die vraag, daar willen vele antwoord op!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:26 schreef Oorlogsheld het volgende:
ok wat is precies de bedoeling van deze stream, ik zie het niet
Ok dus je hebt iets van 100 tv kanalen, maar jij kijkt liever naar een opa voor een aqarium. Lastige doelgroepquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik ook niet maar er is geen fuck op de tv wat moet je dan.
Nee joh ik zit toch op fok.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Ok dus je hebt iets van 100 tv kanalen, maar jij kijkt liever naar een opa voor een aqarium. Lastige doelgroep
je hebt die stream serieus aan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik ook niet maar er is geen fuck op de tv wat moet je dan.
Ghehehe ik snap jullie nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef shomila het volgende:
[..]
ja hij staat met 4 chats onderelkaar.
Maar serieus en die stream in 1 zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |