De ipads zijn toch behoorlijk beperkter dan de air.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:42 schreef rubje het volgende:
[..]
volgens mij was het doel van de Air om een lichte laptop te hebben voor je gewone werkzaamheden ipv elke keer maar te zeulen met de zwaardere MB of MBP.
Met de komst van de iPad is mi dat overbodig geworden en had ik eerder verwacht dat men de stekker uit die hele Air series zou trekken want de iPad heeft mi dat gat nu grotendeels opgevuld.
Volgens MacRumors is de MBP ook bijna aan een update toe..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hopen op een nieuwe Macbook Pro, al zal dat er niet in zitten.
werkt prima.quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kunnen jullie nog wel Fokken met Adblock 2.2.1 extensie aan in Safari? Hier niet, maar dezelfde adblock in Chrome geeft geen problemen.
Stof?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
What to make of this?
Screenshot
[ afbeelding ]
Foto met iPhone van scherm
[ afbeelding ]
Zie onder schermafbeelding-documentje: heb ik nou gvd een waas achter mijn glasplaat?
En ja, scherm is schoongemaakt![]()
Lijken het zuignap afdrukkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
What to make of this?
Screenshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie onder schermafbeelding-documentje: heb ik nou gvd een waas achter mijn glasplaat?
Volgens mij mag dat sowieso niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 @ 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kunnen jullie nog wel Fokken met Adblock 2.2.1 extensie aan in Safari? Hier niet, maar dezelfde adblock in Chrome geeft geen problemen.
Gelieve geen slapende honden wakker te makenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat sowieso niet.
Hier heb ik over gelezen, volgens mij is het aids.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
What to make of this?
Screenshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dit topik moet geloven zit alleen het ~ ` knopje op de plek waar nu mijn | \ naast de shit zit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn iPod touch is weg.
En tevens: Grasje, morgen komt je MacBook Pro. Met NLD keyboard. Dat dan weer wel.
De enter key is staand, ik vind dat echt hinderlijk werken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik dit topik moet geloven zit alleen het ~ ` knopje op de plek waar nu mijn | \ naast de shit zit.
Dat heb ik nou ook op mijn G15.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De enter key is staand, ik vind dat echt hinderlijk werken.
Koop een iPhone 4 man. Puik dingetje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil niet anders dan het US English keyboard, heb mijn bestelling destijds ook nog moeten wijzigen via email op mijn iPod touch terwijl ik in Engeland zat. En nu is die iPod touch weg.
Nee, geen vingers: ik heb het goed schoongemaakt. Het lijkt wel alsof er iets vuils achter het glas is gekomen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lijken het zuignap afdrukkenOf zijn 't vingers?
Niet te begrijpen, ik zou niet dood gevonden willen worden met dat ding.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Omdat ik geen zin heb om in het iPhone-topic te posten..
[ afbeelding ]
£5.000.000,-
Geen MobileMe account toevallig? In dat geval: remote wipe!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn iPod touch is dus op een feestje door een randomer gejat. Staat geen passcode lock op en heb mijn Gmail account wachtwoord al veranderd + sessies uitgelogd. Kan ik nu nog iets doen om het de 'dief' zo lastig mogelijk te maken? Iets met serienummer ofzo? Want ik gun hem mijn iPod (nog geen jaar oud) echt niet, als het aan mij ligt mag die vuige rat ongezien botkanker krijgen. Streken dit.
Nope, geen MobileMe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen MobileMe account toevallig? In dat geval: remote wipe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |