waarom?! (ik wil hem wel krijgen 0-) )quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:56 schreef Graseter het volgende:
Godverdomme.Maandag komt mijn Macbook Pro binnen, kan ik hem gelijk weer terug sturen.
In de iMac zit vooralsnog geen BluRay-brander, dus dat gaat sowieso al niet. Rest lijkt me geen probleem, volgens mij kan iMovie zelfs ook al HD aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het bewerken van full hd video op de mac en het branden ervan op blue ray?
Ik krijg een nieuwe HD Tv en wil eigenlijk sowieso een iMac kopen voor beeld en videobewerking. Doet Final Cut Express HD? En kan je er eenvoudig een Blue Ray mee maken?
Tja, baal er een beetje van dat je hem zelfs niet met Bluray brander kan bestellen, maar wel met SSD.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
In de iMac zit vooralsnog geen BluRay-brander, dus dat gaat sowieso al niet. Rest lijkt me geen probleem, volgens mij kan iMovie zelfs ook al HD aan.
Geen ervaring mee, maar heb begrepen dat het wel kan. Weet trouwens niet wat je van plan bent op gebied van editting, maar met iMovie kom je een heel end, en het support full HD. (Wel aan te raden om iMovie HD te gebruiken, gratis download als je imovie 08 of 09 hebt. Oudere versie, maar stukken beter omdat ze veel functies er uit gestript hebben.)quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, baal er een beetje van dat je hem zelfs niet met Bluray brander kan bestellen, maar wel met SSD.
En extern via USB lijkt me niet echt werken of zie ik dat verkeerd?
Iemand ervaring mee?
Omdat NL keyboard.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:08 schreef mac_this het volgende:
[..]
waarom?! (ik wil hem wel krijgen 0-) )
Stuur je'm daarvoor terug?quote:
NL keybord zou verboden moeten wordenquote:
Maar voor Java en PHP is dat niet echt makkelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:55 schreef jakkop het volgende:
Wat voor keyboard krijg je nu? Als secundaire computer heb ik een Powerbook met Zweeds toetsenbord, lekker boeiend. Blind typen ftw.
Terechtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja. Als ik hem koop om op te werken en ik kan er niet op werken heb ik er niets aan.
Again: blind typen ftw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar voor Java en PHP is dat niet echt makkelijk.
ik kan blind typen, maar dan nog is een NL keybord kut.quote:
Vooral als je curly braces moet gebruik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ik kan blind typen, maar dan nog is een NL keybord kut.
Externe bluraybrander werkt prima. Support voor het authoren van een schijf zit ook gewoon in de final cut studio paketten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, baal er een beetje van dat je hem zelfs niet met Bluray brander kan bestellen, maar wel met SSD.
En extern via USB lijkt me niet echt werken of zie ik dat verkeerd?
Iemand ervaring mee?
Hoezo werken curly braces beter op een US-toetsenbord dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vooral als je curly braces moet gebruik.
Omdat ze bij NL keyboard achter de g, dan weer naast de 5 en dan onder de acht zitten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo werken curly braces beter op een US-toetsenbord dan?
Naast de 5? Hoe bedoel je dit? FN-5 of zo? Ik dacht altijd dat dit:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat ze bij NL keyboard achter de g, dan weer naast de 5 en dan onder de acht zitten.
Is dat NL layoutquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Naast de 5? Hoe bedoel je dit? FN-5 of zo? Ik dacht altijd dat dit:
[ afbeelding ]
de Nederlandse layout was. Die komt ook overeen met degene die ik heb, trouwens. Maar dat is dus niet zo?
En layout waar de å en de ä een aparte toets krijgen lijkt me eerder Scandinavisch dan Nederlands. En dat zei ik voor ik de URL van je plaatje had bekekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Is dat NL layout?
Ik dacht dat dat dit was
[ afbeelding ]
Met een Win-key zal het in ieder geval niet de Apple-NL layout zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |