De ipads zijn toch behoorlijk beperkter dan de air.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:42 schreef rubje het volgende:
[..]
volgens mij was het doel van de Air om een lichte laptop te hebben voor je gewone werkzaamheden ipv elke keer maar te zeulen met de zwaardere MB of MBP.
Met de komst van de iPad is mi dat overbodig geworden en had ik eerder verwacht dat men de stekker uit die hele Air series zou trekken want de iPad heeft mi dat gat nu grotendeels opgevuld.
Volgens MacRumors is de MBP ook bijna aan een update toe..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hopen op een nieuwe Macbook Pro, al zal dat er niet in zitten.
werkt prima.quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kunnen jullie nog wel Fokken met Adblock 2.2.1 extensie aan in Safari? Hier niet, maar dezelfde adblock in Chrome geeft geen problemen.
Stof?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
What to make of this?
Screenshot
[ afbeelding ]
Foto met iPhone van scherm
[ afbeelding ]
Zie onder schermafbeelding-documentje: heb ik nou gvd een waas achter mijn glasplaat?
En ja, scherm is schoongemaakt![]()
Lijken het zuignap afdrukkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
What to make of this?
Screenshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie onder schermafbeelding-documentje: heb ik nou gvd een waas achter mijn glasplaat?
Volgens mij mag dat sowieso niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 @ 09:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Kunnen jullie nog wel Fokken met Adblock 2.2.1 extensie aan in Safari? Hier niet, maar dezelfde adblock in Chrome geeft geen problemen.
Gelieve geen slapende honden wakker te makenquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat sowieso niet.
Hier heb ik over gelezen, volgens mij is het aids.quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
What to make of this?
Screenshot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dit topik moet geloven zit alleen het ~ ` knopje op de plek waar nu mijn | \ naast de shit zit.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn iPod touch is weg.
En tevens: Grasje, morgen komt je MacBook Pro. Met NLD keyboard. Dat dan weer wel.
De enter key is staand, ik vind dat echt hinderlijk werken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik dit topik moet geloven zit alleen het ~ ` knopje op de plek waar nu mijn | \ naast de shit zit.
Dat heb ik nou ook op mijn G15.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De enter key is staand, ik vind dat echt hinderlijk werken.
Koop een iPhone 4 man. Puik dingetje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil niet anders dan het US English keyboard, heb mijn bestelling destijds ook nog moeten wijzigen via email op mijn iPod touch terwijl ik in Engeland zat. En nu is die iPod touch weg.
Nee, geen vingers: ik heb het goed schoongemaakt. Het lijkt wel alsof er iets vuils achter het glas is gekomen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lijken het zuignap afdrukkenOf zijn 't vingers?
Niet te begrijpen, ik zou niet dood gevonden willen worden met dat ding.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Omdat ik geen zin heb om in het iPhone-topic te posten..
[ afbeelding ]
£5.000.000,-
Geen MobileMe account toevallig? In dat geval: remote wipe!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:37 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn iPod touch is dus op een feestje door een randomer gejat. Staat geen passcode lock op en heb mijn Gmail account wachtwoord al veranderd + sessies uitgelogd. Kan ik nu nog iets doen om het de 'dief' zo lastig mogelijk te maken? Iets met serienummer ofzo? Want ik gun hem mijn iPod (nog geen jaar oud) echt niet, als het aan mij ligt mag die vuige rat ongezien botkanker krijgen. Streken dit.
Nope, geen MobileMe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen MobileMe account toevallig? In dat geval: remote wipe!
Ah, bedankt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:56 schreef Junkie het volgende:
Achteraf wordt dat moeilijk.
Als je Mobile Me had kon je via Find my iPhone hem misschien traceren.
Je hebt ook wat Apps die de (GPS) data doorsturen, terwijl het bijv. een game lijkt.
Heb je Apps die zichzelf inloggen en waarmee je in de webinterface 't IP adres kan zien?
Bijvoorbeeld:
FaceBook: Account Instellingen - Privacy - Accountbeveiliging
https://register.facebook.com/editaccount.php
Gmail: Last account activity
https://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=45938
Twitter? etc...
En je zou aangifte kunnen doen bij de pliessie.
Maar kijk eens of er wat staat in de 'Last Account activity' van Gmail. Misschien is hij wel zo dom/nieuwsgierig geweest om de e-mail app even te openen. Dit is jouw eigen IP.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Ik heb Push Notifications uitgezet voor batterijbesparen en alles, maar dingen zoals Facebook staan op 'remember me'. Lijkt me sterk dat hij gaat inloggen. Maar ik denk dat de dief in kwestie gewoon dat ding restored en alles opnieuw reinstallet. Het enige wat dan gelijkblijft is het serienummer, enig idee waar ik die kan terugvinden? Heb alle originele verpakkingen nog enzo.
Van Gmail heb ik vandaag mijn wachtwoord gewijzigd, zodat hij niet mijn nieuwe mails kan meelezen. De mails die nog in de cache staan neem ik dan maar voor lief. Verder staan gewoon mijn naam en telefoonnummers in dat ding, schoften zijn het. Had hem eigenlijk moeten laten engraven.
quote:On your iPod packaging
If you still have the original packaging for your iPod, you can find your iPod serial number printed on the barcode label that's affixed to the packaging.
Ook een mannier om het antenne probleem mee te verhelpenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Omdat ik geen zin heb om in het iPhone-topic te posten..
[ afbeelding ]
£5.000.000,-
Hmm, Inderdaad!quote:Op maandag 18 oktober 2010 06:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ook een mannier om het antenne probleem mee te verhelpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige account activities die daar staan zijn van gewoon webinterface en Mail.app op mijn Mac. (IMAP)quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Maar kijk eens of er wat staat in de 'Last Account activity' van Gmail. Misschien is hij wel zo dom/nieuwsgierig geweest om de e-mail app even te openen. Dit is jouw eigen IP.
Het serie nummer/MAC adres staat op je doos. Die kan je meenemen als je aangifte mocht gaan doen.
[..]
Dat artikel gaat een beetje voorbij aan de hier al vaker gehoorde vraag of al die diversiteit, in een smartphone, wel goed is. Android begint nu al een beetje te leiden onder dingen die niet of anders werken op verschillende telefoons, als al die nieuwe versies uitkomen zal dat alleen maar erger worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Will Apple’s Culture Hurt the iPhone?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Will Apple’s Culture Hurt the iPhone?
O. Joh.quote:Apple declined to comment on the issue.
Dat is iig beter dan de 1% die Steve Jobs hoopte te halen met de originele iPhonequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Verder ben ik het wel eens met de conclusie dat iOS uiteindelijk rond de 30% van de markt in handen zal houden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
How to Remove Ping Buttons from Tracks in iTunes 10.0.1
Alsof je die ooit gaat lezen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, de ibook app op mijn ipod 4 wordt niet gelukkig van meer dan 1000 boeken.
Ik ga ook geen 4k mp3 luisteren, maar die staan er ook op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof je die ooit gaat lezen.
http://www.mamp.info/en/index.htmlquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef jakkop het volgende:
Hoe lastig kan het zijn om php aan te zetten op een mac![]()
Heb websharing aangezet, httpd.conf aangepast, php.ini aangemaakt, apache opnieuw opgestart, hele computer opnieuw opgestart en NOG werkt het niet. GRR.
Hmm, ga dat maar eens proberen. Maar php zit ingebouwd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.mamp.info/en/index.html
Hoe open je het bestand? Je moet niet dubbelklikken erop, maar gaan naar iets als http://localhost/~user/web/index.php. Je Mac dus behandelen als webhost en niet als bestandssysteemquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef jakkop het volgende:
Okee, MAMP nu geinstalleerd, lijkt te werken, maar krijg nog steeds de code te zien als ik een php bestand open. Phpinfo in MAMP werkt wel gewoon
Ik ken Coda niet zo, maar heeft dat niet gewoon een adresbalk waar je het adres kunt aanpassen? Anders moet je even kijken of je ergens bij de Preferences het adres van je server kunt ingeven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:24 schreef jakkop het volgende:
Ah, dat werkt inderdaad, dank! Zit ik nog met 1 dingetje: hoe kan ik preview in Coda aan de praat krijgen? Want die werkt gewoon via bestandssysteem en niet via de webhost.
Dus ftp sharing aanzetten (in system preferences) en dan via ftp mijn eigen computer benaderen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken Coda niet zo, maar heeft dat niet gewoon een adresbalk waar je het adres kunt aanpassen? Anders moet je even kijken of je ergens bij de Preferences het adres van je server kunt ingeven.
Kan niet. De preview van Coda gaat altijd via bestandssysteemquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:24 schreef jakkop het volgende:
Ah, dat werkt inderdaad, dank! Zit ik nog met 1 dingetje: hoe kan ik preview in Coda aan de praat krijgen? Want die werkt gewoon via bestandssysteem en niet via de webhost.
Nee, ik bedoelde kijken of je in de preferences van Coda zelf iets in kan stellen daarvoor. ftp is dat je je eigen computer van buitenaf kan benaderen voor bestanden en dat is volgens mij niet nodig voor Coda. Maar ik zei al, ik weet niet hoe Coda werkt dus dat moet je zelf even nakijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dus ftp sharing aanzetten (in system preferences) en dan via ftp mijn eigen computer benaderen?
Dus je kunt je php-code niet testen in Coda? Dat is ook niet handig..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kan niet. De preview van Coda gaat altijd via bestandssysteem
Blijkbaar alleen als je het dus al op een server hebt staan. Erg onhandig inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus je kunt je php-code niet testen in Coda? Dat is ook niet handig..
"back to the mac"quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We still have a few surprises left for the remainder of this calendar year.”
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"back to the mac"
Lion gewoon dit jaar al in de winkels?
Dat kan alleen als er weinig technische wijzigingen in zitten, anders hebben developers geen tijd zich voor te bereiden. En nu was SL wel een grote onderhuidse vernieuwing maar ik denk toch niet dat ze helemaal niets aanpassen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"back to the mac"
Denk het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"back to the mac"
Ja, bovendien, als ze 'm naar the king of the jungle noemen zullen ze er wel wat grote features in gooien..quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kan alleen als er weinig technische wijzigingen in zitten, anders hebben developers geen tijd zich voor te bereiden. En nu was SL wel een grote onderhuidse vernieuwing maar ik denk toch niet dat ze helemaal niets aanpassen.
Een paar maanden geleden was er een vacature met, zelfs voor Apple, erg forse taal: 'werk mee aan een revolutionaire functie voor besturingssystemen van de toekomst', dat soort dingen. Misschien zien we daar woensdag wel iets van terug.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, bovendien, als ze 'm naar the king of the jungle noemen zullen ze er wel wat grote features in gooien..
Cut & Paste!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, bovendien, als ze 'm naar the king of the jungle noemen zullen ze er wel wat grote features in gooien..
Duidelijke taal ja. Begin me wel zorgen te maken over die steeds grotere rivaliteit tov Google. Het lijkt ook alsof Apple steeds meer Microsoft in de armen begint te nemen. Maargoed, dit praatje is beter dan het moddergooien van Google, dat maar steeds beweert dat ze zo OPEN zijn en Apple niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:00 schreef Junkie het volgende:
Shit My Jobs Says: Earnings Call Edition
Hij legt het allemaal uit. Volgens mij kan je het niet duidelijker brengen.
Volgens mij heeft Engadget diequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik las ergens nog wel een stukje dat Jobs zich geen zorgen maakte over Blackberry.
is de audiofeed hiervan nog beschikbaar?
Net zoals zoveel andere bedrijven in Silicon Valley, zoals Facebook en Yahoo. Microsoft is een relatief onschuldige en weinigzeggende partner, maar beschikken toch over genoeg vinger in de pap en kapitaal om iets tegen Google te kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het lijkt ook alsof Apple steeds meer Microsoft in de armen begint te nemen.
Die gast heeft gewoon echt niet zitten luisteren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
Reactie:
[ afbeelding ]
Mist volgens mij het punt een beetje, Jobs zei niet dat Apple open was en Google niet, hij zij dat 'openness' niet perse een goed ding is. De voorbeelden daarvan die hij aanhaalde zie ik hier ook geregeld langskomen en ik denk inderdaad dat de 'openness' van Android zowel een voordeel als een nadeel is.
En wat is het eerste dat Rubin zegt? "Ja maar wij zijn open en jullie niet!"quote:So we are very comitted to the integrative approach, no matter how many times Google tries to characterize it as "closed". And we are confident that it will triumph over Google's fragmented approach, no matter how many times Google tries to characterize it as "open".
Dat is niet het hele verhaal.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na Google ook fantastische kwartaalcijfers voor Apple: omzet +67%, winst +70%. In kwartaal verkocht Apple 4,19 miljoen iPads, 3,89 mln Macs (+27%), 14,1 mln iPhones (+91%), 9,1 mln iPods (-11%).
Zie http://goo.gl/La7c voor het volledige kwartaalbericht. Wow!
Zit ook een One More Thing in: "We still have a few surprises left for the remainder of this calendar year.”
Ze hebben vooral waarde verloren omdat de winstgroei achterbleef bij de omzetgroei.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat is niet het hele verhaal.
Apple heeft gisteren 5,7% van hun waarde verloren omdat het aantal verkochte iPads achterbleef bij de verwachtingen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Svyatagor het volgende:
Lekker dit ook, N8 fail:
http://n8fail.tumblr.com/
Is dat zo? Het is lager dan verwacht, maar ik heb geen idee wat voor vergelijking je verder zou moeten gebruiken. Het is meer dan het totaal aantal verkochte Macs (alle Macs) die dat kwartaal zijn verkocht, bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef retorbrapi het volgende:
Dan nog, 4,2 miljoen iPads is wel magertjes hoor.
Wat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef retorbrapi het volgende:
Dan nog, 4,2 miljoen iPads is wel magertjes hoor.
Geniaal!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Svyatagor het volgende:
Lekker dit ook, N8 fail:
Dat was dan nog even de laatste stuiptrekking van Nokia op de SmartPhone-markt...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Svyatagor het volgende:
Lekker dit ook, N8 fail:
Wow. Just... wow.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat was dan nog even de laatste stuiptrekking van Nokia op de SmartPhone-markt...
Dat installatieproces. Die dialoogvensters. Die niet-werkende knoppen.quote:See that weird symbol on the Zero key? That launches the web browser. No! Seriously! It does! Because everyone starts to dial a phone number and then thinks “Damn, wish I could go to the web instead…”
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoi, ik heb een macbook gekocht.
M'n wallet![]()
M'n ego
En wat gebeurd er dan met je ego als er iemand met een macbook pro naast je komt zittenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:24 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoi, ik heb een macbook gekocht.
M'n wallet![]()
M'n ego
Ja okay het is een MacBook Pro! Die met de i5 en 330GT. Tijd voor zorgeloze en crashvrije Ableton & Traktor uurtjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En wat gebeurd er dan met je ego als er iemand met een macbook pro naast je komt zitten![]()
Steeds meer mensen aan de mac omdat ze denken dat hun status een boost krijgt
Ik gebruik al jaren de Sennheiser CX-300 en nu de CX-300-2 (oid, weet 'm niet helemaal uit m'n hoofd).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:00 schreef Neraice het volgende:
M'n Apple oortjes zijn doodDus iemand tips voor beetje goede in-ears (niet te duur aub)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |