Hoe open je het bestand? Je moet niet dubbelklikken erop, maar gaan naar iets als http://localhost/~user/web/index.php. Je Mac dus behandelen als webhost en niet als bestandssysteemquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:08 schreef jakkop het volgende:
Okee, MAMP nu geinstalleerd, lijkt te werken, maar krijg nog steeds de code te zien als ik een php bestand open. Phpinfo in MAMP werkt wel gewoon
Ik ken Coda niet zo, maar heeft dat niet gewoon een adresbalk waar je het adres kunt aanpassen? Anders moet je even kijken of je ergens bij de Preferences het adres van je server kunt ingeven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:24 schreef jakkop het volgende:
Ah, dat werkt inderdaad, dank! Zit ik nog met 1 dingetje: hoe kan ik preview in Coda aan de praat krijgen? Want die werkt gewoon via bestandssysteem en niet via de webhost.
Dus ftp sharing aanzetten (in system preferences) en dan via ftp mijn eigen computer benaderen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ken Coda niet zo, maar heeft dat niet gewoon een adresbalk waar je het adres kunt aanpassen? Anders moet je even kijken of je ergens bij de Preferences het adres van je server kunt ingeven.
Kan niet. De preview van Coda gaat altijd via bestandssysteemquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:24 schreef jakkop het volgende:
Ah, dat werkt inderdaad, dank! Zit ik nog met 1 dingetje: hoe kan ik preview in Coda aan de praat krijgen? Want die werkt gewoon via bestandssysteem en niet via de webhost.
Nee, ik bedoelde kijken of je in de preferences van Coda zelf iets in kan stellen daarvoor. ftp is dat je je eigen computer van buitenaf kan benaderen voor bestanden en dat is volgens mij niet nodig voor Coda. Maar ik zei al, ik weet niet hoe Coda werkt dus dat moet je zelf even nakijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:34 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dus ftp sharing aanzetten (in system preferences) en dan via ftp mijn eigen computer benaderen?
Dus je kunt je php-code niet testen in Coda? Dat is ook niet handig..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kan niet. De preview van Coda gaat altijd via bestandssysteem
Blijkbaar alleen als je het dus al op een server hebt staan. Erg onhandig inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus je kunt je php-code niet testen in Coda? Dat is ook niet handig..
"back to the mac"quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We still have a few surprises left for the remainder of this calendar year.”
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"back to the mac"
Lion gewoon dit jaar al in de winkels?
Dat kan alleen als er weinig technische wijzigingen in zitten, anders hebben developers geen tijd zich voor te bereiden. En nu was SL wel een grote onderhuidse vernieuwing maar ik denk toch niet dat ze helemaal niets aanpassen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"back to the mac"
Denk het niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"back to the mac"
Ja, bovendien, als ze 'm naar the king of the jungle noemen zullen ze er wel wat grote features in gooien..quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kan alleen als er weinig technische wijzigingen in zitten, anders hebben developers geen tijd zich voor te bereiden. En nu was SL wel een grote onderhuidse vernieuwing maar ik denk toch niet dat ze helemaal niets aanpassen.
Een paar maanden geleden was er een vacature met, zelfs voor Apple, erg forse taal: 'werk mee aan een revolutionaire functie voor besturingssystemen van de toekomst', dat soort dingen. Misschien zien we daar woensdag wel iets van terug.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, bovendien, als ze 'm naar the king of the jungle noemen zullen ze er wel wat grote features in gooien..
Cut & Paste!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, bovendien, als ze 'm naar the king of the jungle noemen zullen ze er wel wat grote features in gooien..
Duidelijke taal ja. Begin me wel zorgen te maken over die steeds grotere rivaliteit tov Google. Het lijkt ook alsof Apple steeds meer Microsoft in de armen begint te nemen. Maargoed, dit praatje is beter dan het moddergooien van Google, dat maar steeds beweert dat ze zo OPEN zijn en Apple niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:00 schreef Junkie het volgende:
Shit My Jobs Says: Earnings Call Edition
Hij legt het allemaal uit. Volgens mij kan je het niet duidelijker brengen.
Volgens mij heeft Engadget diequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik las ergens nog wel een stukje dat Jobs zich geen zorgen maakte over Blackberry.
is de audiofeed hiervan nog beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |