quote:
Op zondag 26 mei 2002 18:28 schreef PPWB84 het volgende:
Dus met de chique openingszin: 'Nyame zullen we morgen in een chique restaurant een biefstukje eten' moet je bij jou niet aankomen
quote:
Op zondag 26 mei 2002 18:52 schreef Afwezig het volgende:[..]
Je bent totaal niet kieskeurig, maar dat vegetarier gedoe, dan vallen een heleboel mensen af
quote:
Op zondag 26 mei 2002 19:08 schreef Brad het volgende:[..]
Het was dan ook een pre, geen eis
quote:
Op zondag 26 mei 2002 19:12 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik vind dat iedereen dat zelf lekker uit kan maken, mijn partner hoeft echt niet per se vlees te eten. Ik kook net zo gerust een vegetarisch maal voor mijn lief.
*nu nog een lief...
*
quote:Enigszins offtopic:
Op zondag 26 mei 2002 20:05 schreef webspider het volgende:[..]
Ah. Goed. Daar valt ongeveer 95% af .. Men need meat
Toch vallen er inderdaad een hoop mannen af, niet zozeer omdat ze vlees eten, maar omdat ze er toch mee om moeten kunnen gaan dat ik géén vlees eet, waarmee je toch regelmatig wordt geconfronteerd. Voor veel mannen is dat een grote opoffering, maar ja, dan heb je meteen een ongeschikte groep geschift denk ik dan maar...
Verder ben ik idd niet moeilijk hoor!
dus als er zich nog kandidaten willen melden
quote:* loquitos is ook niet moeilijk maar eet wel graag vlees (kip), telt dat ook ?
Op maandag 27 mei 2002 23:11 schreef Nyame het volgende:
Verder ben ik idd niet moeilijk hoor!
dus als er zich nog kandidaten willen melden
quote:daar bestaat ook een erg lekkere vegetarische variant van!
Op maandag 27 mei 2002 23:20 schreef loquitos het volgende:[..]
* loquitos is ook niet moeilijk maar eet wel graag vlees (kip), telt dat ook ?
quote:wohw jij bent echt duidelijk
Op zondag 26 mei 2002 14:38 schreef Lien het volgende:
Bescheiden maar zelfverzekerd.
Knap, maar toch ook niet.
Gevoellig, maar wel stoer.
Gespierd, maar niet TE.and the list goes on.
Zijn die dingen (knuffelbaar, lief, romantisch, niet te groot/te klein, gevoel voor humor etc.) ook daadwerkelijk een vereiste? het klinkt zo definitief, als in "als hij daar iets niet van heeft kan 'ie het wel schudden".
En dan onderaan zeggen "maar ik ben niet zo moeilijk hoor". Dat klinkt nogal onlogisch...
Naja, ik voldoe toch nergens aan, behalve dan dat ik over erg veel zelfspot beschik, en communicatief gezien niet de beroerdste ben. (zal ook wel door mijn opleiding komen )
Naja, romantisch ben ik ook wel, maar dan net even ánders...
quote:Dit topic heet toch 'waar vallen vrouwen op'
Op dinsdag 28 mei 2002 20:46 schreef Elegy het volgende:
Zeg dames, jullie hebben het hier praktisch allemaal over eisen.Zijn die dingen (knuffelbaar, lief, romantisch, niet te groot/te klein, gevoel voor humor etc.) ook daadwerkelijk een vereiste?
het klinkt zo definitief, als in "als hij daar iets niet van heeft kan 'ie het wel schudden".
Maar als ze dan iemand ontmoeten is het totaal iets anders als dat ze omschreven hadden. En waarom? Ik weet het ook niet mischien heeft ze wel dat IETS wat niemand echt verklaren.
Mischien iets voor een nieuw toppic.....'Wat is dat IETS wat jou helemaal gek kan maken van iemand?'
Maar volgens mijn menig valt iedereen wel op iets anders, en is er niet echt een vereiste.....
quote:Dat zal moeilijk worden, want factoren als tijd, plaats, stemming etc. zullen ook zwaar meetellen. Bijvoorbeeld, in de zomer gaat het allemaal wat sneller dan in de winter.
Op dinsdag 28 mei 2002 22:14 schreef Vexicon het volgende:
Mischien iets voor een nieuw toppic.....'Wat is dat IETS wat jou helemaal gek kan maken van iemand?'
quote:Nee, ik doelde niet op één vereiste, maar soms leek het alsof er werd bedoeld "als hij dit niet heeft, dan niet, maar hij moet wel dit, en dit en dit hebben..."
Maar volgens mijn menig valt iedereen wel op iets anders, en is er niet echt een vereiste.....
Dan vraag ik me af, sta je dan met een vragenlijst of een checklist? En is er niet zoiets als "het ene minpuntje wordt ruimschoots vergoed door zijn ...vul wat in..."?
Laatste vraag aan de dames: Wat zijn bedroom eyes
Is dat de mannelijke variant van "zaadvragende ogen"? sorry, klinkt beetje grof
Dus ehm: Ik val op mannen met donker haar en donkere ogen??
Lief.....
maar als ik naar de gemiddelde meid kijk hier in de buurt, dan denk ik niet egt dat ze een lieve jongen willen, maar zo'n gast met een mega gouwe ketting, zwart geblakerd van de zonnebank, zuipen als een trein (vooral breezer...)..
Maarja.. Hier in leiden lopen dan bijna (let wel ik zeg bijna) alleen maar van die arrogante kutwijven rond...
Maar ja.. wat je van ver haalt is lekker.. dus ik zoek het wel verderop...
quote:Joh!
Op vrijdag 31 mei 2002 11:13 schreef Phreak het volgende:
waar ik zo van opkijk, is dat bijna iedere meid hier zegt:Lief.....
maar als ik naar de gemiddelde meid kijk hier in de buurt, dan denk ik niet egt dat ze een lieve jongen willen, maar zo'n gast met een mega gouwe ketting, zwart geblakerd van de zonnebank, zuipen als een trein (vooral breezer...)..
Maarja.. Hier in leiden lopen dan bijna (let wel ik zeg bijna) alleen maar van die arrogante kutwijven rond...
Maar ja.. wat je van ver haalt is lekker.. dus ik zoek het wel verderop...
als jij denkt dat er in leiden alleen van dat soort vrouwen rondlopen, dan kom je zelf op de verkeerde plaatsen he.
Blijf even ontopic svp.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 18-06-2002 20:32]
Oja, vergeet ik bijna het belangrijkste punt; ze moeten niet op mij vallen .
quote:En dat vind ik zoooooooooooooooooooo raar. Het is toch juist leuk als iemand je leuk vindt en dat btje laat blijken?
Op dinsdag 18 juni 2002 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik val op charismatische, ietwat in geheimzinnigheid gehulde mannen. Die je betrappen met een knipoog, als je naar ze staart. Die eindeloos kunnen vertellen over niks en toch vanalles. Die je wel aandacht geven, maar net niet genoeg om de interesse te laten verslappen. Mannen met een glinstering in hun ogen, waar je vrolijk van wordt als je er naar kijkt.Oja, vergeet ik bijna het belangrijkste punt; ze moeten niet op mij vallen
.
*weer achter PC kruipt*
Als ik zo naar al deze eisen kijk krijg ik spontaan de neiging om van een gebouw af te springen
quote:Tja.. jammer he dat Pim neergeschoten is
Op dinsdag 18 juni 2002 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Oja, vergeet ik bijna het belangrijkste punt; ze moeten niet op mij vallen.
quote:Ach, doe toch niet joh. Vrouwen springen toch ook niet massaal van de brug na het lezen van de veeleisende commentaren in B&H?
Op dinsdag 18 juni 2002 23:41 schreef Roefoes het volgende:
*naar de sportschool gaat* *onder de zonnebank duikt* *probeerd stoer uit te zien* bah, laat maar zitten, vrouwen zijn te veel eisend.*weer achter PC kruipt*
Als ik zo naar al deze eisen kijk krijg ik spontaan de neiging om van een gebouw af te springen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |