abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4353756
quote:
Op zondag 26 mei 2002 18:28 schreef PPWB84 het volgende:
Dus met de chique openingszin: 'Nyame zullen we morgen in een chique restaurant een biefstukje eten' moet je bij jou niet aankomen
quote:
Op zondag 26 mei 2002 18:52 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Je bent totaal niet kieskeurig, maar dat vegetarier gedoe, dan vallen een heleboel mensen af

quote:
Op zondag 26 mei 2002 19:08 schreef Brad het volgende:

[..]

Het was dan ook een pre, geen eis

quote:
Op zondag 26 mei 2002 19:12 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen dat zelf lekker uit kan maken, mijn partner hoeft echt niet per se vlees te eten. Ik kook net zo gerust een vegetarisch maal voor mijn lief.

*nu nog een lief... *

quote:
Op zondag 26 mei 2002 20:05 schreef webspider het volgende:

[..]

Ah. Goed. Daar valt ongeveer 95% af .. Men need meat

Enigszins offtopic:
ik denk dat er meer vegetarische meiden rondlopen dan vegetarische mannen. Zoals Brad ook al erg goed opmerkte: het is een pré, geen eis. De mannen uit mijn vorige relaties waren ook geen vegetariers, daaruit heb ik wel geleerd dat het niet zozeer een probleem hoeft te zijn, maar wel dat het praktische nadelen heeft!
Iedereen maakt de keus voor zich, ik zal niemand proberen te dwingen vegetarisch te gaan leven (hoewel ik weiger iemand te zoenen die net een stuk vlees heeft weggewerkt!).
Behalve dat het een grote pré is door de praktische kant, is het natuurlijk ook zo dat vegetariers op vrij gelijke manier tegen bepaalde dingen aankijken. Tuurlijk, er zijn verschillende redenen waarom iemand kan besluiten vegetarisch te gaan leven, maar vrijwel alle vegetariers die ik ken kijken op vrijwel dezelfde manier tegen het leven aan als ik. Dan heb je gewoon al een belangrijk karakterkenmerk samen, mooi meegenomen toch?!

Toch vallen er inderdaad een hoop mannen af, niet zozeer omdat ze vlees eten, maar omdat ze er toch mee om moeten kunnen gaan dat ik géén vlees eet, waarmee je toch regelmatig wordt geconfronteerd. Voor veel mannen is dat een grote opoffering, maar ja, dan heb je meteen een ongeschikte groep geschift denk ik dan maar...

Verder ben ik idd niet moeilijk hoor!
dus als er zich nog kandidaten willen melden

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_4353920
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:11 schreef Nyame het volgende:
Verder ben ik idd niet moeilijk hoor!
dus als er zich nog kandidaten willen melden
* loquitos is ook niet moeilijk maar eet wel graag vlees (kip), telt dat ook ?
Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_4354376
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:20 schreef loquitos het volgende:

[..]

* loquitos is ook niet moeilijk maar eet wel graag vlees (kip), telt dat ook ?

daar bestaat ook een erg lekkere vegetarische variant van!
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  dinsdag 28 mei 2002 @ 00:28:01 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4354927
quote:
Op zondag 26 mei 2002 14:38 schreef Lien het volgende:
Bescheiden maar zelfverzekerd.
Knap, maar toch ook niet.
Gevoellig, maar wel stoer.
Gespierd, maar niet TE.

and the list goes on.

wohw jij bent echt duidelijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:46:18 #80
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4366492
Zeg dames, jullie hebben het hier praktisch allemaal over eisen.

Zijn die dingen (knuffelbaar, lief, romantisch, niet te groot/te klein, gevoel voor humor etc.) ook daadwerkelijk een vereiste? het klinkt zo definitief, als in "als hij daar iets niet van heeft kan 'ie het wel schudden".

En dan onderaan zeggen "maar ik ben niet zo moeilijk hoor". Dat klinkt nogal onlogisch...

Naja, ik voldoe toch nergens aan, behalve dan dat ik over erg veel zelfspot beschik, en communicatief gezien niet de beroerdste ben. (zal ook wel door mijn opleiding komen )
Naja, romantisch ben ik ook wel, maar dan net even ánders...

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:47:10 #81
22259 Fogerty
slapende account
pi_4366505
Simpel: ik val op mannen die niet op mij vallen
Hieperdepiep hoera!
  dinsdag 28 mei 2002 @ 21:00:18 #82
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_4366671
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:46 schreef Elegy het volgende:
Zeg dames, jullie hebben het hier praktisch allemaal over eisen.

Zijn die dingen (knuffelbaar, lief, romantisch, niet te groot/te klein, gevoel voor humor etc.) ook daadwerkelijk een vereiste? het klinkt zo definitief, als in "als hij daar iets niet van heeft kan 'ie het wel schudden".

Dit topic heet toch 'waar vallen vrouwen op'
Geen vereiste dus
Geluk is een richting, geen punt
  dinsdag 28 mei 2002 @ 21:04:27 #83
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_4366723
Lang en rood haar..
pi_4367590
Elke vrouw heeft toch een andere smaak, net zoals een man! En dan nog.......zoveel mensen zeggen; IK val daar en daar op, en ze moet niet dit en dat, zus en zo!

Maar als ze dan iemand ontmoeten is het totaal iets anders als dat ze omschreven hadden. En waarom? Ik weet het ook niet mischien heeft ze wel dat IETS wat niemand echt verklaren.
Mischien iets voor een nieuw toppic.....'Wat is dat IETS wat jou helemaal gek kan maken van iemand?'

Maar volgens mijn menig valt iedereen wel op iets anders, en is er niet echt een vereiste.....

pi_4374490
Ik val op mannen die me aan het lachen maken, intelligent zijn en lekker ruiken. En verder moet er iets zijn wat ondefinieerbaar is, maar wat er voor zorgt dat je wel verliefd wordt op die ene man en niet op die andere die je ook allemaal aan het lachen maken, intelligent zijn en lekker ruiken. Met andere woorden, het is nooit helemaal rationeel te beredeneren waarom je wel op de één valt en niet op de ander.
  woensdag 29 mei 2002 @ 14:05:34 #86
28715 PyroX
Schop nooit tegen een Eend!!
pi_4374720
Ik val helemaal niet op mannen, maar vriendinnen vinden het fijn als je heel lief voor ze ben en heel veel tijd voor ze heb (op het moment dat het hun uitkomt) En ze moeten zich veilig voelen in jou armen..... dus een beetje gespierd is een pluspunt....
Te recht voor komkommer, te krom voor banaan
  donderdag 30 mei 2002 @ 22:55:54 #87
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4390236
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:14 schreef Vexicon het volgende:
Mischien iets voor een nieuw toppic.....'Wat is dat IETS wat jou helemaal gek kan maken van iemand?'
Dat zal moeilijk worden, want factoren als tijd, plaats, stemming etc. zullen ook zwaar meetellen. Bijvoorbeeld, in de zomer gaat het allemaal wat sneller dan in de winter.
quote:
Maar volgens mijn menig valt iedereen wel op iets anders, en is er niet echt een vereiste.....
Nee, ik doelde niet op één vereiste, maar soms leek het alsof er werd bedoeld "als hij dit niet heeft, dan niet, maar hij moet wel dit, en dit en dit hebben..."

Dan vraag ik me af, sta je dan met een vragenlijst of een checklist? En is er niet zoiets als "het ene minpuntje wordt ruimschoots vergoed door zijn ...vul wat in..."?

Laatste vraag aan de dames: Wat zijn bedroom eyes
Is dat de mannelijke variant van "zaadvragende ogen"? sorry, klinkt beetje grof

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 31 mei 2002 @ 10:31:51 #88
29457 khlover
Me, myself and I
pi_4393536
Ken je dat? Dat je al je hele leven roept "Blank, donker haar en donkere ogen (Om in te verdrinken)" als mensen vragen op welk type man je valt?
En dan als puntje bij paaltje komt erachter komen dat al je vriendjes blond haar en blauwe ogen hadden?
Conclusie: het kan oppervlakkig gezien wel het meest aantrekkelijk schijnen, maar uiteindelijk kijk je (ik iig) toch naar hele andere dingen. Als ik naga bij mezelf, ik ben er wel gevoelig voor als ik aandacht krijg, als een jongen echt geïnteresseerd is in wat mij bezighoudt. Ik hou niet van versierderige types, wat soms ook wel lastig is omdat ik zelf ook niet echt een held ben wb versieren en er dan dus heel lang niks gebeurt. Verder moet iemand er inderdaad goed verzorgd uitzien, niet roken, een mooi gebit hebben (Tja daar kan ik echt op afknappen) een goed stel hersens hebben, ik heb het idee dat ik toch altijd iemand zoek die ongeveer hetzelfde opleidingsniveau heeft als ik.. Je moet een beetje op dezelfde golflengte zitten. Hij moet stevig in zijn schoenen staan, verantwoordelijkheidsgevoel hebben. Maar gek genoeg zijn het ook juist de zwakheden, de minder perfecte eigenschappen van iemand, die je na een tijdje te zien krijgt (Of gaat zien als je verliefdheid wat af begint te nemen) waardoor ik juist nog meer van iemand ga houden. Ik wil geen perfecte man, ik wil een mens van vlees en bloed, die gevoelens heef net als ik en die net als ik bang is om die te delen, maar daar wel zijn best voor doet.
Maar goed, dit soort dingen zie je dus meestal niet op het eerste gezicht, t zijn meer de dingen waardoor ik bij iemand blijf.

Dus ehm: Ik val op mannen met donker haar en donkere ogen??

pi_4393929
waar ik zo van opkijk, is dat bijna iedere meid hier zegt:

Lief.....

maar als ik naar de gemiddelde meid kijk hier in de buurt, dan denk ik niet egt dat ze een lieve jongen willen, maar zo'n gast met een mega gouwe ketting, zwart geblakerd van de zonnebank, zuipen als een trein (vooral breezer...)..

Maarja.. Hier in leiden lopen dan bijna (let wel ik zeg bijna) alleen maar van die arrogante kutwijven rond...

Maar ja.. wat je van ver haalt is lekker.. dus ik zoek het wel verderop...

pi_4394381
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 11:13 schreef Phreak het volgende:
waar ik zo van opkijk, is dat bijna iedere meid hier zegt:

Lief.....

maar als ik naar de gemiddelde meid kijk hier in de buurt, dan denk ik niet egt dat ze een lieve jongen willen, maar zo'n gast met een mega gouwe ketting, zwart geblakerd van de zonnebank, zuipen als een trein (vooral breezer...)..

Maarja.. Hier in leiden lopen dan bijna (let wel ik zeg bijna) alleen maar van die arrogante kutwijven rond...

Maar ja.. wat je van ver haalt is lekker.. dus ik zoek het wel verderop...

Joh!

als jij denkt dat er in leiden alleen van dat soort vrouwen rondlopen, dan kom je zelf op de verkeerde plaatsen he.

pi_4394589
ik ben ook vegetarier.. maar mn vriendje hoeft dat niet persee te zijn als hij het niet wilt..
pi_4644234
-edit-en voor die 'grap' moest het topic gekicked worden?-edit-

Blijf even ontopic svp.

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 18-06-2002 20:32]

Ik zag laatst een Marokkaans gezin lopen en dacht: "De tros is helemaal niet de grootste familie van Nederland!"
  dinsdag 18 juni 2002 @ 21:20:54 #93
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4645062
Ik val op charismatische, ietwat in geheimzinnigheid gehulde mannen. Die je betrappen met een knipoog, als je naar ze staart. Die eindeloos kunnen vertellen over niks en toch vanalles. Die je wel aandacht geven, maar net niet genoeg om de interesse te laten verslappen. Mannen met een glinstering in hun ogen, waar je vrolijk van wordt als je er naar kijkt.

Oja, vergeet ik bijna het belangrijkste punt; ze moeten niet op mij vallen .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4645878
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik val op charismatische, ietwat in geheimzinnigheid gehulde mannen. Die je betrappen met een knipoog, als je naar ze staart. Die eindeloos kunnen vertellen over niks en toch vanalles. Die je wel aandacht geven, maar net niet genoeg om de interesse te laten verslappen. Mannen met een glinstering in hun ogen, waar je vrolijk van wordt als je er naar kijkt.

En dat vind ik zoooooooooooooooooooo raar. Het is toch juist leuk als iemand je leuk vindt en dat btje laat blijken?
pi_4647506
*naar de sportschool gaat* *onder de zonnebank duikt* *probeerd stoer uit te zien* bah, laat maar zitten, vrouwen zijn te veel eisend.

*weer achter PC kruipt*
Als ik zo naar al deze eisen kijk krijg ik spontaan de neiging om van een gebouw af te springen

woensdag 19 juni 2002 @ 09:44:35 #96
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4650335
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Tja.. jammer he dat Pim neergeschoten is
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
  woensdag 19 juni 2002 @ 09:48:29 #97
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_4650377
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 23:41 schreef Roefoes het volgende:
*naar de sportschool gaat* *onder de zonnebank duikt* *probeerd stoer uit te zien* bah, laat maar zitten, vrouwen zijn te veel eisend.

*weer achter PC kruipt*
Als ik zo naar al deze eisen kijk krijg ik spontaan de neiging om van een gebouw af te springen

Ach, doe toch niet joh. Vrouwen springen toch ook niet massaal van de brug na het lezen van de veeleisende commentaren in B&H?
A clean house is a sign of a wasted life.
  woensdag 19 juni 2002 @ 09:51:39 #98
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_4650420
In een moskee.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_4650754
De eerste vrouw die zegt "Ik wil een nare gast" ga ik versieren getuigt iig van humor!
  woensdag 19 juni 2002 @ 11:33:22 #100
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_4652144
wat voor mij geldt is dat een jongen lief en respectvol moet zijn en zich niet schaamt voor emoties e.d. Enne...wat uiterlijk betreft: een paar lieve, mooie ogen die je aanijken zodat je helemaal smelt van binnen....gelukkig heeft mijn vriend dit allemaal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')