quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een foon
ik heb een hele mooie splinternieuwe foon
haar naam is Anna en wat is ze wonderschoon
en ook al issie misschien dan wat ka-haal
ik heb de allervetste foon van allemaal![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is ondertussen gewoon wel zo![]()
Dng is pas een week op de markt. Vet avantgardist zijnde ikke![]()
FAIL er zit stiekem wel een scherm opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ontken ook niks toch?
Vind het leuk dat je 'm zo leuk vindt. Alleen zou ik er niks aan vinden omdat er geen scherm op zit
Jaa oke helemaal bovenop waar je het nummer kan zien wat je intoetst of wie je belt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FAIL er zit stiekem wel een scherm op![]()
![]()
aan de kopse kant.![]()
daar kun je binnenkomende oproepen zien, en je laatste zoveel ontvangen of gemiste oproepen. En je battery level en je imeinummer na het intoetsen van de Universele Code.
En je moet toch ergens gevraagd worden om de pincode van je simkaart in te voeren hmm?![]()
Nee natuurlijk niet. Dit is een Back to Basics ding.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa oke helemaal bovenop waar je het nummer kan zien wat je intoetst of wie je belt.Maar niet om spelletjes op te doen (behalve int boekje jajaaa
) en twitter kan kijken en kan fokken enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dit is een Back to Basics ding.
Als jij en ik op Survival gaan naar Borneo dan waag je het ook niet om te gaan zaniken over een ontbrekende manicure.Ja, idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HahaNou, ik zal wel klagen over mijn harige oksels en benen, mag dat wel?
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Jep, magquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, idd.
HahaNou, ik zal wel klagen over mijn harige oksels en benen, mag dat wel?
![]()
Zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep, magAls je maar niet gaat klagen over MIJN harige oksels en benen
't Lijkt alsof ik dat liedje ken, maar weet 't niet zekerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
You just stood there screaming
hearing no one was listening to you![]()
They say the empty can rattles the most
The sound of you own voice must soothe you![]()
Metallica - My Friend of Miseryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
't Lijkt alsof ik dat liedje ken, maar weet 't niet zekerWelke is 't?
Ohjaaaaaaa. Mn man is helemaal gek van Metallica, dus niet zo gek dat ik het bekend in de oren vind klinkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Metallica - My Friend of Miseryvan "the black album"
\quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind ook die tekst wel vrij raak gewoon![]()
en Metallica![]()
slaap ze enferquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
\
Uhhuh![]()
Echt een supertoffe band
Ik ga ook lekker slapen. Morgen bijtijds op, moet nog van alles doen voor de open huizen dag. Trusten!![]()
veels te vroegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:45 schreef DaMart het volgende:
Maar nu ga ik wel slapen... mooie tijd![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |