Whisky?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mat slappe grei met bijna geen alcohol, doe mij maar wat sterkers
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ding is pure humor man![]()
En idd handig voor ouderen, maar ook voor kinderen wel lijkt me. "Gewoon de 1 indrukken en even vasthouden, dan bel je mama"Ideaal ding voor een breed scala aan omstandigheden.
Dat boekje begint ook met een bladzijde van "If found, please return to: "quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat boekje begint ook met een bladzijde van "If found, please return to: "
Het boekje is ook verkeerd-om geniet, zodat het makkelijk uit het klepje te halen is. Er is echt over nagedacht gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig!
Ja idd..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier moejjekijke![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enferquote:
flessiequote:
dat weet ik nog niet dat begint zondag pasquote:
Oh, jij werkt dus elk weekend?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flessie
[..]
dat weet ik nog dat begint zondag pas
Nou, "werken" is wat overdrevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, jij werkt dus elk weekend?Of heb ik dat verkeerd onthouden
Ja want GF heeft een parenclub en die zijn meestal in het weekend geopend *en nee ik spreek niet uit ervaring*quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, jij werkt dus elk weekend?Of heb ik dat verkeerd onthouden
Nou in de parenclub van GF word er volgens mij heel hard gewerkt of moet ik zeggen afgewerktquote:
Nee maar ik ben wel benieuwd. Vroeger had je ook Crispy Chips Mixed Curry, dat was ook nogal zwaar in de kerrie, maar superlekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
Iemand al de nieuwe limited edtions chipssmaken geprobeerd ik heb de smaak mango red chilli geprobeerd en ik vind hem lekker. Joppiesmaak was op maar ik heb gehoord dat de joppiesmaak een erg overheersende kerrie smaakt heeft dus of ik die nog ga proberen weet ik niet. De smaak babi pang gang lijkt mij sowieso niks want ik vind de saus van babi pang gang niet lekker
Ja. Door iedereen, BEHALVE door GFquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou in de parenclub van GF word er volgens mij heel hard gewerkt of moet ik zeggen afgewerkt
ieelllllquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
Tijdens het boodschappen doen viel mijn oog op een pak met runderlappen en die hadden een groene waas over zich. Zag er niet fris uit. En het was nog biologisch ook AH heeft de term biologisch wel erg letterlijk genomen en het vlees net zo lang laten liggen tot het groen zag![]()
Iemand al de nieuwe limited edtions chipssmaken geprobeerd ik heb de smaak mango red chilli geprobeerd en ik vind hem lekker. Joppiesmaak was op maar ik heb gehoord dat de joppiesmaak een erg overheersende kerrie smaakt heeft dus of ik die nog ga proberen weet ik niet. De smaak babi pang gang lijkt mij sowieso niks want ik vind de saus van babi pang gang niet lekker
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja want GF heeft een parenclub en die zijn meestal in het weekend geopend *en nee ik spreek niet uit ervaring*
Oh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou in de parenclub van GF word er volgens mij heel hard gewerkt of moet ik zeggen afgewerkt
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dacht ook ooit eens aan een potje paprikapoeder te beginnen omdat ik paprikachips zo lekker vond. De uitkomst laat zich raden![]()
ja vies hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ieelllllJa, er liggen ook altijd tomaten en groenten te rotten enzo, bah
De Lidl houdt z'n groenten en fruit wat dat betreft beter in de gaten. iig wel waar ik komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |