Nee, ik moet tot 3 uur thuisblijven voor de kijkers hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je die taart nie ff komen brengen
Nee iedereen woont gewoon een pokken eind van mij vandaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef Enfermera het volgende:
Ja hé, dat jullie allemaal zo ver weg wonen kan ik niks aan doenMoeten jullie maar dichterbij wonenn hoor.
ik weiger apeldoorn uit te gaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef Enfermera het volgende:
Ja hé, dat jullie allemaal zo ver weg wonen kan ik niks aan doenMoeten jullie maar dichterbij wonenn hoor.
Het is maar een uurtjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef Enfermera het volgende:
True.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee iedereen woont gewoon een pokken eind van mij vandaan
quote:
Waar woon jij dan?quote:
Oh en het is maar 2 uur vanaf hier met het ov, stomme rit naar arnhem die zo lang duurtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
True.
[..]
[..]
[..]
Waar woon jij dan?
Nee is een beetje lastig naar de wc gaan en met eten enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
heb jij altijd al die billen en die handboeien?
Ik bedoelde als avaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee is een beetje lastig naar de wc gaan en met eten enzo
huh hoezo?quote:
Ik heb verschillende ik had eerst een andere..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde als avaIk heb nl ook zoiets in mn lijstje staan
Waar was dat dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
huh hoezo?
beter dan waar ik hiervoor woonde
Ik wissel ook steeds, maar kom wel altijd terug bij mn browniequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb verschillende ik had eerst een andere..
Ik heb nog niet "de" ava gevonden
vaassen klein kutdorp naar apeldoornquote:
Veel succes LLquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
ff lunchen en dan weer verderhet schiet niet echt op
Ohja, dat wist ik, van je twitterquote:
Dat doe je zelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik, van je twitter
Pff, heb 2 stukken taart op, zit vol man
Doei LLSucces!
Ik heb er alle vertrouwen inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |