veel plezier lovelyquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan naar de bouwmarkt en dan lekker laminaat leggen![]()
tot later
trevquote:
ik heb geen idee wat ik ga doen vanaafquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Fles![]()
[..]
Morge Giertje![]()
En gaan we vanavond naar Panda kijken?
Nicequote:
appeltaartquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice
Moggeh allemaal!
Zo, huis is helemaal schoon, appeltaart staat in de oven, laat die kijkers maar komen!![]()
Morge Enfequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice
Moggeh allemaal!
Zo, huis is helemaal schoon, appeltaart staat in de oven, laat die kijkers maar komen!![]()
Maar waar is daar dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Enfermera het volgende:
Kom maar langs hoor, ik ga er toch vanuit dat er geen kijkers komen XD Kunnen jullie mn appeltaart opsmullen!![]()
Morge Mr Famousquote:
Wil je zo eens een paar plaatsen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik dacht dus nog even terug mijn bed in te duiken om uit te slapen. Hoor ik ineens wel erg veel sirenesWat blijkt? Komt er een enorme stoet van wel 50 verschillende ambulances in een soort optcht langsrijden. Ook allemaal bedrijfshulpvoertuigen en legerdingen en historische ambulances en alles. Ik heb maar even de camera gegrepen
Coolquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je zo eens een paar plaatsen?
Ziet er wel indrukwekkend uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik dacht dus nog even terug mijn bed in te duiken om uit te slapen. Hoor ik ineens wel erg veel sirenesWat blijkt? Komt er een enorme stoet van wel 50 verschillende ambulances in een soort optcht langsrijden. Ook allemaal bedrijfshulpvoertuigen en legerdingen en historische ambulances en alles. Ik heb maar even de camera gegrepen
Ik ga niet mn hele adres hier op fok plaatsen, vind je het heel erg?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waar is daar dan?
[..]
Morge Mr Famous
Leuk die oude ambulancesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had zelf alleen meer de plaats in gedachtenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ga niet mn hele adres hier op fok plaatsen, vind je het heel erg?
Ik wil ooooookkkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Enfermera het volgende:
Kom maar langs hoor, ik ga er toch vanuit dat er geen kijkers komen XD Kunnen jullie mn appeltaart opsmullen!![]()
Goudaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had zelf alleen meer de plaats in gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |