Issie lekker?quote:
Nah, ik vrees dat het enige plezier wat ik van zijn werk kan hebben, een knappe binnentuin is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Issie lekker?
Is het zo'n geenshirtondertuinbroek en aardeopdespierensexyvuil meneer?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jawel, maar dat is 18 of zo.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Issie lekker?
Is het zo'n geenshirtondertuinbroek en aardeopdespierensexyvuil meneer?
En het was best een leuke spontane eigenlijkquote:
Zoenies!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het was best een leuke spontane eigenlijk
Vrijdag zou ik gaan trainen en daarna een klein uurtje ff posteren voor Friso... en datw erd 0:30
Zaterdag zou ik gaan film kijken met Erik, maar dat werd spontaan lunchen in de stad met Dreamer, daarna shoppen met Eef, vergezeld worden door Erik en met 3 film kijken, toen spontaan tapassen in de stad en vergezeld worden met Rik en daarna met 4 spelletjesavond
En gister fam op bezoek en 's avonds naar Despicable me (mwa) en Tirza (oeh!)
Echt he? Tis een Belg, Scheelt dat?quote:
Jah, het idee alleen al! Ieamd die MIJ wil zoenen!quote:Dat iemand tegen jou 'zoenies' zegt!Angdriël.
Ja, nee, hoo, zo bedoel ik dat niet!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Tis een Belg, Scheelt dat?
[..]
Jah, het idee alleen al! Ieamd die MIJ wil zoenen!
Ja!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Internet is stuk. Moet ik nu KPN bellen?
Maar mijn harem bestaat uit mijn minions, daar zoen ik niet meequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nee, hoo, zo bedoel ik dat niet!Maar het gaat me om de térm zoenies en niet om het géven van zoenies! Toen ik je toen in de Effenaar tegenkwam, had je ook een compleet harem om je heen.
Dus als jij zoenies wíl, dan kun je ze krijgen, dat staat buiten kijf.
Bel via het 0800-nummer van de storingsdienst vaste net. In het menu kon je altijd naar ADSL doorklikken en het is gratisquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Natuurlijk, ik heb ADSL van KPN, v/h planet internet.
Maar als een Vlaming dat zegtquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar mijn harem bestaat uit mijn minions, daar zoen ik niet mee
Het woord Zoenies.... je zou er jeuk van krijgen toch?
"Nou Angdrie-el, tot zoenies he!" ........... *BLAM BLAM BLAM*
Ooh. Dan heeft bellen geen zin.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Waxxer het volgende:
Oh.:
http://www.nu.nl/internet/2353329/storing-adsl-netwerk-kpn.html
Maar ik zou tóch eens bellen dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |