heeequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
oei, iemand voelt zich genegeerd..
zeker de kutste vakken.quote:
huh?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
oei, iemand voelt zich genegeerd..
wat is dat 20.29 Alex onderaan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:08 schreef Xiance het volgende:
* Xiance gaat zn N97mini in de verkoop gooien.. klere ding.. ken dr nie aan wennen
Eh... nee dat is allemaal voor 1 module; het afstuderen... Dat is scriptie, presenteren, eindgesprek...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zeker de kutste vakken.Wat zal jij blij zijn als dat achter de rug is.
da's een insiders jokequote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is dat 20.29 Alex onderaan?
edit: euh 20.56![]()
Ohquote:
Ikke niet hoorquote:
Herinnert me aan het filmpje dat ik ooit zag van een kerel die er twee had.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:33 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
http://www.vkmag.com/magazine/heb_jij_maar_1_penis/
SFW uiteraard
que? whut?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhSorry. Ik dacht dat je boos was dat Mike niks tegen je zei.
[..]
Ikke niet hoor
dat ie tegen een muurtje aan staat te pissen en dat je twee stralen ziet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Herinnert me aan het filmpje dat ik ooit zag van een kerel die er twee had.
Kan met dit programmaatje ook, je kan alles volgen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n app. voor het hardlopen/joggen. Runkeeper. Erg leuk!
Volgende week donderdag. Maar ik ben pas zondag in nederland.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que? whut?![]()
wanneer kom je deze kant op?
Nee, dat ie een vrouw neukte en zich tegelijkertijd aftrok.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat ie tegen een muurtje aan staat te pissen en dat je twee stralen ziet?
mike durft mij heul niet te negerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhSorry. Ik dacht dat je boos was dat Mike niks tegen je zei.
...
Dit nummer is dan een stuk pakkender alleen is de clip minderquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie lijven, leuke moves (some of dem boyz can dance I say!), sommige hebben mooie koppen... maar DAMN wat een irritant nummer
Ik zou ze gevenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit is wel zo gay.![]()
maar zien er wel lekker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |