Ja, maar jij moest dood, want maffia. Net zoals TheVulture. Die mij vermoord heeft de rotzakquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
We zijn ook gewoon echt allemaal doodvermoord
Leuker met het geluid uitquote:
Mooie lijven, leuke moves (some of dem boyz can dance I say!), sommige hebben mooie koppen... maar DAMN wat een irritant nummerquote:
*HOEK*quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Erik
Ik was er heilig van overtuigd dat je maffia was
It's a gamequote:
dit is wel zo gay.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie lijven, leuke moves (some of dem boyz can dance I say!), sommige hebben mooie koppen... maar DAMN wat een irritant nummer
quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:44 schreef creno het volgende:
van welk liedje is dit de vertaling: ik wil oew noam weten, ge hed me net dood gemaokt !
Ik moest heul niet doodquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij moest dood, want maffia. Net zoals TheVulture. Die mij vermoord heeft de rotzak. Ja, dat neem ik 'm kwalijk
!
Ohja, want alle hints wezen mijn kant opquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Erik
Ik was er heilig van overtuigd dat je maffia was
Wat vond je er zo saai aan dan? Vond hem ook wat tegenvallen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
The Expendables --> wat een saaie kutfilm.
Iedereen was er zo lof over.
Once upon a time.....quote:
Ja ik ookquote:
Ik bedoelde Once upon a time, maar Maffia ook jaquote:
Owquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde Once upon a time, maar Maffia ook ja
Wil snel eens Weerwolven van Wakkerdam spelen in de bossen of zo
Sprookjesspel.quote:
Oh dat klinkt ook leukquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sprookjesspel.
Je krijgt een stapel kaartem, 7 ongeveer, met daarop Characters (bv de wolf, de koning), Items (bv zwaard, schat), Places (bv kasteel, dorp), Aspect (bv kwaadaardig, vrolijk), Event (bv ontmoeting, ruzie). Daarmee moet je een sprookje maken, en dat moet eindigen met je gekregen Happy Ending kaart.
Maar stel dat ik ga vertellen: Er was eens een koning (speel koningkaart op) en die had een zoon die woond ein het kasteel.... en Erik heeft bv de kaart Kasteel, dan mag die het verhaal overnemen. maar je moet wel logisch door blijven gaan met het verhaal.
Pfff. Was lastig hoor! En meer dan 5 sec stil dan is je beurt voorbij!
We kregen echt hele vreemde verhalen met gouden kikkers die omgesmeed werden tot ringen, homoseksuele reuzen die het kasteel in brand staken, pratende vogeltjes, de God van de Dageraad die z'n zon kwijt was die gestolen bleek door zijn boosaardige Zus, de godin van de Schemeringquote:
Da's het plan met halloween, met de oude club van griezel.netquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde Once upon a time, maar Maffia ook ja
Wil snel eens Weerwolven van Wakkerdam spelen in de bossen of zo
saai is misschien niet het juite woord. Er zat veel meer potentie in de film. Leuk om al die aktiesterren bijelkaar te zien. Ook vond ik het grootste deel van de aktie slecht in beeld gebracht. Tuurlijk, ik vind aktiefilms geweldig, maar zelfs dit kon me niet bekoren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:47 schreef samjustme het volgende:
[quote]Wat vond je er zo saai aan dan? Vond hem ook wat tegenvallen.
teveel om op te noemen.quote:En nog wat leuks meegemaakte afgelopen maanden?
telt fisten ook eigenlijk?quote:
je hebt ook zo'n app. voor het hardlopen/joggen. Runkeeper. Erg leuk!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:20 schreef Peter het volgende:
Toch grappig, sommige applicaties. Vandaag gefietst .
haha!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
telt fisten ook eigenlijk?![]()
nee hoor, ik had braaf een date. nou ja, sort of.
Heb je voor handpop gespeeld dit weekend?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
telt fisten ook eigenlijk?![]()
nee hoor, ik had braaf een date. nou ja, sort of.
LOLsquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je voor handpop gespeeld dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe is met jou? nog wat leuks gedaan?
[ Bericht 0% gewijzigd door mike_hunt op 10-10-2010 19:24:14 ]Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs![]()
![]()
Ben je besodermieterd.. ik deel ze uit, ontvangt ze niet. Lijkt me zo pijnlijk, ik ben meer van cock sounding.Ik ben druk aan de studie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe is met jou? nog wat leuks gedaan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
oei, iemand voelt zich genegeerd..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |