Wil jij nog ooit spelletjes komen spelen jongeman?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig ben je mooi. Al is dat ook aan het vergaan.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil jij nog ooit spelletjes komen spelen jongeman?!
quote:
And then the village was restored to prosperity!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Once apon a time, there was a pretty prince called Ang3l and then they tasted it and it was delicious.
Eh ja nu wordt er ook al weer gezegd dat het een parodie is... hmm...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Cat?!
Nou als DIE zoiets doet moet er veel gebeurd zijn
Is 't ook. Maar dat had ik ook niet geweten zonder googlequote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja nu wordt er ook al weer gezegd dat het een parodie is... hmm...
Ik heb ook gegoogled... maar kan et niet vinden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't ook. Maar dat had ik ook niet geweten zonder google
Ik vond het al zo un-cat-like. ICat bij SYTYCD USA.
Oh leuk, komen ze op bezoek?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus ignorance is bliss nee nee![]()
O, btw misschien ze je even Brock en David nog einde van de maand.
Bij youtube zie je andere filmpjes staan van de parodie.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ook gegoogled... maar kan et niet vinden...
Maar t was wel uitermate grappig
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef creno het volgende:
[Upd] Jongeman verhangt zich live voor webcam
Damn, dit is echt erg...
Met lang haar en make up kan ie zo doorgaan voor meisje. Mooie kop wel (niet mijn type maar wel mooi).quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Ang3l het volgende:
Toch best jammer dat ie niet meer in het team zit....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de bovenste foto doet hij me aan Halina Reijn denken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft echt een enorm aparte kaaklijn/botstructuur.
En da's wat de modellenburo's graag willen he.
Ik vind model-pretty ook niet altijd boyfriend-pretty nee.
Wow, wat een diepte, zeg...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Whaa, wat zijn extreme close-ups van ogen er vreemd uit!
http://www.photographyser(...)eautiful_eyes/428809
welk filmpje heb je nu weer zitten begluren?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:52 schreef Xiance het volgende:
het goede nieuws is.. ik ben niet helemaal bikkel hard.. ik word nog steeds onpasselijk van een onthoofding
Dat soort filmpjes kijk ik niet. Het stomme is, in films kan ik er best tegen, tegen de ergste martelingen van Saw en de walgelijke scenes in Antichrist. Maar als ik weet dat het echt is, dan kan ik er niet meer tegen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:52 schreef Xiance het volgende:
het goede nieuws is.. ik ben niet helemaal bikkel hard.. ik word nog steeds onpasselijk van een onthoofding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |