SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef friekin_ het volgende:
GODVERDOMME. Zo niet eerlijk. Ik cruise door de stad op mijn fuck me heels. Alles geil, alles tof. Staat er een neger. Ik kijk, want hee, een neger in Weert. En neukbaar ook nog.
Hij komt naar me toe, dus ik stond klaar om mijn nummer te geven.
"Hoi. Heb je ooit gehoord van kinderhulp"
"Wat?"
"Kinderhulp. Om achterstandskinderen aan hobbies en passies te helpen"
"Ehhh"
Kut. Weer 5 euro armerIk kon hem niet weerstaan.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Is Heerlen een beetje een leuke stad of wil je er niet dood gevonden worden?
Maar wat nu als je er misschien een opleiding wilt volgen en je komt zelf uit het prachtige Drenthe waar moet je dan huisvesting zoeken?quote:
quote:
Maastricht, Sittard. Allemaal goed te doen met openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar wat nu als je er misschien een opleiding wilt volgen en je komt zelf uit het prachtige Drenthe waar moet je dan huisvesting zoeken?
Ja maar ik heb geen zin om 300km verderop te verhuizen en dan nog een half uur met het OV te gaan als ik net zo goed ergens in heerlen kan gaan wonenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maastricht, Sittard. Allemaal goed te doen met openbaar vervoer.
meisjes die op negers vallen die kiezen vaak voor ellende is mij vertelt,of zoals Joris Lam zei:quote:
Lekker racistisch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef rubje het volgende:
[..]
meisjes die op negers vallen die kiezen vaak voor ellende is mij vertelt,of zoals Joris Lam zei:
"Hollandse meisjes die op vroege leeftijd achter een kinderwagen aanlopen met een 1/2 bloedje
erin en de vader is weg zoals gewoonlijk"
Minder criminaliteit, het is gezelliger wonen, gezelliger winkelen. Heerlen heeft gewoon weinig aantrekkelijks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om 300km verderop te verhuizen en dan nog een half uur met het OV te gaan als ik net zo goed ergens in heerlen kan gaan wonenWat is er zoveel beter aan de eerste 2 steden?
Heerlen valt wel mee, ik heb er zelf ook een aantal maanden gewerkt. In het verleden was het imago van de stad erg slecht, maar dat is allemaal wel verbeterd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Is Heerlen een beetje een leuke stad of wil je er niet dood gevonden worden?
Ah, is het alweer zo laat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef friekin_ het volgende:
Lekkere negers voor dit topic.
Doe me pijn.
Ja lekker toch, voor erbij ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef sproetjes het volgende:
tassie wat doe je me aan met die website vol goedkope schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |