abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4331431
Eigenlijk zou er een heel homo-forum op Fok! moeten zijn, maar bij gebrek hieraan maar een homo-topic.. ben benieuwd of ik de enige ben hier op Fok! kan bijna niet.. 1 op 10 zegt men... dus ben benieuwd.. Ga straks naar vriendje toe en als ik terug kom wil ik reacties!:*
  zondag 26 mei 2002 @ 13:53:10 #2
24364 F-side
BansheeBoy is moslim..........
pi_4331526
-edit-ga naar Onzin,kleuter-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 26-05-2002 13:54]

100 % pro Palestina en Israel
pi_4331532
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:44 schreef blikgroente het volgende:
Eigenlijk zou er een heel homo-forum op Fok! moeten zijn, maar bij gebrek hieraan maar een homo-topic.. ben benieuwd of ik de enige ben hier op Fok! kan bijna niet.. 1 op 10 zegt men... dus ben benieuwd.. Ga straks naar vriendje toe en als ik terug kom wil ik reacties!:*
volgens mij kom jij niet zo vaak op Fok...
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_4331541
quote:
Eigenlijk zou er een heel homo-forum op Fok! moeten zijn, maar bij gebrek hieraan maar een homo-topic.. ben benieuwd of ik de enige ben hier op Fok! kan bijna niet..
Euhm.... Centrale homo topic (deel XXII)
C’est Davie :o)
  zondag 26 mei 2002 @ 14:02:35 #5
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4331605
quote:
Op zondag 26 mei 2002 13:54 schreef Dave het volgende:

[..]

Euhm.... Centrale homo topic (deel XXII)

Denk dat hij zoiets bedoeld als een aparte groep. BV een indeling in het forum. Gedeelte voor Hetero's, homo's en bi's of iets dergelijks! Net zoals R&P een deel is, ik denk dat hij zoiets dus bedoeld! Lijkt me wel een goed idee van hem, kan men zich elkaar daar treffen!
TIP: Stel het eens voor aan de admins van Fok!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  zondag 26 mei 2002 @ 14:05:35 #6
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_4331628
quote:
Op zondag 26 mei 2002 14:02 schreef PizzaGuy het volgende:

[..]

Denk dat hij zoiets bedoeld als een aparte groep. BV een indeling in het forum. Gedeelte voor Hetero's, homo's en bi's of iets dergelijks! Net zoals R&P een deel is, ik denk dat hij zoiets dus bedoeld! Lijkt me wel een goed idee van hem, kan men zich elkaar daar treffen!
TIP: Stel het eens voor aan de admins van Fok!

Ach, voor gay-dating zijn er toch al zat andere websites?

Ik snap niet waarom je je zou afzonderen als je gewoon bij de rest van de Fok!maatschappij kan horen.

pi_4331644
quote:
Eigenlijk zou er een heel homo-forum op Fok! moeten zijn, maar bij gebrek hieraan maar een homo-topic.. ben benieuwd of ik de enige ben hier op Fok! kan bijna niet.. 1 op 10 zegt men... dus ben benieuwd.. Ga straks naar vriendje toe en als ik terug kom wil ik reacties!
Waarom eigenlijk?
Voel je je anders dan een hetero?
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_4331671
quote:
Op zondag 26 mei 2002 14:05 schreef -Will- het volgende:

[..]

Ach, voor gay-dating zijn er toch al zat andere websites?

Ik snap niet waarom je je zou afzonderen als je gewoon bij de rest van de Fok!maatschappij kan horen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. En bovendien is het juist boeiend als hetero's reageren op (R&P) topics van homo's, en andersom. Er is toch ook geen apart vrouwen en mannen forum?
pi_4331736
Waarom? Waarom moeten homo's altijd speciale dingen voor zichzelf hebben als de gay-games, gay-krant en nu ook nog een gay-forum! Je moet er op die manier echt niet meer vreemd van op kijken dat hetro's vooroordelen hebben t.o.v jullie.
Djespuwr
  zondag 26 mei 2002 @ 14:17:35 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4331759
tis dat je het zelf wilt, maar zo lok volgens mij discriminatie aan...

Al word ik af en toe ook moe van die homotopics op fok!

pi_4331878
quote:
Op zondag 26 mei 2002 14:02 schreef PizzaGuy het volgende:

[..]

Denk dat hij zoiets bedoeld als een aparte groep. BV een indeling in het forum. Gedeelte voor Hetero's, homo's en bi's of iets dergelijks!

Oh ja, laten we allemaal hokjes gaan maken! Neuh, van het slowchat homotopic kan ik de lol (af en toe) nog wel inzien, maar meer hoeft van mij echt niet hoor. Je zult je verbazen hoe goed homotopics in de bestaande fora tot hun recht komen, als er tenminste serieus op wordt ingegaan, zodat admin-edits als hier boven niet nodig zijn.
C’est Davie :o)
pi_4338023
quote:
idd 1 op 10... ik kom oorspronkelijk uit een klein dorpje (en uit een zwaar christelijke gemeente) en daar is niemand homo tenminste niet iemand die uit de kast durft te komen..
best wel vreemd eigenlijk als je het zo bekijkt...
  maandag 27 mei 2002 @ 08:55:09 #13
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4340762
quote:
Op zondag 26 mei 2002 14:17 schreef Fliepke het volgende:
tis dat je het zelf wilt, maar zo lok volgens mij discriminatie aan...

Al word ik af en toe ook moe van die homotopics op fok!

Ach nou ja, ik bedoel ik als hetero heb zelf weleens het id: wat een belachelijk gedoe met ls die ' ' van jongens tegenover meisjes en vice versa... dus ach, zo'n apart homotopic; I don't care.
[KNE]-Mod
pi_4341140
Men wil aan de ene kant dat homo's er gewoon bij horen en aan de andere kant toch bijzonder zijn en apart genomen worden ( nee das geen woordgrap). Kies!
  maandag 27 mei 2002 @ 09:58:06 #15
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4341155
quote:
Op maandag 27 mei 2002 09:56 schreef Tranceptor het volgende:
toch bijzonder zijn en apart genomen worden ( nee das geen woordgrap). Kies!
Dat wil iedereen toch wel?
[KNE]-Mod
pi_4345201
Het punt is natuurlijk dat nogal veel hetero mannen van streek raken van het idee een andere man te pijpen of in hun kont geneukt te worden. Dat maakt een ontspannen gesprek over de geneugten daarvan tussen homo's en hetero's nogal problematisch.
pi_4345362
Homo's hebben gewoon een gemeenschappelijke 'interesse', die ze graag 'onder elkaar' bespreken. In feite net zoals ook auto-liefhebbers onder elkaar auto's bespreken, autobladen lezen, en naar auto-sites surfen. Zaken die buitenstaanders niet zo interesseren.

En zolang homo's ook nog in de 'gewone' wereld meedoen, en zich niet alleen maar afzonderen met hun homovrienden, homo-uitgaansgelegenheden, homo-websites, homotijdschriften, kan ik er weinig op tegen hebben. En dan is één zo'n Centraal-Homo-topic waarin wat wordt geslowchat echt wel te verdragen door de niet-homo's, lijkt me.

pi_4345423
quote:
Op maandag 27 mei 2002 14:50 schreef HiZ het volgende:
Het punt is natuurlijk dat nogal veel hetero mannen van streek raken van het idee een andere man te pijpen of in hun kont geneukt te worden. Dat maakt een ontspannen gesprek over de geneugten daarvan tussen homo's en hetero's nogal problematisch.
pi_4345459
zou me idd kunnen voorstellen dat ze een eigenplekje op fok willen hebben om te "discusieren"
pi_4345516
quote:
Op zondag 26 mei 2002 14:15 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Waarom? Waarom moeten homo's altijd speciale dingen voor zichzelf hebben als de gay-games, gay-krant en nu ook nog een gay-forum! Je moet er op die manier echt niet meer vreemd van op kijken dat hetro's vooroordelen hebben t.o.v jullie.
Waar het om gaat, is dat dat in Nederland KAN!
In een ander land wordt je gemarteld of vermoord als je openlijk zegt dat je homo bent.
Hier gebeurt dat niet, en dat mag best gevierd worden.
It's a small world, after all... Blijkbaar.
pi_4345839
quote:
Op zondag 26 mei 2002 14:15 schreef Bikkelmannetje het volgende:
hoezo? hetero's hebben toch precies hetzelfde? alle niet-homokroegen zijn toch gewoon heterokroegen, alleen het feit dat hetero een meerderheidsgroep is doet je kennelijk vergeten te beseffen dat jullie je net zo goed, zo niet meer,(aangezien ik als homo nog genoeg naar heterotenten ga)die plaatsen opzoekt waartoe je vanuit je geaardheid behoord.....
[B]It is very easy to see fanaticism in other people, but difficult to spot it in oneself[/B]
pi_4345921
quote:
Op maandag 27 mei 2002 15:37 schreef bluegrass het volgende:

[..]

hoezo? hetero's hebben toch precies hetzelfde? alle niet-homokroegen zijn toch gewoon heterokroegen, alleen het feit dat hetero een meerderheidsgroep is doet je kennelijk vergeten te beseffen dat jullie je net zo goed, zo niet meer,(aangezien ik als homo nog genoeg naar heterotenten ga)die plaatsen opzoekt waartoe je vanuit je geaardheid behoord.....

Exact !! Al die hetero's die maar weigeren om in homokroegen te komen, of als ze daar eenmaal zijn zich gedragen als een muis in een kattenhuishouden.
pi_4345961
quote:
Op maandag 27 mei 2002 15:44 schreef HiZ het volgende:

Exact !! Al die hetero's die maar weigeren om in homokroegen te komen, of als ze daar eenmaal zijn zich gedragen als een muis in een kattenhuishouden.

De hetero's die zo af en toe eens meegaan, dat zijn de leukste!
  maandag 27 mei 2002 @ 16:21:30 #24
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_4346475
Wat is een homo?
I don't care.....
pi_4348800
Nah.. doe maar geen apart forum voor homo's. Vind het juist zoals het nu is (zo nu en dan een topic over homo's) veel beter. In Onzin staat sowieso al het centrale homo topic (nah ja, noem het de speeltuin ofzo ). Als je als maar meer aparte hokjes gaat maken dan ga je alleen maar weer terug in de tijd, dan zonder je je af, en gaan mensen weer vreemder tegen je aankijken.

Uitgaan doe ik ook overal waar het gezellig is, maakt me weinig uit of het nou een 'hetero' of 'homo'tent is. Ik kom wel vaker in homotenten omdat ik gewoon meer vrienden heb die homo zijn en veel in homotenten uitgaan. Maar 't maakt me verder weinig uit.

Als je perse alleen maar met 'lotgenoten' wilt praten kun je beter een site opzoeken speciaal voor homo's. Of een nieuw topic openen hier, want als er gewoon serieus wordt gedaan dan is er niks aan de hand.

Huh!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')