Dan was het vast druk onder de tafelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:49 schreef Inu het volgende:
Gefeliciteerd ama![]()
Ik was gisteren op bezoek bij mn ouders die een weekje in Zeeland zitten. Mijn kleine nichtje was er ook, dat kind is echt gaafIs 3 jaar en lult iedereen onder de tafel
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan was het vast druk onder de tafel
toch niet op de sjabbat jonguhquote:
Al geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef amaranta het volgende:
Dus Moppie, vertel eens wat meer over die nieuwe praxis, want jij zei dat ik er met mijn auto doorheen kon rijden... maar dat kan helemaal niet.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
uiteraard dat werd me niet in dank afgenomen
En ik zo. Bloedserieus.quote:
Moet je ook een keer naar de haakmeet komen, leren we je hetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:34 schreef amaranta het volgende:
Ja ik wil ook haken maar ik kan het écht niet
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:53 schreef area78 het volgende:
nou had ik laatst nog 500.000 euro gewonnen, dat is wat anders dan 500 miljard maar wel leuk ik en mijn vriendin zijn toen naar naar de bioscoop gegaan. nu was het zo dat ik de bank niet vertrouw had laatst nog een bank maar die krakte gelijk door de midde ik snap niet waarom mense daar altijd hun geld instoppen dus ik heb het geld contant opgehaald en in de spaarvarken past het niet dus toen heb ik een grafkist gekocht op marktplaats en die op zolder gezet zodat het niet opvalt en daar het resterende bedrag in gedaan. zo heb ik altijd het geld bij de hand en kan ik lachen als iedereen dalijk zonder geld zit omdat de banken geen geld meerhebben
maar toen ik snachts een keer naar de wc moest om te pfoepen rook ik een vreemde lucht en ik was het niet dus maar toen zag ik rook en vuur en brand en stond de hele zolder in brand!!! naar later bleek dat buurman japanse theeplanten op zolder kweekte met ledlampen van het type sku.25291
het was veel gedoe maar nu heb ik weer uitkering en ben ik weer single dussss dames op fok stuur me een pm en wie weet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |