Ja maar, kerstquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:59 schreef princess-a het volgende:
Willen jullie niet over kerst praten? Me hates, bluh
Mn beste vriendinnetje en ik hebben net hele leuke kados gekocht voor onze 4e musketierhele grote pot scrub, bodylotion, handcreme en dingetjes van Sabon, schoonheidsbehandeling in de salon en allemaal leuke grapjes enzo. Kan daar echt van genieten, dat zij dat dan heel leuk vindt
Vreetfestijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
QFT behalve het vreetfestijn dat er bij hoort![]()
Sharaan hoe is het gegaan??
en KADOOOOOOOOOOOOOOOOTJES omnomnom nom!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan het niet begrijpen als je kerst niet leuk vind.Ik loop na sinterklaas echt met een big smile rond en niemand kan mij nog chagrijnig maken. Alleen de kerstboom al optuigen en cadeautjes kopen.
De muziek, en sneeuw.
quote:
Ging goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Gesprek gehad
Nog 3 kwartier wachten tot uitslag ...
DAT!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan het niet begrijpen als je kerst niet leuk vind.Ik loop na sinterklaas echt met een big smile rond en niemand kan mij nog chagrijnig maken. Alleen de kerstboom al optuigen en cadeautjes kopen.
De muziek, en sneeuw.
Ja alleen sneeuwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef tliciouz het volgende:
De muziek, en sneeuw.
dat is inderdaad wel een vet nadeel. Overigens, in eindhoven centrum is lopen door de sneeuw ook niet geheel zonder risicoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja alleen sneeuw![]()
Dan durf ik echt niet meer te fietsen omdat ik vorig jaar 3x geflikkerd ben
Ik heb dat bij de Etos wel eens laten doen, die hebben leuke glitterbolltjes en strikjes op kerstkadootjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Kerst
Ik koop trouwens altijd cadeautjes voor mezelf die ik dan in laat pakken en onder de boom legDoen jullie dat ook? Met Sinterklaas doe ik dat ook
Hihi ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb dat bij de Etos wel eens laten doen, die hebben leuke glitterbolltjes en strikjes op kerstkadootjes
Nee, maar ik sla ook altijd zo door met cadeautjes kopen voor iedereen dat er gewoon geen geld voor een cadeautje voor mezelf overblijftquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Kerst
Ik koop trouwens altijd cadeautjes voor mezelf die ik dan in laat pakken en onder de boom legDoen jullie dat ook? Met Sinterklaas doe ik dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |