Geen ideequote:
Gewoon terughoestenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Daph_ het volgende:
moeders loopt nogal overdreven te hoesten als ze boven komt (=waar ik zit)
You can't fool me, smoker!
Ik was in de war. Je post 2x hetzelfde in 2 topics!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
I want a hippopotamus for Christmas
Only a hippopotamus will do
No crocodiles or rhinoceroseses
I only like hippopotamuseses
And hippopotamuses like me too!
Het is dan ook een extreem goede tekst!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was in de war. Je post 2x hetzelfde in 2 topics!
Nee inderdaad, daardoor dacht ik ook dat je thuis zou zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen ideeik ben aan het werk
je zou het niet denken met mijn postgedrag vandaag, maar toch
.
[..]
Gewoon terughoesten.
Hihihihih HET IS SAAI OP HET WERK. LALALAA SAAI OP HET WERK.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daardoor dacht ik ook dat je thuis zou zijn.
Die is briljantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
I want a hippopotamus for Christmas
Only a hippopotamus will do
No crocodiles or rhinoceroseses
I only like hippopotamuseses
And hippopotamuses like me too!
quote:
Kerstliedjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
Ik kan er nu al chagerijnig van worden dat er straks weer alleen kerstliedjes op de radio gedraaid wordenSommigen zijn nog best ok, maar kom op, 4 weken lang elke dag dezelfde liedjes horen die je al elk jaar tot in den treuren gehoord hebt, is toch verschrikkelijk
Coca Cola Lightquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef kieskleurig het volgende:
Hier een stroomstoring, ik balen. Tot de elektricien binnen kwam![]()
Ik baal niet meer
Mijn favorietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Kerstliedjes![]()
Hoe kneuteriger, hoe beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dit soort liedjes inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |