Oehh lekkkerrrquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vooral haarspul:
Sex In The Shower
Honey I Washed The Kids
H'Suan Wen Hua
Jasmin and Henna Fluff-Eaze
American Cream (Weight: 100)
Lemony Flutter
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:04 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat ik het zo leuk blijf vinden
Oeh, H'Suan Wen Hua meurt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Vooral haarspul:
Sex In The Shower
Honey I Washed The Kids
H'Suan Wen Hua
Jasmin and Henna Fluff-Eaze
American Cream (Weight: 100)
Lemony Flutter
Ik ben het hele weekend alleen thuis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
ennnn de zonvoorspelling voor de komende dagen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wordt lakken en bieren in de tuin dames
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:20 schreef Mss het volgende:
Zo maar eens mijn spullen inpakken voor een zuipweekendje in Friesland
Kom je ook morgen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend alleen thuis.
is naar een bruiloft van een collega in Polen, helemaal tegen de Russische grens aan
![]()
Goed plan dus SQ!
Precies hierom dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat mensen dat mooier vinden en sommige mensen voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit kiezen. Ik snap het wel, ik kan het alleen niet, duur shoppen.
Ik heb de 571 ontdekt en ik ben zoooo blij. Heb 'm in 5 tintenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nja broeken zijn wel een drama hoor. Van de 10 broeken pas ik er hooguit 2 waarvan 1 nog fatsoenlijk. Dus dat is 9 van de 10 keer een miskoop.... Maarja, dat blijft dan maar gewoon gokken tot ik er een vind die ik wel pas. Die Levi's CurveID zou perfect zijn voor mij, maar 80 euro voor een broek, dat is toch écht te gek
En ja hoor, ik duik in de swatchesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
15% korting bij Cherry Culture op Milani
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan gaat net de telefoon en heb je lak in je haar (ervaring).
quote:
Wat deed jij op TDquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam op TD en nu heb ik "I saw mommy kissing Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanta claus" in m'n hoofd![]()
Trutquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam op TD en nu heb ik "I saw mommy kissing Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanta claus" in m'n hoofd![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
Die kun je terugsturen hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:46 schreef mirannie het volgende:
Maar als je dus een miskoop doet en nog 1 en nog 1, kun je je dat geld toch beter besparen en 1x een goede broek kopen of ben ik nou gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dan moet je toch de deur uit. Ken je net zo goed in de winkel gaan passenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Die kun je terugsturen heIk hou alleen maar broeken die me wél passen
Helmondsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nog nooit gehoordWat een leuk woord!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een klote lied is dat ook.. Nog anderhalve maand en dan moeten we het weer een maand aanhoren
Alsook Alllll I want for Christmaaaas is youuuuuuuuuuuuuuuuuu..rotwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb echt een mariah carey fobie
disclaimer
Ik moet ivm de webshop toch al naar het postkantoor. Een business point eigenlijk, ligt dus niet eens bij de winkelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je toch de deur uit. Ken je net zo goed in de winkel gaan passen
Ja maar da's toch kei saaaaai!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik moet ivm de webshop toch al naar het postkantoor. Een business point eigenlijk, ligt dus niet eens bij de winkelsen in Zeewolde heb je heul geen fatsoenlijke kledingzaken
dan moet ik naar 'de stad', en daar kom ik dus nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |