The Beatlesquote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Bastard het volgende:
echt 2 begint twintegers helemaal into beatles
2 dingen vreemd.
- Beatle's hoort niet tot jullie doelgroep..
- Rolling stones man!! fuck yeah!!!
Jij maakt een hoop mee hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:07 schreef Wessiej het volgende:
Mijn buurmeisje is echt een spoiled brat
Nu jarig, komt RTL Boulevard langs, WAAROM?
Wat dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:28 schreef Scarface2004 het volgende:
Dikke volkslied fail van Moldavië, tering hoor
Al het voetbal is leuk, voetbalquote:
Nope. Doet me niets. Geen hippie hier en ik heb iGoogle.quote:
Stones > Beatles inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:03 schreef Bastard het volgende:
echt 2 begint twintegers helemaal into beatles
2 dingen vreemd.
- Beatle's hoort niet tot jullie doelgroep..
- Rolling stones man!! fuck yeah!!!
EK Kwalificatie. Meh. Nooit spannend. Niet interessant. Zometeen flim kijken ofzo. Disctrict 9 of Gran Torino ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Al het voetbal is leuk, voetbal
Passie en leven!
Kon je de klanten weer tevree naar huis sturen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Doet me niets. Geen hippie hier en ik heb iGoogle.
[..]
Stones > Beatles inderdaad.
[..]
EK Kwalificatie. Meh. Nooit spannend. Niet interessant. Zometeen flim kijken ofzo. Disctrict 9 of Gran Torino ofzo.
Altijd. I work to please my customers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kon je de klanten weer tevree naar huis sturen?
Gijsssssssssssquote:
Lekker hoor, zeker blijft ik, over is wat lastig met werk dus zal niet veel zijn. Ga zo lekker met de kids naar een stranttent, misschien wel de laatste lekkere dag dit jaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssss
Blijf je deze keer?Hoe is het dan?
Heerlijk!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker hoor, zeker blijft ik, over is wat lastig met werk dus zal niet veel zijn. Ga zo lekker met de kids naar een stranttent, misschien wel de laatste lekkere dag dit jaar
Ook leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk!
Vandaag huishouddag hier...dieprvries ontdooien, boekenkast leegruimen...was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |