Matchmaking > Rumble Pit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe heet dat eigenlijk, is dat matchmaking ieder voor zich? Of team based?
Gisteren ook nog even FF matchmaking gedaan want challenges
Ja rumble pit is ook leuk inderdaad..quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:55 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Matchmaking > Rumble Pit.
Meestal voten ze Infection en Juggernaut ( soort van Teambased...je hoort niet bij elkaar maar het is met zn allen tegen de zombies / Juggernaut
Oddball is ook vet, kun je veel kills meekrijgen...iedereen probeert die bal te pakken, terwijl jij gewoon iedereen afslacht.
Daar is toch een zondag voorquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:54 schreef Bastard het volgende:
En op een dag als gisteren gewoon alle challenges doen http://www.bungie.net/Sta(...)layer=Conquer%20Liar
Oh men.. geen leven hebben
quote:
Scar was je drie topics terug al voor geloof ik. Maar,... zeer repost waardig!quote:
Och het maakte mijn ochtend goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Scar was je drie topics terug al voor geloof ik. Maar,... zeer repost waardig!
quote:
Jij blank willen zijn Gijs?quote:
Ja Gijs, en al gereplied.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol!Facebook messages gelezen?
![]()
http://www.vg247.com/2010(...)pictured-for-europe/
Ik moest een paar dollar betalen om gebruik te kunnen maken van de Blackberry versie tot 2012.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:32 schreef Bastard het volgende:
whatsapp is alleen voor iphoneja 90 dagen trial voor android
Toch de verkeerde tel gekozen hequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:32 schreef Bastard het volgende:
whatsapp is alleen voor iphoneja 90 dagen trial voor android
Ik zag dat de hyves app er nu ook is.. doe ik die welquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest een paar dollar betalen om gebruik te kunnen maken van de Blackberry versie tot 2012.
Nee Gijs. Het hoeft waarschijnlijk niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja Gijs, en al gereplied.
Komt goed.
Fetch-quest in Akihabara
[ afbeelding ]
Ow! Lekker!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee Gijs. Het hoeft waarschijnlijk niet meerHij komt ook in Europa uit!
Haha ja. Of een Princess Peach opblaaspop ofzo. Die zijn er vast welquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow! Lekker!
Kun je hem zelf halen. Misschien ook handiger met voltage en garantie.
Moet ik dan maar een maid voor je meenemen?
Ze hebben we van die DoA knuffelkussens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha ja. Of een Princess Peach opblaaspop ofzo. Die zijn er vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |