In principe waar, al heeft het woord 'duimen' natuurlijk een dubbele betekenis en pak jij net de betekenis die ze niet bedoelen. Maar ik mag jouw denkwijze wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat!
Of "Ik zal voor je duimen", ja dan komen je tanden scheef te staan, moet je een beugel en dat kost geld en je loopt met ijzer in je bakkes! Ik heb veel over voor het succes van mensen die ik leuk vind maar als dat als gevolg heeft dat ik een strippenkaart voor de orthodontist moet nemen trek ik de grens.
Niemand?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja zoveel vervelende buien heb ik niet
Sorry....
Vaker
2 keerAls jij dat vaak noemt
![]()
[..]
jij niet...
Twee keer in twee dagen is best vaak jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Vaker
![]()
Ach, ik heb die buien ook wel eens hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry....
Vaker
![]()
[..]
jij niet...
Nee. Dank je voor de interesse.quote:
Jij doet TT changen dan jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, ik heb die buien ook wel eens hoor
drie keer in 1 nacht is nog veel vakerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee keer in twee dagen is best vaak ja
Wow 2 keer in 2 dagenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee keer in twee dagen is best vaak ja
Ze hadden het ook gewoon 'vingeren' kunnen noemen. "Ik zal voor je vingeren!"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
In principe waar, al heeft het woord 'duimen' natuurlijk een dubbele betekenis en pak jij net de betekenis die ze niet bedoelen. Maar ik mag jouw denkwijze wel..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat!
Of "Ik zal voor je duimen", ja dan komen je tanden scheef te staan, moet je een beugel en dat kost geld en je loopt met ijzer in je bakkes! Ik heb veel over voor het succes van mensen die ik leuk vind maar als dat als gevolg heeft dat ik een strippenkaart voor de orthodontist moet nemen trek ik de grens.
Pheno, oudste zag foto's van Bento en was meteen van o dat wil ik ook leren, vooral toen hij zag dat er een ds tussen zatquote:
Dat zou eigenlijk wel wat zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hadden het ook gewoon 'vingeren' kunnen noemen. "Ik zal voor je vingeren!"
Of...?
die buien worden niet ge-accepteerd... dus ik kap daar meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach, ik heb die buien ook wel eens hoor
Ik ga de rest van het jaar niet tellenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow 2 keer in 2 dagen
Dat is echt veel op jaar basis
Ik kom nooooooit aan TT'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij doet TT changen dan ja![]()
Die zijn dan niet meer bij te houden, maar daar er hier nog meer van
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Of...?
We hebben op de laatste trip nog een bentoboekje meegenomen, hoe allerlei figuurtjes te maken, stap voor stapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Pheno, oudste zag foto's van Bento en was meteen van o dat wil ik ook leren, vooral toen hij zag dat er een ds tussen zat
Ik vraag je gewoon of je er mee wil ophouden, of er in ieder geval op wil letten. Niks meer, niks minder.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry....
Vaker
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Of...?
Tot de volgende buiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die buien worden niet ge-accepteerd... dus ik kap daar mee
niet te lang hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die buien worden niet ge-accepteerd... dus ik kap daar mee
Ik wacht er ook opquote:
Kun je die hier ook gewoon krijgen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben op de laatste trip nog een bentoboekje meegenomen, hoe allerlei figuurtjes te maken, stap voor stap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |