Oke maar ik vroeg normaal of ze konden stoppen, toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij, en meerderen. Meerdere keren. Maar nu heb ik er toch weer 14 waarvan 8 van c_a.
Jij werkt in alle supermarkten tegelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver... ik heb loon gekregen van Super de boer nog.. maar dat zijn alleen compensatie uren, en roostervrije uren..
En die laatste 2 weken zitten er niet eens bij.. morgen even een heul boos telefoontje plegen
EN IK HEB MN LOON VAN DE JUMBO OOK NOG NIET>> DIKKE NAKKERS!!!
Niet iemand specifiek, ik bedoel gewoon van PMban en weet ik wat ik net allemaal zag erover. Was gewoon meer van, je kunt het toch ook gewoon ff normaal vragen of d'r PM'enquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu? ik vroeg het normaal, dacht ik
Ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar ik vroeg normaal of ze konden stoppen, toch?
Het is vanmiddag al normaal gevraagd zelfs. Ik gebruik PM best veel, maar voor hele andere zaken, zie tag. Dan zit ik niet te wachten op een neverending joke.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
ik las niet mee in het topicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja precies, dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar ik vroeg normaal of ze konden stoppen, toch?
Is dat een uitdrukking in het Duits?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfde met het duitse "Hals- und Beinbruch!"
Heb dat nooit begrepen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij werkt in alle supermarkten tegelijk?
[..]
Niet iemand specifiek, ik bedoel gewoon van PMban en weet ik wat ik net allemaal zag erover. Was gewoon meer van, je kunt het toch ook gewoon ff normaal vragen of d'r PM'en.
Platinum trophyquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hey gamert, ff offtopic, Assassins Creed II gespeeld?
Dat!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als 'break a leg' in het Engels, wat ook een gelukswens is, maar over het algemeen komt het niet zo goed uit als je je been breekt. Da's ook een beetje raar gekozen..
Schattie ik ben toch ook heul niet boos, gekkie kusjekroelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik las niet mee in het topicEN zag je reactie pas toen ik ging terug lezen
Je tag is PR, niet PM.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vanmiddag al normaal gevraagd zelfs. Ik gebruik PM best veel, maar voor hele andere zaken, zie tag. Dan zit ik niet te wachten op een neverending joke.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat!
Of "Ik zal voor je duimen", ja dan komen je tanden scheef te staan, moet je een beugel en dat kost geld en je loopt met ijzer in je bakkes! Ik heb veel over voor het succes van mensen die ik leuk vind maar als dat als gevolg heeft dat ik een strippenkaart voor de orthodontist moet nemen trek ik de grens.
Jij bent zo schattig he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat!
Of "Ik zal voor je duimen", ja dan komen je tanden scheef te staan, moet je een beugel en dat kost geld en je loopt met ijzer in je bakkes! Ik heb veel over voor het succes van mensen die ik leuk vind maar als dat als gevolg heeft dat ik een strippenkaart voor de orthodontist moet nemen trek ik de grens.
DAT IS TOCH DUUZEND KEER GEDAAN MAFKEESquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
je kunt het toch ook gewoon ff normaal vragen
Mjaquote:of d'r PM'en.
Ach ja zoveel vervelende buien heb ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je moet misschien er eens op letten dat je een grapje vrij vaak te ver door laat gaan. Ook met dat Kitao-topic gisteren (eergisteren?), de vervolgdelen, het steeds terugkomen met "mag niet bashen van Benny"...
Dan kan je in een vervelende bui zijn, maar het valt me op dat je dat vaker bent qua doorgaan net nadat het eigenlijk leuk is geweest.
jij niet...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Schattie ik ben toch ook heul niet boos, gekkie kusjekroel![]()
Nice! Ik vond het einde alleen best vaag, hele spel was cool, alleen bij dat dacht ik neeeee doe normaalquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat!
Nee, super de boer is jumbo geworden bij onsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij werkt in alle supermarkten tegelijk?
[..]
Niet iemand specifiek, ik bedoel gewoon van PMban en weet ik wat ik net allemaal zag erover. Was gewoon meer van, je kunt het toch ook gewoon ff normaal vragen of d'r PM'en.
Dankje.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Oohquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, super de boer is jumbo geworden bij ons
Gaat hetŋquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |