Ik heb van nature geen bakkebaarden en heb ook al jáááren geen sik of baard meer gehad. Soms wil ik weleens met een stoppelbaardje lopen, wat me op kantoor altijd op commentaar van mannelijke collega's komt te staan. Vrouwelijke collega's kijken me echter extra zwoel aan, dus meestal heb ik wel een stoppelbaardje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kan geen echte bakkebaarden laten staan, en ter compensatie heb ik nu een sik (en een poging tot een volledige baard).
En na een aantal maanden ben ik het gepriegel op mijn kin zat, dan scheer ik me weer een paar maanden braaf, en dan wil ik wel weer eens iets anders. Niets is zo veranderlijk als de mens.
*geaccepteerd*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Ringo het volgende:
Ik heb I.R. Baboon ook maar even een Facebook-uitnodiging gestuurd.
Godsamme, ik krijg ineens zin om weer zo'n ding aan te schaffen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Z het volgende:
@ DO, zodiakk en bededer. Dit is natuurlijk hèt beste:
En deze mag er ook wezen:
Beide spellen loei moelijk, tussendoor saven was er nog niet bij op de C64.
Ze zien er ook echt bizar moeilijk uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Z het volgende:
@ DO, zodiakk en bededer. Dit is natuurlijk hèt beste:
En deze mag er ook wezen:
Beide spellen loei moelijk, tussendoor saven was er nog niet bij op de C64.
Ik ben voor. De jaren 80 staan voor mij gelijk aan dagenlange buitenspeelsessies en af en toe een potje monopoly als het regende. Bert en Ernie. Keek op de Week. De Film van Ome Willem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef ShadyLane het volgende:
Kunnen we alsjeblieft weer terug naar de baby's?
Die Roland uit 1988 is ook een behoorlijke stap vooruit, wat een gigantisch ding.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef Gellius het volgende:
Check het aantal condensators op die laatste!.
Dat gaat dus primaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:26 schreef DO2 het volgende:
Amiga-spellen op de PC spelen is zoiets als 'n potje pool spelen met een snookerkeu, zodiakk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |