abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136308733
Kleine sidesteps:

Sloophouten muurtje, krijgen we heel wisselende reacties op:

En een salontafeltje ;

Ik zie dat ik de poes aan heb laten staan, die gaat 's nachts op stand-by hoor :P

c_/
met een koekje
  maandag 3 februari 2014 @ 23:39:31 #227
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_136309343
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef koffielepel het volgende:
Kleine sidesteps:

Sloophouten muurtje, krijgen we heel wisselende reacties op:
[ link | afbeelding ]

En een salontafeltje ;

[ link | afbeelding ]

Ik zie dat ik de poes aan heb laten staan, die gaat 's nachts op stand-by hoor :P

c_/
_O-
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_136312880
Wist je dat je het expansievat het beste in de buurt van je ketel kunt monteren en niet onder je salontafel?

:+

Gaaf man, ik was alweer vergeten dat jij ook nog aan de klus bent! Goed bezig.

En wat je sloopmuur aan gaat, gaat erom wat jij mooi vindt toch? :)
Laat die handjes wapperen!
  dinsdag 4 februari 2014 @ 08:44:58 #229
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_136313561
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef koffielepel het volgende:
Kleine sidesteps:

c_/
:D :D :D
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_136397085
Dat salontafeltje heb je erg leuk gedaan. Goed bezig.
Hoe heet die kunstenaar ook alweer die daar bekend mee is?
pi_136397454
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dat salontafeltje heb je erg leuk gedaan. Goed bezig.
Hoe heet die kunstenaar ook alweer die daar bekend mee is?
Dank je wel, we zijn er ook erg blij mee. En al het hout komt uit ons eigen huis :)

En die kunstenaar; Was dat niet die Engelsman? Mr. Coffeespoon ofzo :Y

c_/
met een koekje
pi_136397779
Hehe zeker kunstig wat je daar flikt!

Alleen ik doelde op de designer "Piet Hein van Eek" ;)
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:52:11 #233
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_136398032
Leuk project! WC is ook erg goed gelukt :Y .
Waar haal je dat sloophout eigenlijk vandaan? Ziet er iig. uit als echt sloophout en niet van dat neppe "we schilderen het zo dat het sloophout lijkt"-sloophout :+ .

Maareh, wat ik mij afvraag is of je je wel bewust bent van je constante stijlbreuk? :P .
Je lambrisering past bij een huis wat toch wel een jaar of 30-40 ouder is dan die van jou.
Zelfde geldt voor het "authentieke" vrij/bezet plaatje :P .
pi_136398320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef bleiblei het volgende:
Leuk project! WC is ook erg goed gelukt :Y .
Waar haal je dat sloophout eigenlijk vandaan? Ziet er iig. uit als echt sloophout en niet van dat neppe "we schilderen het zo dat het sloophout lijkt"-sloophout :+ .

Maareh, wat ik mij afvraag is of je je wel bewust bent van je constante stijlbreuk? :P .
Je lambrisering past bij een huis wat toch wel een jaar of 30-40 ouder is dan die van jou.
Zelfde geldt voor het "authentieke" vrij/bezet plaatje :P .
Het sloophout komt uit ons eigen huis. Restanten van deuren, tussenwandjes, kozijntjes etc.

Ben wel benieuwd in welke tijd jij de lambrisering en beslag dan zou plaatsen. Ik heb idee dat we er toch niet zo heel ver van af zitten. Maar ik ben geen expert uiteraard :)

c_/
met een koekje
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:28:37 #235
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_136399301
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef koffielepel het volgende:

[..]

Het sloophout komt uit ons eigen huis. Restanten van deuren, tussenwandjes, kozijntjes etc.

Ben wel benieuwd in welke tijd jij de lambrisering en beslag dan zou plaatsen. Ik heb idee dat we er toch niet zo heel ver van af zitten. Maar ik ben geen expert uiteraard :)

c_/
Beiden om en nabij 1900-1910.
De lambrisering is te "krullerig" voor eind jaren 30 en het vrij/bezet plaatje was toendertijd ook bakeliet. Wij hebben overigens ook zo een vrij/bezet plaatje op de wc om er later achter te komen dat er beter passende plaatjes zijn. Maar goed, het zijn maar details. Maakt het totaalplaatje niet minder :) .
pi_136454808
Vanavond de deur van de meterkast voorzien van een laatste plaatje, en een begin gemaakt met de deur voor de gangkast.

Daarnaast m'n schroeven geordend in m'n nieuwe Stanley assortimentsdoos :)

Ik werd gek van alle doosjes met schroeven overal, nu zitten ze netjes op maat gesorteerd. Wat kan een mens toch blij worden van kleine dingen :P

Morgen weer verder, en dan gelijk wat eerste inkopen doen voor een nieuw te bouwen kast voor in de woonkamer. Heb al een tijdje wat in m'n hoofd en ben druk aan het tekenen geslagen.

Maar, voordat ik daarmee mag beginnen moet eerst de gang dus af.... En afbouw kost bizar veel tijd :N

c_/
met een koekje
pi_136454952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef koffielepel het volgende:
Maar, voordat ik daarmee mag beginnen moet eerst de gang dus af.... En afbouw kost bizar veel tijd :N

c_/
O shit.
Laat die handjes wapperen!
pi_136456389
quote:
18s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

O shit.
:D

Ja serieus, daar verkijk je je nogal op :(

Maar goed, ik ga wel helemaal los met lijstjes, profielen en te krullige lambrisering :P

Succes hè

c_/
met een koekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')