quote:Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef koffielepel het volgende:
Kleine sidesteps:
Sloophouten muurtje, krijgen we heel wisselende reacties op:
[ link | afbeelding ]
En een salontafeltje ;
[ link | afbeelding ]
Ik zie dat ik de poes aan heb laten staan, die gaat 's nachts op stand-by hoor![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:23 schreef koffielepel het volgende:
Kleine sidesteps:
Ik zie dat ik de poes aan heb laten staan, die gaat 's nachts op stand-by hoor![]()
Dank je wel, we zijn er ook erg blij mee. En al het hout komt uit ons eigen huisquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dat salontafeltje heb je erg leuk gedaan. Goed bezig.
Hoe heet die kunstenaar ook alweer die daar bekend mee is?
Het sloophout komt uit ons eigen huis. Restanten van deuren, tussenwandjes, kozijntjes etc.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef bleiblei het volgende:
Leuk project! WC is ook erg goed gelukt.
Waar haal je dat sloophout eigenlijk vandaan? Ziet er iig. uit als echt sloophout en niet van dat neppe "we schilderen het zo dat het sloophout lijkt"-sloophout.
Maareh, wat ik mij afvraag is of je je wel bewust bent van je constante stijlbreuk?.
Je lambrisering past bij een huis wat toch wel een jaar of 30-40 ouder is dan die van jou.
Zelfde geldt voor het "authentieke" vrij/bezet plaatje.
Beiden om en nabij 1900-1910.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:00 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Het sloophout komt uit ons eigen huis. Restanten van deuren, tussenwandjes, kozijntjes etc.
Ben wel benieuwd in welke tijd jij de lambrisering en beslag dan zou plaatsen. Ik heb idee dat we er toch niet zo heel ver van af zitten. Maar ik ben geen expert uiteraard
O shit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef koffielepel het volgende:
Maar, voordat ik daarmee mag beginnen moet eerst de gang dus af.... En afbouw kost bizar veel tijd
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |