abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87290400
het spijt mij voor al de zonden die ik heb gedaan. lieve mensen het spijt mij voor
alles wat ik verkeerd heb gedaan. het leven is voor mij een treurig begrip.
het leven straft mij zo hard dat ik daarom heel erg kwaad wordt. Ik maak fouten en ik ben ook maar gewoon een mens. iedereen verdient het om een tweede kans te krijgen maar ik heb al mijn kansen al verspeelt. ik kon het niet helpen om fouten te maken. het leven is zo gemeen voor me geweest. ik ging linksaf waar ik rechtsaf had moeten gaan ik trapte tegen de gevolgen van die beslissing. Het is dus echt waar. als je zondigt word je gestraft. dit heb ik meerdere keren moeten aanvaarden. ik ben geen slechte man ik wil gewoon me best doen. maar telkens weer val ik in een donker gat waar ik niet meer uitkom. Het spijt me voor al mijn verkeerde gedachtes, beslissingen, en daden die ik heb gemaakt. Het leven heeft mij keer op keer gestraft voor mijn bestaan. ik ben gepest geweest, vernedert, en vervloekt. maar ik geef niet op mijn leven hang nu aan een zeide draadje maar ik ben er nog steeds en ik zal blijven vechten voor een betere toekomst.
  Admin donderdag 7 oktober 2010 @ 16:53:14 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87290430
Ook deze de kliko in
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')