Dan zit je volgens mij in een gast gezin, iig dat deed mijn moeder ook en dat is idd de zelfde prijsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef muhahaha het volgende:
Je hebt in de straat waar Direct Wonen zit verderop nog een aanbieder die een stuk goedkoper is. Daar kun je een kamer in de Taalstraat in Vught krijgen voor 150 euro excl. Geen idee wat er nog allemaal bij moet komen, iig kun je daar even kijken. Ik weet de straatnaam niet uit mijn hoofd, alleen dat Direct Wonen er in de buurt zit. Die is overigens sterves duur.
Heb je zelf enig idee hoelang je dan moet wachtenquote:
Zit zelf in een kamer van hun, vorig jaar rond de zomer stonden er meerder kamers vrij op de Wethouder Schuurmanslaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je zelf enig idee hoelang je dan moet wachten?
Dat wat ik zag was geen gastgezin maar een huis vol studenten / mensen op kamersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:37 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Dan zit je volgens mij in een gast gezin, iig dat deed mijn moeder ook en dat is idd de zelfde prijs
quote:Ja dat dacht ik ook, maar daar staan bijna alleen maar grote aanbieders (zoals kamernet.nl etc).Op woensdag 20 oktober 2010 21:47 schreef Tinos85 het volgende:
Wat ook de moeite kan zijn is om marktplaats te checken.
quote:Bedankt voor de tip, ik heb hem inmiddels een pm gestuurdOp zondag 24 oktober 2010 00:50 schreef BarrieButsers het volgende:
TS, Deceit (die dus ook op fok post) zoekt ook een huis/kamer/huisgenoot of whatever. Bij STA ook een topic over.
quote:Maar vaak als je een fatsoenlijke kamer hebt gevonden, krijgen ze wel 30 "goede verhalen" binnenOp zondag 24 oktober 2010 00:46 schreef invine het volgende:
kamernet heeft geen wachttijd, daar moet je gewoon reageren met een goed verhaalmaar anti kraak al geprobeerd?
quote:Ja dat doe ik ook hoor , ik bedoelde alleen dat het vrij lang duurt voor jouw verhaal er uit gepikt wordtOp zondag 24 oktober 2010 11:26 schreef invine het volgende:
Nooit gereageerd is altijd mis? Je kan toch onbeperkt reageren als je voor een maand lidmaadschap koopt (kamernet dan he)
Bedankt voor de tip, ik heb me ingeschreven en gereageerdquote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef pindaplukker het volgende:
Zoek eens op Camelot Beheer.( zit ook in Den Bosch)
dat is anti kraak wonen, super goedkoop en als je geluk hebt zit je nog in een mooi huissie ook!
Dacht ik ook, maar valt blijkbaar toch tegen, veel kamers waar ik op reageer krijgen minimaal 15 reacties, dus de kans dat je wordt gekozen is niet zo heel groot, daarbij kiezen verhuurders vrij vaak voor wat oudere studentenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:07 schreef invine het volgende:
Den Bosch moet toch niet zo moeilijk zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |