receptioniste/telefoniste/administratie/enzo bij een woningbouwquote:
En dan ook een afspraak maken voor poging 2?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Poging 1 is mislukt. Morgen mogen de hechtingen er uit
Net een beetje jammer dat wij samen niet eentje kunnen maken...quote:
En dan een poging twee?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Poging 1 is mislukt. Morgen mogen de hechtingen er uit
Ik heb nu een vacature liggen voor die functie, maar dan bij een internetprovider. Ga t maar eens proberen, word een beetje moedeloos...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
receptioniste/telefoniste/administratie/enzo bij een woningbouw
Hulp nodig, damesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net een beetje jammer dat wij samen niet eentje kunnen maken...
dat moet wel, want anders sowieso heul geen babyquote:
Ik weet zeker dat je wel wat vindquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu een vacature liggen voor die functie, maar dan bij een internetprovider. Ga t maar eens proberen, word een beetje moedeloos...
Is leuk hoor, al wel eens gedaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu een vacature liggen voor die functie, maar dan bij een internetprovider. Ga t maar eens proberen, word een beetje moedeloos...
Echt welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Net een beetje jammer dat wij samen niet eentje kunnen maken...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
t wordt wel tijd ondertussen... Maak me gewoon zorgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je wel wat vind
Nee, maar wel administratief werk waarbij ik telefoon aan moest nemen enzo. Dus ik word vast niet aangenomenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is leuk hoor, al wel eens gedaan?
Niet zo negatief he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t wordt wel tijd ondertussen... Maak me gewoon zorgen.
[..]
Nee, maar wel administratief werk waarbij ik telefoon aan moest nemen enzo. Dus ik word vast niet aangenomenIs wel bij een kennis in t bedrijf, dus misschien heb ik wat meeer kans.
Ik probeer t wel. Doe ik steeds en dan stel ik me heel positief op en zorg ik dat ik er netjes uitzie en doe ik mn best om goed over te komen, maar t wil niet zo. Meestal word ik niet eens uitgenodigd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo negatief he?wie niet waagt......
Toen ik mijn eerste receptiebaan kreeg had ik dat ook nog nooit gedaan, dus ervaring hoeft niet altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t wordt wel tijd ondertussen... Maak me gewoon zorgen.
[..]
Nee, maar wel administratief werk waarbij ik telefoon aan moest nemen enzo. Dus ik word vast niet aangenomenIs wel bij een kennis in t bedrijf, dus misschien heb ik wat meeer kans.
Maar toen waren er vast meer banen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen ik mijn eerste receptiebaan kreeg had ik dat ook nog nooit gedaan, dus ervaring hoeft niet altijd.
Komt vast goed!
Ik snap wel dat je moedeloos wordt op een gegeven momentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik probeer t wel. Doe ik steeds en dan stel ik me heel positief op en zorg ik dat ik er netjes uitzie en doe ik mn best om goed over te komen, maar t wil niet zo. Meestal word ik niet eens uitgenodigd.
Het is puur geluk hebben op het moment helaas.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar toen waren er vast meer banen?
Ik weet het, ik maak me gewoon zorgen en dat is kut
pardon my French
Ik heb volgende week een sollicitatie en dat lijkt me wel leuk werk, maar is miss niet genoeg uren..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je moedeloos wordt op een gegeven moment![]()
Maar luidt het spreekwoord ook niet: De aanhouder wint?
Kijk maar naar Taartje
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet z van dat kleffe hoien enzo.Sorry. Ik val altijd gewoon maar binnen
Hier is alles goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Kinderkoffie met 99% melk en 0,99% suiker en 0,01% melk ook goed?
Maar het begin is erquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een sollicitatie en dat lijkt me wel leuk werk, maar is miss niet genoeg uren..
dan slaan we het voorlezen vanavond maar overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, JAAA.
Ik wil ook een baby
Maar wat is miss niet genoeg uren? Misschien kan je dat in de toekomst nog uitbreiden toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een sollicitatie en dat lijkt me wel leuk werk, maar is miss niet genoeg uren..
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nope, toen waren er ongeveer 2 banenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar toen waren er vast meer banen?
Ik weet het, ik maak me gewoon zorgen en dat is kut
pardon my French
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je moedeloos wordt op een gegeven moment![]()
Maar luidt het spreekwoord ook niet: De aanhouder wint?
Kijk maar naar Taartje
Mwa. Daar heb ik NU niets aan he..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar wat is miss niet genoeg uren? Misschien kan je dat in de toekomst nog uitbreiden toch?
Thee mag ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Kinderkoffie met 99% melk en 0,99% suiker en 0,01% melk ook goed?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja..maar...ja....maar ehm...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan slaan we het voorlezen vanavond maar over
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa. Daar heb ik NU niets aan he..
Laat maar, ik zie het allemaal even heel somber in..
Soms moet dat gewoon ook even.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jouw fabriek is al afgebrokenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan slaan we het voorlezen vanavond maar over
Als de zijne al is afgebroken hoe moet het dan zijn met de jouwequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw fabriek is al afgebroken
lekker oefenenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar...ja....maar ehm...
Okeuj
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw fabriek is al afgebroken
hij heeft ze nog, ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als de zijne al is afgebroken hoe moet het dan zijn met de jouwe
Ik moet die baan dan sowieso eerst nog krijgen hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
"niet genoeg" uren is allicht beter dan "geen uren" Denk ik dan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn schouder even lenen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet die baan dan sowieso eerst nog krijgen he![]()
Ik zie het gewoon even heel somber in allemaal en dat doe ik echt niet voor mn lol, kan wel janken.
(teveel info eigenlijk)
Ik deed dat soms ook hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet die baan dan sowieso eerst nog krijgen he![]()
Ik zie het gewoon even heel somber in allemaal en dat doe ik echt niet voor mn lol, kan wel janken.
(teveel info eigenlijk)
de mijne verkeerd in topconditiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als de zijne al is afgebroken hoe moet het dan zijn met de jouwe
Bij mijquote:
Onder het mom nog niet gebruikt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne verkeerd in topconditie
Okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |