met een plankje op je billetjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat nou als ik dat stiekem lekker vind?![]()
dus je bent nog niet aan de beurt voor een beurt van de fysio?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Course! Ik post nog wel ff voor zolang alst kan!
quote:
quote:
En het meest hilarische is, ik wist niet eens dat het de Hell's Angels waren, daar kwam ik pas een paar jaar terug met die rechtszaken achterquote:
we zijn te snel voor je gf...quote:
op enter drukken en kijken waarom de pagina niet verandert, in plaats van op invoeren klikkenquote:
quote:
dat dacht ik nou ook...quote:
ik zit al op blz 9 maar das denk ik door mijn instellingenquote:
niet zulke lange zinnen joh...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op enter drukken en kijken waarom de pagina niet verandert, in plaats van op invoeren klikken
Ik zie d'r heel veulquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga je zeuren ofer mijn spelvouten
NOESquote:
dat is een dikgedruktequote:
kom hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie d'r heel veul![]()
[..]
NOES
OMGquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En het meest hilarische is, ik wist niet eens dat het de Hell's Angels waren, daar kwam ik pas een paar jaar terug met die rechtszaken achter![]()
duidelijkquote:
waarom 2 quotes... dat hadden twee posts kunnen zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
NOES
* wel.o.k stroopt broek naar benedenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
NOES
zegt een ander opa ietsquote:
valt wel mee hoor... alleen maar in tha cyberspacequote:
jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom 2 quotes... dat hadden twee posts kunnen zijn
Vrienden van me traden daar op met hun bandje, of we meegingenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
Hoe kwam je daar dan verzeild?
Ik? Hoe kom je erbij?quote:
opa, dat wist ik niet gf...quote:
jij hebt geen 50 posts per paginaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit al op blz 9 maar das denk ik door mijn instellingen
Iets met 2 pagina;s en terugbladeren en luiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom 2 quotes... dat hadden twee posts kunnen zijn
LOLquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrienden van me traden daar op met hun bandje, of we meegingenDe melkbussen met karbiet werden binnen afgeschoten
![]()
Post 2, voor julliequote:
dan hoop ik dat je snel aan de beurt bent... of je moet even opschuiven...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
Dr zit een man 2 stoelen verderop en hij stiiiiiiiinkt
quote:
Heel braaf en onschuldigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik? Hoe kom je erbij?
Ik ben heel braaf en onschuldig....
Vraag maar aan Marijke.
dank je! HELDIN!quote:
scheelt weinigquote:
IEUW!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:13 schreef Enfermera het volgende:
Dr zit een man 2 stoelen verderop en hij stiiiiiiiinkt
wie krijgt er een beurtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je snel aan de beurt bent... of je moet even opschuiven...
weer 3 smilies... heb je daar wat mee?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |