als het goed is nu wel hoor...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
is die eerste pagina nou nog niet vol
en van dat lekkende rubber krijg je weer.....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik niet, want dan heb je vaak een lekke band...
lampjes uitdoenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
verder nog lampjes, voor in donkere tijden
en ook veel afwezig dus...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet geheel meer ik was in die tijd wel eens aanwezig hier en daar
een lekkage?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en van dat lekkende rubber krijg je weer.....
op een juiste manierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe kan ik een hdd partitioneren zodat ik windows kan installeren? Weet iemand dat misschien?
jawel hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
is die eerste pagina nou nog niet vol
True, truequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is anders voor jou
daar denken we in 2001 wel weer over naquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoe kan ik een hdd partitioneren zodat ik windows kan installeren? Weet iemand dat misschien?
een hoge waterrekeningquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en van dat lekkende rubber krijg je weer.....
dat zei ik ook al...quote:
zo'n opmerking doet me bijna zeggen: hoofdpijnquote:
zolang je niet een hele handleiding ervoor schrijft.....quote:
yep, de klachtlozen gaan voorop in 2000quote:
die ga ik nu even niet zoekenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zo'n opmerking doet me bijna zeggen: hoofdpijn
geen idee, er staan er maar 5...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
liggen we wel opschema voor een top 10 notering?
doe dat in 2001 maar...quote:
benieuwd naar de stats morgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
yep, de klachtlozen gaan voorop in 2000
Met partition magic? Of is die daar niet voor geschikt?quote:
Weet je zeker dat je dat wil doen, als je het al moet vragenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
GMTAquote:
maar die klopte uiteindelijk ook wel denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je niet een hele handleiding ervoor schrijft.....
ik weet dat ik een groot hoofd hebquote:
Graag eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je niet een hele handleiding ervoor schrijft.....
die van vandaag zijn al eng genoegquote:
Of met gparted. Maar let wel op dat je aan de JUISTE PARTITIES GAAT SLEUTELEN HE.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met partition magic? Of is die daar niet voor geschikt?
Ik heb al eeuwen geen windows meer geinstalleerd, dus ik weet niet hoe ik dat kan oplossenMaar zou formatteren helpen? Dan kan ik met Ubuntu installeren partities maken
kan je even meehelpen om deze bvol te vereeuwigenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerniet vanuit huis, zit nu bij de fysio.. hij loopt weer eens uit. Zit iemand naast me die nog voor me is
leuk dat je ook nog even mee komt doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weerniet vanuit huis, zit nu bij de fysio.. hij loopt weer eens uit. Zit iemand naast me die nog voor me is
Ja, want alles wat op die hdd staat is onbelangrijk, alles wat belangrijk was was er al af en als ik windows heb kan ik wowen op de pcquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil doen, als je het al moet vragen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die van vandaag zijn al eng genoeg
Balenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
ik zie je al op de pc zitten WOW te roepenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want alles wat op die hdd staat is onbelangrijk, alles wat belangrijk was was er al af en als ik windows heb kan ik wowen op de pc![]()
dat duurt nog wel een paar minuten denk ik hoor...quote:
dat hou je nu toch niet bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
Godver, waarom zit er geen refresh knop op mn htc??
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Of met gparted. Maar let wel op dat je aan de JUISTE PARTITIES GAAT SLEUTELEN HE.
wow... dat is zo 2000quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie je al op de pc zitten WOW te roepen
weet ik niet heb hem niet gebruiktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar die klopte uiteindelijk ook wel denk ik
gewoon blijven posten... dan heb je die niet nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
Godver, waarom zit er geen refresh knop op mn htc??
Nee, wow roepen doe ik om andere dingenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie je al op de pc zitten WOW te roepen
check m in 2001 nog evenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik niet heb hem niet gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |