Moet ik ze vanavond ff droppen bij je? Of kan je wel tot zaterdag wachten? Ga toch nog de deur uit,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was al, maar komt minder vaak voor
Trendy en H&M gaan wat mij betreft niet echt samen... En uiteindelijk ben je dan dus alsnog duurder uit als je elk jaar een compleet nieuwe garderobe aan moet schaffenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, dan heb je wel elk seizoen trendy kleding en dus vaak verschillende kledingstukken.
Las op MUA ook al veel klachten over gekraste/beschadigde doppen. Sommigen wilden ze zelfs terug sturen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:01 schreef Debsterr het volgende:
Seriennumert OPI voortaan ook doppen? Ik heb van de 18 flesjes, 12 met een dikke kras zeg maar in de dop.
ik kan wel wachten hoor, maar lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik ze vanavond ff droppen bij je? Of kan je wel tot zaterdag wachten? Ga toch nog de deur uit,
Halleys is natuurlijk ook al zooo sparkly, dat heeft natuurlijk geen zin meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk, ik vrot amethyst sparkle over halleys comet. Zie je er niks van
ik dacht van paars erbij! Maar goed, nu kan ik weer een nieuw lakje gaan lakkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Halleys is natuurlijk ook al zooo sparkly, dat heeft natuurlijk geen zin meer
Ik heb 80F bij (normaal) maat 40/42. Bloesjes begin ik niet eens aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen 95E die er nog bij moet in je maat 46
Soms raken de pakketjes gewoon kwijt of heb je een grijpgrage postbode.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Nogmaals een klacht naar TNT gestuurd, morgen bel ik even naar de vestiging hier in Kampen.
Snap er niets vanWel iets van TNT zelf gehad over het verhuizen, een pakketje van H&M en vorige week ook iets van All over Piercings.. Ben echt flabbergasted
probeer anders op een wit vel papier eerst? Zie ik altijd op de blog van daphquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:48 schreef mirannie het volgende:
Iemand hier die weet of je met CG blue paradise kan stempelen??? Mooi kleurtje lijkt me dat om mee te stempelen, maar tegenvaller als blijkt dat dat niet kan
Ja, als ik ´m zou hebben, had ik het al geprobeerdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer anders op een wit vel papier eerst? Zie ik altijd op de blog van daph
KOH green starsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
Zeggen jullie eens welke untried ik zo ga lakken?
Blk-bila-bongquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Stormqueen het volgende:
Zeggen jullie eens welke untried ik zo ga lakken?
Smakelijk! Ik zie hem wel als ik mijn gezicht vol heb laten plamuren vanavondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
Green stars it is! Nu eerst mijn new york pizza verorberen
Thanx!quote:
Ja, echt... verschrikkelijk kind!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Sharana_LV het volgende:
door jullie kijk ik ook top modol ... wat is die rene een wicht zeg
Hehe ja soms komt dat beter over, op mijn nagels wil nog wel eens wat reflectie komen dus vandaar dubbelopquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer anders op een wit vel papier eerst? Zie ik altijd op de blog van daph
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |