abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87278727
Bluezz wat grappig!

The Peter Principle is the principle that "in a hierarchy every employee tends to rise to their level of incompetence".

It was formulated by Dr. Laurence J. Peter and Raymond Hull in their 1969 book The Peter Principle, a humorous treatise which also introduced the "salutary science of hierarchiology", "inadvertently founded" by Peter
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:35:18 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87278770
wel een valide theorie :D
Confidence through competence
pi_87278789
:D Hét boekje, met als ondertitel : "Waarom alles altijd verkeerd gaat".
pi_87278834
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb je al veel mensen aangestuurd? :')
Nee :7 Ik ga ze over een uurtje verblijden met de melding dat ze voortaan hun administratieve ellende ook naar mij mogen sturen :P

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Stoer, P 8-) We hebben een heuse manager in ons kookmidden *O*
:{w TAV is een echte manager. Ik volg de methode "Bluf your way into...." :7

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
succes P. met al je nieuwe verantwoordelijkheden!
Ja dank je 8-) We zullen zien wat het doet. Denk niet dat ze goed gaan reageren als ik zeg "Zo, nu ben ik de baas en jullie doen wat ik zeg.... " :P

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Die hadden we al }:|
Dat zeg ik toch net? :7

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:D
leven van een vrijgezel heeft ook zn voordelen
Check :9

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Grote baas _O_
Die alsmaar kleiner wordt ;)
Hoe weet jij dat nou :?

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens ook een leuke wet gelezen, Peter's Law
Ik heb heul geen wet! Behalve dan mijn wil 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87278871
De journalist begint met voorbeelden die er niet om liegen _O-
Toch maar eens lezen :+
pi_87278976
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
wel een valide theorie :D
Mensen maken meestal wel promotie, maar andersom gebeurt zelden. Op de apotheek was een teamleider die dat werk echt niet aan kon en al regelmatig sturing kreeg van hogerhand om te helpen. Toen ook dat allemaal niet hielp (of alleen tijdelijk) werd besloten dat ze een stap terug moest doen en weer gewoon medewerkster moest worden, Hup, ziektewet in en nooit terug gekomen. Mensen kunnen dat blijkbaar niet aan. Te veel schande of zo :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87278996
Ik word heel boos aangestaard door onze zwarte kat (en die kan boos kijken!).

Hoe durf ik dat herriemaakding weer te voorschijn te halen! }:|
de stofzuiger dus :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87279000
Hoe herken je exact het verschil tussen wel met was bewerke en niet met was bewerkte citroenen
pi_87279029
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef flying-dutchman het volgende:
Hoe herken je exact het verschil tussen wel met was bewerke en niet met was bewerkte citroenen
als je ze aan kan steken en ze blijven een paar uur branden dan is hij met was bewerkt O-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87279046
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef DarkElf het volgende:

:D huisdieren kunnen zo hilarisch doen :D
pi_87279060
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D huisdieren kunnen zo hilarisch doen :D
Hij zit nu heel lief naast me te knorren, ze vergeten ook snel iig :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:43:23 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_87279106
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mensen maken meestal wel promotie, maar andersom gebeurt zelden. Op de apotheek was een teamleider die dat werk echt niet aan kon en al regelmatig sturing kreeg van hogerhand om te helpen. Toen ook dat allemaal niet hielp (of alleen tijdelijk) werd besloten dat ze een stap terug moest doen en weer gewoon medewerkster moest worden, Hup, ziektewet in en nooit terug gekomen. Mensen kunnen dat blijkbaar niet aan. Te veel schande of zo :?
Ik heb het hier wel met regelmaat zien gebeuren dat mensen een demotie krijgen. Probleem is dan vaak vooral dat ze met alle beschadingen die ze oplopen wel binnen de organisatie blijven.

Ik heb zelf 2 keer iemand uit functie gezet omdat ze gewoon echt niet meekonden, gelukkig waren die op leeftijd zodat ik ze min of meer gedwongen van de vervroeg uittreden regeling gebruik kon laten maken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_87279113
@ Pee, je postte over je gewichtsafname ~O>

Leuk stukje uit het begin van het boekje : Ik ben na al mijn onderzoek tot de conclusie gekomen dat incompetentie overal en altijd voorkomt : Ik verwacht nu dat politici hun verkiezingsbeloften niet zullen kunnen inlossen. Als zij al iets doen, neem ik aan dat het 't uitvoeren van de beloften van hun tegenstanders zal zijn.

:')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 oktober 2010 @ 11:44:29 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87279149
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef DarkElf het volgende:

Je hoeft maar iets van een stofzuiger te laten zien aan Bellefleur en ze zit op zolder in het achterste hoekje _O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87279151
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als je ze aan kan steken en ze blijven een paar uur branden dan is hij met was bewerkt O-)
mjah ze hebben geen lontje he
pi_87279156
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef DarkElf het volgende:

Elf :D

Ga je limoncello maken, Fly? :9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 oktober 2010 @ 11:44:58 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87279167
Op naar de VU :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87279175
limoncello :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87279177
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, je postte over je gewichtsafname ~O>

Leuk stukje uit het begin van het boekje : Ik ben na al mijn onderzoek tot de conclusie gekomen dat incompetentie overal en altijd voorkomt : Ik verwacht nu dat politici hun verkiezingsbeloften niet zullen kunnen inlossen. Als zij al iets doen, neem ik aan dat het 't uitvoeren van de beloften van hun tegenstanders zal zijn.

:')
Ik ben een stukkie jonger dan jij, maar bekruipt jou nou ook steeds het 'er is niets nieuws onder de zon' gevoel bij van alles en nog wat? :D
pi_87279219
ff dweilen zo (vinden die rotbeesten ook leuk, kan je zo leuk doorheen rennen en glijden :') ) en daarna vast t eten klaarmaken zodat ik t vanavond alleen nog maar in de oven moet schuiven.

T wordt cottage pie :9 (gehakt, tomaat, wortel en tuinerwtjes) met een aardappelpuree (de mr mag de pureeknijper hanteren) /kaas laag erover.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87279297
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je kerst met je ouders viert :P
jaahaa :D

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Isabeau het volgende:

FFT, het is ook onderdeel van je persoonlijkheid om je omgeving niet te willen laten zien hoe ongelukkig je je voelt ;)
dat wel maar het ging over altijd jezelf zijn. volgens mij was hij niet zichzelf toen.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, hootersmeisje heeft op m'n Facebook gekrabbeld. _O-

Gaat goehoed. *) Nu ff goed managen ivm het rare meisje. :')
wat krabbelde ze? heeft ze ook hyves? dan kan ik haar opzoeken ~O>
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87279322
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
ff dweilen zo (vinden die rotbeesten ook leuk, kan je zo leuk doorheen rennen en glijden :') ) en daarna vast t eten klaarmaken zodat ik t vanavond alleen nog maar in de oven moet schuiven.

T wordt cottage pie :9 (gehakt, tomaat, wortel en tuinerwtjes) met een aardappelpuree (de mr mag de pureeknijper hanteren) /kaas laag erover.
lekker cottage pie! :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87279324
Lekker, Elf! Ik twijfel nog, zelf koken of uit eten.
pi_87279337
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, Elf! Ik twijfel nog, zelf koken of uit eten.
hoezo twijfel je daarover :? uit eten gaan!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:51:21 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87279412
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef TAV74 het volgende:

Ik heb zelf 2 keer iemand uit functie gezet omdat ze gewoon echt niet meekonden, gelukkig waren die op leeftijd zodat ik ze min of meer gedwongen van de vervroeg uittreden regeling gebruik kon laten maken.
Vond je dat moeilijk?
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')