ik wil ook vakantiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh!
[..]
Tja, werk houdt me van het posten af... en straks vakantie
iedereen krijgt toch waar hij recht op heeftquote:
ja, dat dacht ik ook... maar echt 717 is het niet hoor, want we zaten eerder al ruim boven de 1000 volgens mij...quote:
tja, volgens mij heb ik die hernummering nog net meegemaakt ja...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:50 schreef NBT het volgende:
Ja we toen begonnen we weer zomaar ergens met tellen opeens!omdat we toen bij 1337 waren was het opeens:
1337+1
1337+2
enzoverder
ik geloof dat klonk toen zelfs nog heeft ingegrepenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:50 schreef NBT het volgende:
Ja we toen begonnen we weer zomaar ergens met tellen opeens!omdat we toen bij 1337 waren was het opeens:
1337+1
1337+2
enzoverder
nog nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef NBT het volgende:
Achja, boeiend!!! Iedereen lekker aan het werk?
Wanneer werk en fok jij wel tegelijk dan?quote:
s'avondsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Wanneer werk en fok jij wel tegelijk dan?
Ja dan ben ik er noooit!quote:
en overdag ben ik zelden aan het werkenquote:
dan kan ik dus juist meer fokkenquote:
ik woon op mijn werkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef NBT het volgende:
Ja, nu wel, maar eigenlijk mag je hier niet komen want je bent niet aan het werk
ja, best drukjes ja, laatste dingen voor vakantie afrondenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef NBT het volgende:
Achja, boeiend!!! Iedereen lekker aan het werk?
gf je doet toch vaak overdag boodschappen... dat is toch ook werk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef NBT het volgende:
Ja, nu wel, maar eigenlijk mag je hier niet komen want je bent niet aan het werk
dat is waarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gf je doet toch vaak overdag boodschappen... dat is toch ook werk?
ja, ik kom heus wel voor je op hoorquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, ik kom heus wel voor je op hoor
dat heb ik nooitquote:
al sla je me doodquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
btw, waar in belgie kan je tegenwoordig nog goed vuurwerk krijgen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al sla je me dood![]()
ik koop nooit vuurwerk
quote:
dan heb je wel stroom nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
te makkelijk
het kan ook volautomatisch [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je wel stroom nodig
je denkt overal aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nog op wieltjes ook voor als je er vandoor gaat
echt nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:01 schreef lipjes het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij
het is nog weekendquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:22 schreef lipjes het volgende:
het is bijna weekend
de week zit er weer bijna op
ik heb alleen morgen nog weekendquote:
wisselt elkaar mooi af hequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb alleen morgen nog weekend
net wakkerquote:
ik moet morgen pas werkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:36 schreef lipjes het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
ik heb nu lekker vrijquote:
Ja, zelfs een jaartje ouder geworden..quote:
ah gefeliciteerd dan nog hequote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, zelfs een jaartje ouder geworden..
proficiat NBTquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, zelfs een jaartje ouder geworden..
quote:
quote:Oke
quote:Ja Anders krijgen jullie een ban
quote:Nu ben ik vrijOp maandag 25 oktober 2010 16:09 schreef NBT het volgende:
Ahhh, en ook al geen ruk te doen op je werk?
quote:Heeele mooie!Op maandag 25 oktober 2010 16:09 schreef 045represent het volgende:
Hoi ik ben 045represent
ik kom uit 045 en ik ben nu represent in dit topic
quote:Zozo! Jij FOK!t in de Appie? Stoute meid!Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi! ik ben Denise
woon in 020
ben 17 jaar en een vrouw
en ik heb een bijbaan bij de albert heijn
quote:heheOp maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zozo! Jij FOK!t in de Appie? Stoute meid!![]()
quote:Ik heet trouwens Pim, 16 jaar (over 2 weken 17Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Heeele mooie!aangenaam!
Wat voor werk doen je?
quote:ik ben nu thuis,Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zozo! Jij FOK!t in de Appie? Stoute meid!![]()
quote:Jij verdient stompenOp maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
heheStiekem in het magazijn
quote:nouja hopen dat ik vandaag niet zo levenloos ben zoals gisteren
quote:Wat was er gisteren dan?Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja hopen dat ik vandaag niet zo levenloos ben zoals gisteren
quote:Ze stond gisteren op 1 met dik 500 posts
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze stond gisteren op 1 met dik 500 posts
quote:ik zou voor de 2e gaan met bierOp maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef 045represent het volgende:
ik heb een dilemma
Morgenavond heb ik eigenlijk 2 voorlichtingsuren over opleidingen aan de universiteit waar ik heen moet, maar dan speelt ook mijn favoriete cluppie een wedstrijd
en nu kan ik niet kiezen waar ik heen moet![]()
quote:NB? Wat is dat?Op maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent een schat![]()
maarja ik had dan ook meegedaan met ONZ NB
quote:het komt wel goed CCOp maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent een schat![]()
maarja ik had dan ook meegedaan met ONZ NB
quote:Maar jij bent vriendjes met Yvonne
quote:Ik? Vriendjes met Yvonne?Op maandag 25 oktober 2010 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar jij bent vriendjes met Yvonnenergens voor nodig toch.
quote:ja maar mijn ouders vinden dus dat school voor gaatOp maandag 25 oktober 2010 16:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou voor de 2e gaan met bier
quote:ga dan naar school jankerdOp maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef 045represent het volgende:
[..]
ja maar mijn ouders vinden dus dat school voor gaat
quote:EensOp maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Jongens.. laten we nou niet gaan baggeren...
quote:lastig is dat, ik doe nu helemaal niks,gelukkig even vakantieOp maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef Lutte het volgende:
Hallo allen. Ik ben nu de administratie aan het doen.
quote:Saai. Ik moet telkens koffie halen voor de baasOp maandag 25 oktober 2010 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
hoe is bij jullie op het werk?
quote:hehe het koffiejuffrouwtjeOp maandag 25 oktober 2010 16:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Saai. Ik moet telkens koffie halen voor de baas
quote:kan ie dat zelf niet dan?Op maandag 25 oktober 2010 16:21 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Komt die koffie nou nog?Op maandag 25 oktober 2010 16:21 schreef Beach het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:waarom veeg je hem dan nogOp maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef 045represent het volgende:
[..]
en dalijk moet ik ook nog een of andere straat vegen![]()
die straat is toenet gesloten geworden
quote:dat is mijn werkOp maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom veeg je hem dan nog
quote:maar de vaste SCers hier posten niks, hoe kan je dan reageren zonder dat we dit kapen als hun niks zeggenOp maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Michhas het volgende:
GastenSwJ gaat dit écht niet leuk vinden
Ik durf niet te posten
quote:Nog 35 minuten!Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
Oeffff, opeens weer druk hier op het werk..... Is het al 5 uur dan mag ik weer naar huis!
quote:Ik ook!Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
Oeffff, opeens weer druk hier op het werk..... Is het al 5 uur dan mag ik weer naar huis!
quote:nog 35 minuutjes volhoudenOp maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
quote:Nog eventjes. Maar ik ga zo ook weg.. fysio...Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
quote:Geen idee, maar ik ben verstandig.. Nu jullie nog! Hij is echt pissed nu.Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar de vaste SCers hier posten niks, hoe kan je dan reageren zonder dat we dit kapen als hun niks zeggen
quote:echt?Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
Is ben toch een Vaste SCér hier, ik vind het Prima!en Goldfinger en lipjes vast ook wel!
quote:Nu wordt hij SupersayianJimOp maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben verstandig.. Nu jullie nog! Hij is echt pissed nu.
quote:hoe weet je dat dan?Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben verstandig.. Nu jullie nog! Hij is echt pissed nu.
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja doei.
Erg jammer, want als je niet normaal kunt posten is de kans groot dat je binnenkort helemaal niet meer kunt posten.
Ik heb nu vaak genoeg gewaarschuwd.
Klaar.
quote:bedankt dat je ons opneemt in deze liefdevolle familieOp maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef NBT het volgende:
Is ben toch een Vaste SCér hier, ik vind het Prima!en Goldfinger en lipjes vast ook wel!
quote:Zolang iedereen het normaal houd is er niks aan de hand tochOp maandag 25 oktober 2010 16:27 schreef 045represent het volgende:
[..]
bedankt dat je ons opneemt in deze liefdevolle familie
Jij bent net zo'n aangenaam persoon als je UI
quote:nu weet ik weer niet waar deze SC over gaat, ik denk dat het onderwerp iets te slaapverwekkend is
quote:Werk toch?Op maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu weet ik weer niet waar deze SC over gaat, ik denk dat het onderwerp iets te slaapverwekkend is
quote:helaas heb ik altijd wel wat te doen op mn werkOp maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef NBT het volgende:
De mensen die hier posten hebben op het moment dat ze posten Geen Ruk Te Doen Op Je Werk!That's it!
quote:Dan doe je toch alsof je nu aan het werk ben!Op maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
helaas heb ik altijd wel wat te doen op mn werk
quote:Waar werk je dan?Op maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja dat was hem moet morgen van 13.30 tot 19.00
quote:haha ja dat kan ook, en als ik op de computer op mn werk op fok wil kan dat niet eensOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan doe je toch alsof je nu aan het werk ben!
quote:Ohhwww, dat is minder......Op maandag 25 oktober 2010 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja dat kan ook, en als ik op de computer op mn werk op fok wil kan dat niet eens
quote:je werkt toch bij de appie he?Op maandag 25 oktober 2010 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ja dat kan ook, en als ik op de computer op mn werk op fok wil kan dat niet eens
quote:kassaOp maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef 045represent het volgende:
[..]
je werkt toch bij de appie he?
doe je kassa of vullen?
quote:Lijkt me gestoord werk
quote:aha
quote:ja na 8 uur word je er ook wel gestoord van jaOp maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Lijkt me gestoord werk*bliep* *bliep* :p
quote:ik heb 1 jaar gevuld bij c1000, pffff wat een kutwerk was dat
quote:Je mag toch 1 keer per 4 uur eten?Op maandag 25 oktober 2010 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja na 8 uur word je er ook wel gestoord van ja
quote:ja dat dan weer welOp maandag 25 oktober 2010 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je mag toch 1 keer per 4 uur eten?
quote:oneerlijkOp maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:
Ik moest ook tot vijf maar zit al in de bus, half uurtje verlof jeweeet
quote:waar dan?Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb al een andere SC gevonden waar ik prima in pas!
quote:had je mij niet mee kunnen nemen?Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Michhas het volgende:
Ik moest ook tot vijf maar zit al in de bus, half uurtje verlof jeweeet
quote:mmh ik weet het nietOp maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De Tukkers! Daar was ik een maand geleden ook al even
quote:Als we bij hetzelfde bedrijf hadden gewerkt had ik je naar buiten gedragen maar helaas
quote:haal mij even op om half 5 dankuuOp maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als we bij hetzelfde bedrijf hadden gewerkt had ik je naar buiten gedragen maar helaasmorgen?
quote:Afgesproken!Op maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als we bij hetzelfde bedrijf hadden gewerkt had ik je naar buiten gedragen maar helaasmorgen?
quote:tot ziens!Op maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Beach het volgende:
Zo, eindelijk naar huis.
Tot morgen in deze SC.
quote:ciaoOp maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef Beach het volgende:
Zo, eindelijk naar huis.
Tot morgen in deze SC.
quote:GELUKKIG MAAROp maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef 045represent het volgende:
[..]
nou dan is er al een begin gemaakt aan het oplossen van je mysterie
quote:Als het aan mij ligt nietOp maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef BrandX het volgende:
Hoi ik ben BX en spreek de hoopvolle verwachting uit dat jullie deze SC niet gaan verbaggeren
quote:Natuurlijk niet! SwJ heeft ons al streng doch rechtvaardig toegsproken! Enkel gezelligheid, geen gebagger. Ik heb me net aangemeld voor het plaatsje op R&P dus ik zal me wel voorbeeldig moeten gedragen, haha.Op maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef BrandX het volgende:
Hoi ik ben BX en spreek de hoopvolle verwachting uit dat jullie deze SC niet gaan verbaggeren
quote:Je UIOp maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! SwJ heeft ons al streng doch rechtvaardig toegsproken!
quote:Hij is terug! Zit voor het eerst in drie eeuwen weer op de laptop op FOK!. EN hoi Beach, ik stuur je even iets terug op het FoBo.
quote:wat nobel van jou om vrijwilligerswerk te doenOp maandag 25 oktober 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is terug! Zit voor het eerst in drie eeuwen weer op de laptop op FOK!. EN hoi Beach, ik stuur je even iets terug op het FoBo.
En BrandX, mag je hier alleen posten tijdens het werk want dan ben ik illegaal. Stiekem werk ik zelfs niet, ik doe alleen vrijwilligerswerk.
quote:Hoi ik ben 045representOp maandag 25 oktober 2010 19:23 schreef BrandX het volgende:
quote:Ik schenk koffie in voor ouderen (ouderenmiddagen, wij leiden dat een beetje in goede banen en dan hebben ze iemand om tegen te praten) ik ben actief voor een politieke partij en ik zit bij het Jeugd Rode Kruis (en ben nu bezig met mijn laatste EHBO-cursus, zodat ik als ik dalijk zestien ben meteen examen kan doen en dan mag ik voort echt EHBO'en!). En ik ben nu bezig met regelen dat ik in verzorgingstehuizen een uurtje of wat naar ouderen mag, zodat ze niet alleen zijn. Alleen ik ben officieel te jong dus ze (het verzorgingstehuis) doen een beetje moeilijk. (Ja, we zouden het heel graag willlen, maar ben je mentaal wel in staaaaaaat.)Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef 045represent het volgende:
[..]
wat nobel van jou om vrijwilligerswerk te doen
wat doe je precies als ik vragen mag?
quote:wow daar heb ik echt wel respect voor dat er mensen zijn die dat allemaal doenOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik schenk koffie in voor ouderen (ouderenmiddagen, wij leiden dat een beetje in goede banen en dan hebben ze iemand om tegen te praten) ik ben actief voor een politieke partij en ik zit bij het Jeugd Rode Kruis (en ben nu bezig met mijn laatste EHBO-cursus, zodat ik als ik dalijk zestien ben meteen examen kan doen en dan mag ik voort echt EHBO'en!). En ik ben nu bezig met regelen dat ik in verzorgingstehuizen een uurtje of wat naar ouderen mag, zodat ze niet alleen zijn. Alleen ik ben officieel te jong dus ze (het verzorgingstehuis) doen een beetje moeilijk. (Ja, we zouden het heel graag willlen, maar ben je mentaal wel in staaaaaaat.)
quote:en wat doe jij?Op maandag 25 oktober 2010 20:02 schreef 045represent het volgende:
[..]
wow daar heb ik echt wel respect voor dat er mensen zijn die dat allemaal doen
quote:Haha.Op maandag 25 oktober 2010 20:02 schreef 045represent het volgende:
[..]
wow daar heb ik echt wel respect voor dat er mensen zijn die dat allemaal doen
quote:Echt respectOp maandag 25 oktober 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik schenk koffie in voor ouderen (ouderenmiddagen, wij leiden dat een beetje in goede banen en dan hebben ze iemand om tegen te praten) ik ben actief voor een politieke partij en ik zit bij het Jeugd Rode Kruis (en ben nu bezig met mijn laatste EHBO-cursus, zodat ik als ik dalijk zestien ben meteen examen kan doen en dan mag ik voort echt EHBO'en!). En ik ben nu bezig met regelen dat ik in verzorgingstehuizen een uurtje of wat naar ouderen mag, zodat ze niet alleen zijn. Alleen ik ben officieel te jong dus ze (het verzorgingstehuis) doen een beetje moeilijk. (Ja, we zouden het heel graag willlen, maar ben je mentaal wel in staaaaaaat.)
quote:helemaal niks meer
quote:Wasbordje incluis?Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
helemaal niks meerheb ontslag genomen bij de c1000
mijn leven bestaat uit 3 dingen:
- school
- trainen trainen trainen
- Roda
quote:Ik heb een buikje
quote:Ik krijg vaak te horen dat je je tijd beter kan verspillen aan de AH om er nog geld voor te krijgen, maar als er iemand tegen mij zegt (in plat Brabants!): 'Ik ben toch zo blij dat je er weer bent, de kinderen wonen zo ver weg en komen nooit meer.' dan is me dat veel meer waard.Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Echt respectTegenwoordig zijn er weinig mensen te vinden die dit zien zitten. Ga vooral zo door
En nog iets... werk is werk.. vrijwillig of niet
quote:Ligt wel beter.Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een buikjeOok lekker hoor
quote:wat heb je daarvoor gedaan?Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb een buikjeOok lekker hoor
quote:van wielrennen krijg je geen wasbordje
quote:Bier. Nja ik ben niet te dik of zoOp maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb je daarvoor gedaan?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bier. Nja ik ben niet te dik of zo
quote:ik vind het echt super van de mensen die daar de kracht voor hebben om zo'n dingen te doenOp maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg vaak te horen dat je je tijd beter kan verspillen aan de AH om er nog geld voor te krijgen, maar als er iemand tegen mij zegt (in plat Brabants!): 'Ik ben toch zo blij dat je er weer bent, de kinderen wonen zo ver weg en komen nooit meer.' dan is me dat veel meer waard.
Gelukkig vinden mijn ouders dat ook en sponseren ze mij af en toe een beetje.
quote:Kijk maar eens naar Cancellara en de Schlecks.Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef 045represent het volgende:
[..]
van wielrennen krijg je geen wasbordje
maar daar wordt nu in de winter aan gewerkt![]()
iig dat is de bedoeling haha
quote:Goed hoorOp maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sexy
hoe is het op je werk?
quote:met een klein bierbuikje is niks mis manOp maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bier. Nja ik ben niet te dik of zo
quote:ja maar die trainen 6 uur per dag ofzo...Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar Cancellara en de Schlecks.![]()
Maar dan heb je wel gespierde bovenarmen en benen, misschien nog wel beter!
quote:Haha, we verwachten ook niks van je!Op maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef 045represent het volgende:
[..]
ja maar die trainen 6 uur per dag ofzo...
dat haal ik nooit
Ik ben al blij als ik het met school haal om 3 à 4 keer per week 1.5 à 2 uurtjes te gaan...
quote:dankje dat je dat speciaal voor mij doetOp maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, we verwachten ook niks van je!
Dit is een SCheahè? (Speciaal voor CC.) Mag ik dan ook zeggen dat mijn haar pluist en krult als de gekte?
quote:Okay, en omdat we het over werk hebben baggeren we dus niet? Omdat we al twee pagina's hebben in een half uurtje.Op maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje dat je dat speciaal voor mij doet![]()
Nee het moet over werk gaan
quote:Als je het even niet weet. Kijk dan even rond in de KSCOp maandag 25 oktober 2010 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, en omdat we het over werk hebben baggeren we dus niet? Omdat we al twee pagina's hebben in een half uurtje.
(Sorry dat ik zoveel vraag maar ik wil het wel goed doen.)
quote:Dus in de KoffieSlowChat hoeft het niet alleen over koffie te gaan?Op maandag 25 oktober 2010 20:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als je het even niet weet. Kijk dan even rond in de KSCDan zie je hoe het daar aan toe gaat. Ook daar hebben ze het over van alles
quote:nee, waarom?Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus in de KoffieSlowChat hoeft het niet alleen over koffie te gaan?
quote:Dus hier ligt de kern bij werk, maar het hoeft niet de hele tijd?Op maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee, waarom?Al ligt de kern natuurlijk wel bij koffie
quote:ik ben bang dat ik anders op mn kop krijgOp maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus hier ligt de kern bij werk, maar het hoeft niet de hele tijd?
quote:Ik had het ook al in een post gericht aan haar gevraagd geloof ik, maar sommige FOK!ker hebben een leven.
quote:Nogmaals, simpel dus. Jullie zijn welkom, mits normaal. Dus geen tig topics per dag er doorheen, normaal posten, geen gebagger, geen MSN, maar gewoon normaal.Nee. Geen nieuwe SC.
Absoluut niet zelfs.
De ONZ-ers hebben meerdere kansen gehad in ONZ, en dat verkloot.
Er zijn iets van 10 SC's in GC, jullie zijn in alle welkom, mits het geen incrowd en bagger wordt wat op MSN thuis hoort. Oftewel, dat wat in ONZ gebeurde. It's as simpel as that.
quote:okee dankje voor de duidelijke uitlegOp maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef BrandX het volgende:
Ik kreeg een PM, mijn antwoord op de PM (met als hoofdvraag of er een nieuwe SC mocht komen):
[..]
Nogmaals, simpel dus. Jullie zijn welkom, mits normaal. Dus geen tig topics per dag er doorheen, normaal posten, geen gebagger, geen MSN, maar gewoon normaal.
Doe dat en jullie zijn tof
quote:tot nu toe hebben we het toch goed gedaan he?Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef BrandX het volgende:
Ik kreeg een PM, mijn antwoord op de PM (met als hoofdvraag of er een nieuwe SC mocht komen):
[..]
Nogmaals, simpel dus. Jullie zijn welkom, mits normaal. Dus geen tig topics per dag er doorheen, normaal posten, geen gebagger, geen MSN, maar gewoon normaal.
quote:Okay, dankje! En dat tig topics zal heus niet gebeuren, heb alleen nu een week alleen 's ochtends toetsen gehad en nu een week vakantie, daarna krijg ik weer een leven en post veeeel minder.Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Dat kan niet, want dat was jij alOp maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Ik weet het, maar ik zit 99 op de 100 keer op iPod, dus daarvoor al mijn excuus. Maar ik had er in dit topic al opgelet door drie opmerkingen in één keer beantwoorden door gewoon 'En Beach...' te zeggen enzo.Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef BrandX het volgende:
ik vind jullie tot nu toe lievvv
Oh, en jongens, er bestaat zoiets als multiquote, errug handig!
quote:Ze zijn ook tof
quote:Is daar een makkelijkere manier voor dan alle berichten waar je op wil reageren te kopieren/plakkken in het "Je bericht-veld"?Op maandag 25 oktober 2010 20:46 schreef BrandX het volgende:
ik vind jullie tot nu toe lievvv
Oh, en jongens, er bestaat zoiets als multiquote, errug handig!
quote:Ja, en nog dankje SwJ, voor de hulp en de goede redenen enzo!! Ik postte opeens niet meer toen het gesprek in de Straat op zijn hoogtepunt was, maar mijn iPod crashte. Heb hem helemaal moeten resetten en al.Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze zijn ook tof![]()
Alleen een beetje overenthousiast soms![]()
En nu lief zijn en naar BrandX luisteren he!
quote:dat zat ik me nou ook al af te vragenOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef 045represent het volgende:
[..]
Is daar een makkelijkere manier voor dan alle berichten waar je op wil reageren te kopieren/plakkken in het "Je bericht-veld"?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze zijn ook tof![]()
Alleen een beetje overenthousiast soms![]()
En nu lief zijn en naar BrandX luisteren he!
quote:DeOp maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat zat ik me nou ook al af te vragen
quote:ja, helemaal rechts op de 'quote deze post' button klikken, je commentaar tikken en weer op de button van de volgende post die je wil quoten enzOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef 045represent het volgende:
[..]
Is daar een makkelijkere manier voor dan alle berichten waar je op wil reageren te kopieren/plakkken in het "Je bericht-veld"?
quote:Helemaal rechts
quote:owja met deze lay-out gaat het wat makkelijkerOp maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef Ploertendoder het volgende:
Je zou morgen maar vrij zijnBrandX is nu al jaloers op me
![]()
[..]
Helemaal rechts
quote:Welke naam?Op maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het wel een beetje spannend hoor!! En ik heb nog steeds een beetje moeite met de naam onthouden!
quote:de naam waar het over gaat?Op maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het wel een beetje spannend hoor!! En ik heb nog steeds een beetje moeite met de naam onthouden!
quote:hmmmmOp maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef NBT het volgende:
De mensen die hier posten hebben op het moment dat ze posten Geen Ruk Te Doen Op Je Werk!That's it!
quote:Zullen we de 715 vorige delen en de OP maar volgen?Op maandag 25 oktober 2010 21:04 schreef 045represent het volgende:
[..]
hmmmm
al staat in de OP reet ipv ruk haha
quote:dat lijkt me een verstandig ideeOp maandag 25 oktober 2010 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zullen we de 715 vorige delen en de OP maar volgen?
quote:van wie dit keerOp maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb weer nieuwe headers ingesteld
quote:mij ookOp maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat lijkt me een verstandig idee
quote:Headers?Op maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb weer nieuwe headers ingesteld
quote:
quote:Ooh, okay, dankje PD!Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe met die trein... dat zijn headers
quote:waarom is je balk dubbel?Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe met die trein... dat zijn headers
quote:Dat was een foutOp maandag 25 oktober 2010 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom is je balk dubbel?
quote:NeeOp maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee Michhas!! Heb je gelezen wat er gepost is? Durf je nu wel te posten?
quote:BrandX heeft precies uitgelegd wat de bedoeling is (dat wilde ik even weten want ik wilde niks gaan kapen ofzo) en SwJ zei dat we tof waren maar soms een beetje overenthousiast.
quote:Ik ga even lezenOp maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
BrandX heeft precies uitgelegd wat de bedoeling is (dat wilde ik even weten want ik wilde niks gaan kapen ofzo) en SwJ zei dat we tof waren maar soms een beetje overenthousiast.
quote:SwJOp maandag 25 oktober 2010 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
BrandX heeft precies uitgelegd wat de bedoeling is (dat wilde ik even weten want ik wilde niks gaan kapen ofzo) en SwJ zei dat we tof waren maar soms een beetje overenthousiast.
quote:Hij is toch wel leuk. Daar valt ten minste mee te praten en hij wil volgensmij ook echt het beste voor beiden partijen. /nerd
quote:hijs toch geen nerdOp maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is toch wel leuk. Daar valt ten minste mee te praten en hij wil volgensmij ook echt het beste voor beiden partijen. /nerd
quote:Dat. Omdat er geen nerdsmiley is en ik 'voor beiden partijen' zei en dat klink best intelligent.Op maandag 25 oktober 2010 21:28 schreef 045represent het volgende:
[..]
ze bedoelt nerd-modus off
snappie?
quote:ja sorry ben blond heOp maandag 25 oktober 2010 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat. Omdat er geen nerdsmiley is en ik 'voor beiden partijen' zei en dat klink best intelligent.
quote:Maar toch heel leuk!! En ben jij dat plaatje van Kaasknabbeltje dan niet?
quote:hahaOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben ik iniedergeval niet alleen
quote:We zijn hier wel met veel blonde figurenOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar toch heel leuk!! En ben jij dat plaatje van Kaasknabbeltje dan niet?
Maar ik ben Bones kijken, ben er in de pauzes en over een uurtje weer!
En ik ben ook blond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef 045represent het volgende:
[..]
haha
jaa en danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie opent een nieuwe?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:jij bent daar altijd zo goed inOp maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa en danwie opent een nieuwe?
quote:nee dan wordt SwJ boosOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef 045represent het volgende:
[..]
jij bent daar altijd zo goed in
quote:hoe weet je dat zo zeker?Op maandag 25 oktober 2010 21:42 schreef 045represent het volgende:
[..]
hij zal vast trots op je zijn
quote:Als je de lapo hebt moet je toch de nieuwe openen? Dan kan SwJ niet boos worden, want het is niet jouw schuld?Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?
quote:omdat swj soms best wel aardig kan zijnOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?
quote:ja dat is zoOp maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je de lapo hebt moet je toch de nieuwe openen? Dan kan SwJ niet boos worden, want het is niet jouw schuld?
quote:SwJ is lievvvvOp maandag 25 oktober 2010 21:45 schreef 045represent het volgende:
[..]
omdat swj soms best wel aardig kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |