SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Om vrouwen wat slimmer te laten lijken, dat is goed voor hun zelfvertrouwen.
bedanktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Om vrouwen wat slimmer te laten lijken, dat is goed voor hun zelfvertrouwen.
Ik dacht al dat ik hem herkendequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:20 schreef habbeflats het volgende:
[..]
die UI heb ik ook gehad. mooi hor
Jij denkt even een vette reactie te geven, maar je FAALT!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet...
VrouwenMijn rechterhand is mijn vrouw
jaa waren we allemaal zoals jou dan hadden we om de maand bloedverlies en stinken we uur in de wind en in de zomer lopen ze met de billen bloot over het strand en dan klage dat ze worde bekeken maar ze vrage er gewoon zelf om !quote:
Ik zie het probleem niet, prima eigenschap is dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:31 schreef sedesd het volgende:
vrouwen dan enige wat hun doen is zichzelf late neuke
hihiihihi jij hebt een banquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef sedesd het volgende:
[..]
jaa waren we allemaal zoals jou dan hadden we om de maand bloedverlies en stinken we uur in de wind en in de zomer lopen ze met de billen bloot over het strand en dan klage dat ze worde bekeken maar ze vrage er gewoon zelf om !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |