Hoop dat je partij een beetje coulant is. Ik wou laatst bij de HTM ook een bedrag van 1 euro 30 vorderen dat ten onrechte was afgeschreven omdat ik binnen de betreffende zones een abonnement heb. Krijg je moeilijk gelul over het uitdraaien van een transactie iets bij een NS automaat terug wat je vervolgens weer moet opsturen en al die papieren bij elkaar zorgt er wellicht voor dat 1 postzegel niet meer voldoende is. Dit heb ik overigens niet gedaan want die transactie kan ik bij de NS iig nergens terugvinden.

Zoveelste bedrag dat ik niet meer terug ga zien.
Maargoed, dan ben je dus al meer kwijt aan postzegels dan dat er terugkomt. Ze moeten rap verplichten dat dit kan op een antwoordnummer.
Een envelop en het papier kost ook geld en dat weegt op zulke bedragen ook gewoon mee.
Je moet eigenlijk digitaal kunnen vorderen. Al die data word toch opgeslagen, waarom kunnen ov bedrijven de onterecht afgeboekte transactie er niet zelf bij halen. Moet makkelijk op zo'n manier te regelen zijn als kan met het terugboeken van automatische afschrijvingen.
Heb je eens een nut voor die invasie op je privacy, word het niet gebruikt.

Je kan wel uit dom principe steeds brieven gaan sturen, maar die vervoerder heeft gewoon een contract bij de TNT en voelt er weinig van jou aan het lijntje te houden.
[ Bericht 3% gewijzigd door Netherlander op 07-10-2010 09:48:38 ]