hahahaha dat topic is echt meesterlijk...!! wat een mongool...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?
Staan wellicht wat goede tips voor je.
Zo werkt die shit vaak.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Vanky het volgende:
Nieuwe wendingen in dit verhaal!
Ik heb dit meisje dus uit m'n hoofd gezet, en ergens moest ik wel want ik heb interesse in een meisje die veel meer tegen mijn ideologieën aanleunt dan het meisje waar het hier over gaat.
Helaas ziet dit meisje mij totaal niet staan, ik probeer wel contact te maken maar het lijkt maar niet te lukken!
Ok, dan even terug komen op het meisje uit dit topic.
Zij begon in eens te chatten op Facebook en vroeg m'n msn, ze vroeg me waarom ik al een tijdje niets meer van me liet horen (of ik kwaad was?)
Daarna hebben we waarschijnlijk 4 uur zitten chatten, en ze ging eigenlijk erg ver in haar gesprekken (seksueel getint, you know).
Omdat ik voelde dat het gesprek na 4 uur begon te verzwakken heb ik maar gezegd dat ik er maar eens af moest (maar een echte fokker blijft natuurlijk online).
Ze vond dit spijtig en vroeg of ze mij nog ging horen? Tuurlijk zei ik!
Maar zij mag dan misschien nu wel een klein tikkeltje interesse beginnen tonen, die van mij is weg!
Ik heb interesse in een ander meisje, maar die kan ik niet krijgen!!! GRRRRRRRRRR
Pak gewoon wat je pakken kan.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Vanky het volgende:
Dat meisje is knap, dat is waar!
Maar ze zit achter verschillende jongens aan, als ik hier een relatie mee begin (wat eigenlijk wel moet lukken) dan loopt die over 3 weken alweer op de klippen.
Terwijl er een meisje is waar ik echt iets voor voel vrijgezel is, en ik wat initiatief toon om contact te zoeken mij gewoon negeert en niet terug stuurt!
Dat zou ook mijn motto geweest zijn de laatste 2 jaren.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Pak gewoon wat je pakken kan.
Dat komt waarschijnlijk omdat je niet knap genoeg bent. Daarnaast merk ik dat je bepaalde zeer belangrijke skills mist om een meisje goed te kunnen playen. Je bent 22 en bent nog maagd. Werk aan de winkel gast.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Vanky het volgende:
Helaas ziet dit meisje mij totaal niet staan, ik probeer wel contact te maken maar het lijkt maar niet te lukken!
Ik mag het hopen, maar denk het niet!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteindelijk loopt dit af in een Triejo.
Eigenlijk altijd!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |