abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87643053
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Al geneukt?
Ja hoor! :D
pi_87643110
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef Vanky het volgende:

[..]

Ja hoor! :D
Maar niet met de serveerster? :P
pi_87643464
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?

Staan wellicht wat goede tips voor je. :)
hahahaha dat topic is echt meesterlijk...!! wat een mongool...
pi_88342786
Nieuwe wendingen in dit verhaal!

Ik heb dit meisje dus uit m'n hoofd gezet, en ergens moest ik wel want ik heb interesse in een meisje die veel meer tegen mijn ideologieën aanleunt dan het meisje waar het hier over gaat.
Helaas ziet dit meisje mij totaal niet staan, ik probeer wel contact te maken maar het lijkt maar niet te lukken!

Ok, dan even terug komen op het meisje uit dit topic.
Zij begon in eens te chatten op Facebook en vroeg m'n msn, ze vroeg me waarom ik al een tijdje niets meer van me liet horen (of ik kwaad was?)
Daarna hebben we waarschijnlijk 4 uur zitten chatten, en ze ging eigenlijk erg ver in haar gesprekken (seksueel getint, you know).

Omdat ik voelde dat het gesprek na 4 uur begon te verzwakken heb ik maar gezegd dat ik er maar eens af moest (maar een echte fokker blijft natuurlijk online).
Ze vond dit spijtig en vroeg of ze mij nog ging horen? Tuurlijk zei ik!

Maar zij mag dan misschien nu wel een klein tikkeltje interesse beginnen tonen, die van mij is weg!
Ik heb interesse in een ander meisje, maar die kan ik niet krijgen!!! GRRRRRRRRRR
pi_88343505
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Vanky het volgende:
Nieuwe wendingen in dit verhaal!

Ik heb dit meisje dus uit m'n hoofd gezet, en ergens moest ik wel want ik heb interesse in een meisje die veel meer tegen mijn ideologieën aanleunt dan het meisje waar het hier over gaat.
Helaas ziet dit meisje mij totaal niet staan, ik probeer wel contact te maken maar het lijkt maar niet te lukken!

Ok, dan even terug komen op het meisje uit dit topic.
Zij begon in eens te chatten op Facebook en vroeg m'n msn, ze vroeg me waarom ik al een tijdje niets meer van me liet horen (of ik kwaad was?)
Daarna hebben we waarschijnlijk 4 uur zitten chatten, en ze ging eigenlijk erg ver in haar gesprekken (seksueel getint, you know).

Omdat ik voelde dat het gesprek na 4 uur begon te verzwakken heb ik maar gezegd dat ik er maar eens af moest (maar een echte fokker blijft natuurlijk online).
Ze vond dit spijtig en vroeg of ze mij nog ging horen? Tuurlijk zei ik!

Maar zij mag dan misschien nu wel een klein tikkeltje interesse beginnen tonen, die van mij is weg!
Ik heb interesse in een ander meisje, maar die kan ik niet krijgen!!! GRRRRRRRRRR
Zo werkt die shit vaak.
Als jij geïnteresseerd bent, is zij het niet
Als jij niet geïnteresseerd bent, is zij het wel.

Mensen willen wat ze niet kunnen krijgen.
Kudo's.
pi_88343967
Dat meisje is knap, dat is waar!

Maar ze zit achter verschillende jongens aan, als ik hier een relatie mee begin (wat eigenlijk wel moet lukken) dan loopt die over 3 weken alweer op de klippen.

Terwijl er een meisje is waar ik echt iets voor voel vrijgezel is, en ik wat initiatief toon om contact te zoeken mij gewoon negeert en niet terug stuurt!
pi_88345091
Soms kan dat gewoon gebeuren he, dat iemand je niet leuk vind.
Niet teveel achter zoeken, je kan helaas niet iedereen voor je winnen.

Misschien dat je teveel initiatief neemt, dat kan natuurlijk wel.
Maar soms werkt het gewoon niet, op naar de volgende.
Kudo's.
pi_88345492
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Vanky het volgende:
Dat meisje is knap, dat is waar!

Maar ze zit achter verschillende jongens aan, als ik hier een relatie mee begin (wat eigenlijk wel moet lukken) dan loopt die over 3 weken alweer op de klippen.

Terwijl er een meisje is waar ik echt iets voor voel vrijgezel is, en ik wat initiatief toon om contact te zoeken mij gewoon negeert en niet terug stuurt!
Pak gewoon wat je pakken kan.
5 Ferrari's op videoband!
pi_88345607
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Pak gewoon wat je pakken kan.
Dat zou ook mijn motto geweest zijn de laatste 2 jaren.
Maar nu ik gevoelens heb voor iemand kan het mij eigenlijk niet meer schelen, ik heb alleen nog aandacht voor dat ene meisje.

Mijn vrienden vinden het ook al vreemd dat ik de laatste weken weinig meisje aanspreek!
  donderdag 4 november 2010 @ 22:34:47 #135
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_88346049

maar wel een goed topic TS! :D
pi_88346399
Wat voor een randmongool is TS? :')
  donderdag 4 november 2010 @ 22:46:01 #137
309532 Naughty_Dog
Keef the Thief!
pi_88346591
Among Thieves.
  donderdag 4 november 2010 @ 22:55:42 #138
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88347049
Wat een geniaal topic. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_88347055
Kan ik er aan doen!

In het begin had ik inderdaad interesse in S (waarover dit topic gaat).

Maar ik heb haar gewoon geen aandacht meer gegeven omdat ik interesse kreeg in T, dit meisje lag me meer en S was eigenlijk meer een flirt omdat ze knap was!

Maar nu heeft S interesse (daar is ze trouwens weer op msn), maar ik niet in haar.
T dat MOET het worden!
  donderdag 4 november 2010 @ 22:56:28 #140
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88347080
:') _O-
pi_88347226
Damn, wat ben jij eng. Dit kan niet anders dan een troll zijn. :')
  donderdag 4 november 2010 @ 23:00:57 #142
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88347262
Ik ga lachen als het blijkt dat TS haar naam geeft dat er binnen 10 minuten naaktpics zijn. Een beetje Anthony Zeus, maar dan omgekeerd. :')
pi_88350153
Eng, ik ben gewoon verliefd!
Alleen niet meer op dat meisje van dit topic!

Moet ik het anders uitleggen

TS -> crush op S (bij het openen van dit topic)
S playt wat rond hem, bemachtigd zijn nr. TS doet mee en TS voelt een zeker verlangen naar S.
S haakt af, TS zit met de gebakken peren en opent een topic op Fok!

TS vergeet S!

Op dat moment is er een meisje dat TS al eerder ontmoet heeft (T). T deed hem in het begin eigenlijk niets!
Nadat TS met een vriendin over T sprak, kwam hij enkele dingen te weten die bij hem wat interesse opwekte.
TS zoekt meer contact tot T.
TS vraagt het GSM nr. van T om contact te hebben omdat TS haar nu 3 weken niet ziet.
T. heeft geen interesse in TS en negeert zijn smsjes.

Nu komt S in het spel, en lijkt plots iets voor TS te voelen!
TS die tot over zijn oren een oogje heeft op S gaat hier niet op in want TS heeft gewoon geen interesse meer in andere meisjes buiten T.
pi_88388675
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Vanky het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat je niet knap genoeg bent. Daarnaast merk ik dat je bepaalde zeer belangrijke skills mist om een meisje goed te kunnen playen. Je bent 22 en bent nog maagd. Werk aan de winkel gast.
pi_88388786
Verdamme heb weer 4 uur zitten chatten met S.!
We hebben de historie van ons contact eens besproken, ze vroeg zich af waarom ik niets meer van me liet horen.

Maar ja, ik heb een oogje op T. en blijkbaar kennen ze elkaar en hebben ze eerder een negatieve houding tegenover elkaar!
Sowieso blijft T voor mij op de eerste plaats komen en als zij het niet goed met elkaar kunnen vinden is dat iets tussen hen.
Maar ze mag niet weten dat ik een oogje op T. heb!
pi_88391037
TS, cut the crap, waT ziT je nou Te janken man. MoeT je hier nou een Topic over openen? Neem gewoon met T en S en dan een Trio T+S+TS=TSTS :9~ . En dan zorgen daT ze heT nieT van elkaar Te weTen komen Snappie TSjappie?
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:39:14 #147
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88416553
Uiteindelijk loopt dit af in een Triejo.
pi_88418426
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteindelijk loopt dit af in een Triejo.
Ik mag het hopen, maar denk het niet!
Want S en T kunnen het niet vinden met elkaar, wat zouden ze elkaar dan bepotelen?

Nee ik zou het lekker bij T houden, lief en leuk meisje. (Vrijgezel, maar geen crush op me! Ik hoop dat ik hier binnenkort iets anders mag komen typen!)

En ja, S. staat wel wat heet op sommige momenten maar daar is de hele stad al eens over geweest!!!
pi_88419016
Wil je neuken of niet? :p
pi_88419206
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wil je neuken of niet? :p
Eigenlijk altijd!
Maar ik denk dat ik dan zeker T mag vergeten!

Dat komt zeker uit, zoals ik zei komen T en S niet overeen. Als ik neuk met S wat ik best wel eens fijn zou vinden (maar geen gevoelens voor heb) gaat ze dit zeker laten vallen bij T
En bij S zou ik het toch nooit uithouden, meisje neukt waarschijnlijk iedereen die een geil woordje in haar oor fluistert!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')