abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87270514
Leuk voor TS, verder zie ik het nut van dit topic niet.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_87270614
Ze is model! Net ontdekt, maar bon!

Clubhuis is een soort studentenkamer maar dan veel groter waar je allemaal faciliteiten voor studenten hebt.
Ik zit er elke dag, waar dat gelegen is zal ik niet zeggen!

Mijn leeftijd kan niet veel kwaad, ik ben 22!
pi_87270623
Meer drinken, dan heb je dat niet zo.
pi_87270755
Probeer niet te hard van stapel te lopen, dat schrikt een meisje af.
Moeilijk als je stapelgek op haar bent, maar probeer eraan te denken.

Play it smooth.
Kudo's.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:52:44 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87270933
Wat je ook doet, je MOET rustig blijven. Alles wat ik kan zeggen. Ik hoop echt dat jij dat kan, want anders ga je falen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87270990
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:45 schreef John_Q het volgende:
Probeer niet te hard van stapel te lopen, dat schrikt een meisje af.
Moeilijk als je stapelgek op haar bent, maar probeer eraan te denken.

Play it smooth.
qft
pi_87271142
Ze heeft me als vriend toegevoegd op Facebook op basis van enkel mijn voornaam :S

Ik heb niet geaccepteerd en niet geweigerd ik wacht gewoon af.
In haar vriendelijst heeft ze 431 mensen staan en het overgrote deel zijn jongens, dat is voor mij althans een afknapper!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 01:01:52 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87271169
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft me als vriend toegevoegd op Facebook op basis van enkel mijn voornaam :S

In haar vriendelijst heeft ze 431 mensen staan en het overgrote deel zijn jongens, dat is voor mij althans een afknapper!
-O-
Resistance is futile.
pi_87271206
quote:

Wordt eens volwassen dude. Het is zeer wel mogelijk dat de meeste jongens haar hebben toegevoegd en dat ze die knakkers nog nooit heeft gezien of gesproken. (En wat dan nog?)

Verneuk dit nou niet door je als een achterdochtig, kleinzielig ventje op te stellen.

Gewoon een grote jongen worden en geen spelletjes gaan spelen, dan komt het wellicht allemaal in orde.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87271351
quote:

Zie het als extra alarmlichten om jou erop te duiden dat je het smooth moet spelen.
Laat die andere gasten maar lekker opdringerig doen en haar overstromen met aandacht, die zijn binnen no-time weg.

Onderscheid jezelf door zelfverzekerd te zijn en durf haar aan te raken (ik zeg dit vrijwel overal, maar dat heeft dus een reden, het is gewoon onwijs belangrijk en veels te zonde om dit te negeren). Door niet alleen verbaal maar ook fysiek contact te hebben vermijd je meteen die zogenaamde friendzone.

Ga er in je hoofd gewoon vanuit dat ze je sowieso leuk vind. Dan heb je die 'need' om indruk op haar te maken niet meer. Hierdoor gaat dat smooth spelen ook meer vanzelf. Dit werkt veel beter dan wanneer je twijfelt of ze je wel leuk vind en je haar onbewust ervan probeert te overtuigen dat je goed genoeg bent. Draai de rollen om en laat haar maar showen waarom ze goed genoeg is voor jou!
Kudo's.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 01:18:08 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87271492
quote:

Nu begin je al een mongool te worden. Maak je niet druk over wat voor soort vrienden ze op facebook heeft en vraag haar gewoon uit als een man. Of tenminste een beetje goed flirten en sjansen enzo, en haar dan uitvragen als een man. Of op een feestje zoenen ofzo.

Maar serieus, je begint je nu al te slecht te gedragen in je verliefdheid. Is dit meisje het eerste meisje waar je zo verliefd op bent geweest?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87272696
Ok, zal me netjes gedragen.
Nee, maar het is gewoon een knap meisje. Als ze mij niets vind heeft ze zo iemand anders!

Ik zag het in dat clubhuis/studenenhuis ook al, ik was niet de enige die haar had opgemerkt. Zij was wel de enige die mij zag staan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:15:07 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87277953
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 06:45 schreef Vanky het volgende:
Ok, zal me netjes gedragen.
Nee, maar het is gewoon een knap meisje. Als ze mij niets vind heeft ze zo iemand anders!

Ik zag het in dat clubhuis/studenenhuis ook al, ik was niet de enige die haar had opgemerkt. Zij was wel de enige die mij zag staan.
Kijk, speltip nummer 1:

Wat je ook doet, je moet normaal blijven gedragen. Ze mag niet zien of voelen hoe verliefd jij op dit moment bent. Ze mag niet het idee krijgen dat jij bereidt ben om alles voor haar aandacht te doen.

Je moet een kerel blijven. Je moet normaal gedragen. Ze mag je wanhopige of impulsieve kant niet zien.

Bijv. toen je bibberend en half-stotterend in haar voicemail insprak was je al verkeerd bezig. Maar da's maar 1 fout en hoef niks te betekenen.

Maar ga haar straks geen lange e-mail schrijven waarin je al je gevoelens in 1 keer uit, ga niet zomaar zonder aanleiding met een bos bloemen naar haar toe en voor haar zingen, koop voorlopig geen dure shit voor haar, ga haar badkamer niet schoonmaken.

Blijf. Gewoon. Normaal.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:38:40 #39
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:58:40 #40
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_87285745
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef Vanky het volgende:
Ja, ze is mijn seksuologiemaatje

(Intern grapje, omdat ik op mijn schoolkameraad zijn lessenrooster wat extra lessen heb zitten invullen en hij dit niet doorhad maar dat meisje het wel gezien heeft. Ze vroeg me of ik dat een interessante les vond).

Slacker?

Nee dat is een andere kerel, een kerel die het gegarandeerd verneukt zou hebben!

Ben stapelgek van haar
Sociaal, lief, schattig, sportief
Ze is blond heeft lichte sproetjes in haar gezicht en kan enorm gefascineerd en tegelijkertijd verleidelijk kijken!

Ze zou zo in zo'n Abercrombie & Fitch winkel kunnen gaan werken als model! (En dit is niet overdreven, die vriend van mij zei ook al 'Kijk daar, wat een knappe!')
Bah, wat ben jij klef zeg.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_87285946
Ah een lief dagboek topic... wat aanbiddelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87286716
Mooi begin van een roman, ik wil meer horen :9~
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:37:36 #43
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87292095
quote:

De slet
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:42:30 #44
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87292272
Elke vrouw met veel mannen in haar profiel heeft de helft ook in haar broekje gehad Dus 400 pik-100 fokkers -100 friendzone=200 pikken
pi_87298292
Heb met haar afgesproken (moet wel toegeven dat ik wat opdringerig ben geweest |:( )
Na 10min. was de date afgelopen, ietwat negatief. Op m'n smsjes (intussen 2 gestuurd) reageert ze niet!

Verkeerd afgelopen maar heb alsnog haar verzoek geaccepteerd.
Ze heeft dus inderdaad 431 vrienden, op haar FB staan allemaal foto's van modellenshoots en feestjes.

De reacties onder de foto's zijn ook allemaal van jongens, en zij doet er behoorlijk graag aan mee zo te zien!

Hoe verliefd ik ook mag zijn, ik kap hiermee!
Dit meisje kun je gewoon niet serieus nemen!

Ze is nu weeral gaan feesten, ze blijft bij een vriendin op kamers slapen vannacht en dan morgen gaat ze nog eens weg met haar vriendinnen. En voor zaterdag weet ze het nog niet maar ze zei in ieder geval dat ze niet thuis wil zitten (zegt meteen ook al genoeg).
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:25:22 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87298950
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Vanky het volgende:
Heb met haar afgesproken (moet wel toegeven dat ik wat opdringerig ben geweest |:( )
Na 10min. was de date afgelopen, ietwat negatief. Op m'n smsjes (intussen 2 gestuurd) reageert ze niet!

Ze heeft dus inderdaad 431 vrienden, op haar FB staan allemaal foto's van modellenshoots en feestjes.

De reacties onder de foto's zijn ook allemaal van jongens, en zij doet er behoorlijk graag aan mee zo te zien!

Ze is nu weeral gaan feesten, ze blijft bij een vriendin op kamers slapen vannacht en dan morgen gaat ze nog eens weg met haar vriendinnen. En voor zaterdag weet ze het nog niet maar ze zei in ieder geval dat ze niet thuis wil zitten (zegt meteen ook al genoeg).
Je bent niet verliefd, dat maak je jezelf alleen maar wijs. :*
Resistance is futile.
pi_87298968
Ik vind TS eng.
pi_87298980
quote:

Wat was de date dan precies? En waarom was het binnen 10 minuten ietwat negatief afgelopen?

Je moet sowieso geen 2de sms sturen als je 1e nog niet is beantwoord, schiet je niks mee op.

Snap niet helemaal waarom je je zo druk maakt om haar leven. Ze feest, blijft bij een vriendin op kamers slapen etc. Wat is er erg aan dat ze iets van haar leven probeert te maken? Beetje vreemde visie.
Kudo's.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:28:54 #49
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87299107
quote:

Wat heb je dan allemaal gezegd ? :') Je hebt het toch niet over de profielen rekensom gehad ? :@
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:31:29 #50
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87299238
Meteen huisje boompje beestje zit er ook niet in ts :') En je kan haar nu wel accepteren maar ja :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')