qftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:45 schreef John_Q het volgende:
Probeer niet te hard van stapel te lopen, dat schrikt een meisje af.
Moeilijk als je stapelgek op haar bent, maar probeer eraan te denken.
Play it smooth.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft me als vriend toegevoegd op Facebook op basis van enkel mijn voornaam :S
Ik heb niet geaccepteerd en niet geweigerd ik wacht gewoon af.
In haar vriendelijst heeft ze 431 mensen staan en het overgrote deel zijn jongens, dat is voor mij althans een afknapper!
Wordt eens volwassen dude. Het is zeer wel mogelijk dat de meeste jongens haar hebben toegevoegd en dat ze die knakkers nog nooit heeft gezien of gesproken. (En wat dan nog?)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft me als vriend toegevoegd op Facebook op basis van enkel mijn voornaam :S
In haar vriendelijst heeft ze 431 mensen staan en het overgrote deel zijn jongens, dat is voor mij althans een afknapper!
Zie het als extra alarmlichten om jou erop te duiden dat je het smooth moet spelen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Vanky het volgende:
Nu begin je al een mongool te worden. Maak je niet druk over wat voor soort vrienden ze op facebook heeft en vraag haar gewoon uit als een man. Of tenminste een beetje goed flirten en sjansen enzo, en haar dan uitvragen als een man. Of op een feestje zoenen ofzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Vanky het volgende:
Kijk, speltip nummer 1:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 06:45 schreef Vanky het volgende:
Ok, zal me netjes gedragen.
Nee, maar het is gewoon een knap meisje. Als ze mij niets vind heeft ze zo iemand anders!
Ik zag het in dat clubhuis/studenenhuis ook al, ik was niet de enige die haar had opgemerkt. Zij was wel de enige die mij zag staan.
Bah, wat ben jij klef zeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef Vanky het volgende:
Ja, ze is mijn seksuologiemaatje
(Intern grapje, omdat ik op mijn schoolkameraad zijn lessenrooster wat extra lessen heb zitten invullen en hij dit niet doorhad maar dat meisje het wel gezien heeft. Ze vroeg me of ik dat een interessante les vond).
Slacker?
Nee dat is een andere kerel, een kerel die het gegarandeerd verneukt zou hebben!
Ben stapelgek van haar
Sociaal, lief, schattig, sportief
Ze is blond heeft lichte sproetjes in haar gezicht en kan enorm gefascineerd en tegelijkertijd verleidelijk kijken!
Ze zou zo in zo'n Abercrombie & Fitch winkel kunnen gaan werken als model! (En dit is niet overdreven, die vriend van mij zei ook al 'Kijk daar, wat een knappe!')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sletquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:00 schreef Vanky het volgende:
Je bent niet verliefd, dat maak je jezelf alleen maar wijs.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Vanky het volgende:
Heb met haar afgesproken (moet wel toegeven dat ik wat opdringerig ben geweest)
Na 10min. was de date afgelopen, ietwat negatief. Op m'n smsjes (intussen 2 gestuurd) reageert ze niet!
Verkeerd afgelopen maar heb alsnog haar verzoek geaccepteerd.
Ze heeft dus inderdaad 431 vrienden, op haar FB staan allemaal foto's van modellenshoots en feestjes.
De reacties onder de foto's zijn ook allemaal van jongens, en zij doet er behoorlijk graag aan mee zo te zien!
Hoe verliefd ik ook mag zijn, ik kap hiermee!
Dit meisje kun je gewoon niet serieus nemen!
Ze is nu weeral gaan feesten, ze blijft bij een vriendin op kamers slapen vannacht en dan morgen gaat ze nog eens weg met haar vriendinnen. En voor zaterdag weet ze het nog niet maar ze zei in ieder geval dat ze niet thuis wil zitten (zegt meteen ook al genoeg).
Wat was de date dan precies? En waarom was het binnen 10 minuten ietwat negatief afgelopen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Vanky het volgende:
Na 10min. was de date afgelopen, ietwat negatief. Op m'n smsjes (intussen 2 gestuurd) reageert ze niet!
Ze heeft dus inderdaad 431 vrienden, op haar FB staan allemaal foto's van modellenshoots en feestjes.
De reacties onder de foto's zijn ook allemaal van jongens, en zij doet er behoorlijk graag aan mee zo te zien!
Ze is nu weeral gaan feesten, ze blijft bij een vriendin op kamers slapen vannacht en dan morgen gaat ze nog eens weg met haar vriendinnen. En voor zaterdag weet ze het nog niet maar ze zei in ieder geval dat ze niet thuis wil zitten (zegt meteen ook al genoeg).
Wat heb je dan allemaal gezegd ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Vanky het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |