abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87269371
TT zegt het dus al...

Dinsdagmiddag een heel knap blond meisje zien binnenkomen in het clubhuis, wat zo onder de indruk dat ik haar vroeg of ze een partijtje tafelvoetbal zag zitten.
Ze stemde in, en zo begon het dus.

Na 1 wedstrijd ging ze met m'n schoolvriend praten (toch zeker 20min.).
Ik zat vast aan haar vriendinnen waar ik totaal geen interesse in had, maar wel in het meisje waar mijn kameraad tegen praatte!

Gisterenmiddag kreeg ik dus een SMS, met verder geen boodschap of naam in. Dus ik negeerde het maar!

Wat ik vreemd vind is dat ik vandaag de hele dag terug met hem heb samen gelopen en ik hem meerdere malen op dat meisje had gewezen dat ik haar echt moest terugzien, ik wou haar beter leren kennen.
Ik ben dan maar in m'n eentje naar het clubhuis gegaan en daar een halfuur gebleven uit de hoop dat ze zou komen (niet dus).
(In m'n eentje is ook maar relatief, ik zit er elke dag en ken er wel wat mensen).

Toen heb ik mij heel centraal opgesteld in de gang van de school met mijn laptop en wat zitten internetten om de tijd te doden en dan maar gewoon wachten tot ze op een gegeven moment toevallig passeert zodat ik er kan op afstappen.
Ik heb daar mooi een uur zitten wachten.

Vandaag toch besloten om terug te smssen naar dat onbekende nr. omdat ik nogal graag eens een geintje uithaal.
Ik kreeg mysterieuze antwoorden terug dat ik moest raden wie het was, dus ik voelde me belazerd want die andere persoon haalde een geintje met mij uit.
En jawel, het was het meisje waar ik interesse in had. Ze heeft mijn nr. tijdens het gesprek aan mijn vriend gevraagd.

Die kerel heeft me verdomme heel de dag niets gezegd, normaal gezien kan hij gewoon niets zwijgen. Maar nu... Hij kon het zo goed verzwijgen dat ik hem gewoon niet vertrouwde. Dus ik belde naar het nummer zodat ik uitsluitsel kon geven.
De voice mail ging over, en jawel het was zei (ik herkende haar naam en stem). Heb toen heel zenuwachtig en half stotterend een bericht ingesproken want het ging heel snel!

En zo is de vriendschap tussen mij en die schoolvriend ook weer wat steviger, maandag hadden we even een dipje.
Mijn schoolkameraad is muzikant in zijn vrije tijd, en ik speel gitaar en ik zing.
Hij wil zo graag een bandje oprichten en wil mij absoluut als zanger, maar ik heb dat vriendelijk geweigerd omdat ik twijfel (ik heb wel één nummer, die hij sterk vind, maar zelf kwaliteitsvolle nummers schrijven is moeilijk).
Maandag was hij ontgoocheld en hij negeerde me nog een beetje omdat ik zijn aanbod had afgewezen.

Maar ik ben gewoon verliefd aan het worden op dat meisje, ik kan haar maar niet uit m'n hoofd zetten.
Alleen mag ze wat meer SMSsen, ze stuurt bijna niets meer. Terwijl alles mysterieus was mijn GSM bijna warm kreeg van de activiteit!
pi_87269437
Leuk voor je :Y
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:57:16 #3
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_87269467
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?

Staan wellicht wat goede tips voor je. :)
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_87269495
Maar wat is je vraag nu? Dat mis ik volledig.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_87269520
Leuk voor je. Moeten wij hierover discussiëren ofzo?
Altijd aan het dromen...
pi_87269536
En nu?....
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:59:50 #7
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87269545
Is dit je seksuologiemaatje?
Resistance is futile.
pi_87269563
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:58 schreef Beach het volgende:
Maar wat is je vraag nu? Dat mis ik volledig.
Ja, kut. We zijn er ingeluisd door zijn enthousiasme.
pi_87269569
Was die kerel die slacker in je projectgroepje ?
pi_87269581
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:54 schreef Vanky het volgende:
TT zegt het dus al...
Daar had je het denk ik bij moeten laten.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87269618
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:59 schreef D-Industries het volgende:
Leuk voor je. Moeten wij hierover discussiëren ofzo?
Ja, ik denk dat ze het nummer van TS' vriend wilde, maar hij TS nummer gaf uit medelijden.
pi_87269622
Wie stuurt er nou lege smjes? _O-
pi_87269652
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:00 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Daar had je het denk ik bij moeten laten.
Waarom? het is toch n leuk verhaal?

TS go for it!
pi_87269680
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Waarom? het is toch n leuk verhaal?

TS go for it!
Ik denk dat, maar jij mag de OP ook best uitprinten en boven je bed hangen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:05:00 #15
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87269715
Een positief topic in R&P, maak dat je weg komt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_87269740
Ja, ze is mijn seksuologiemaatje

(Intern grapje, omdat ik op mijn schoolkameraad zijn lessenrooster wat extra lessen heb zitten invullen en hij dit niet doorhad maar dat meisje het wel gezien heeft. Ze vroeg me of ik dat een interessante les vond).

Slacker?

Nee dat is een andere kerel, een kerel die het gegarandeerd verneukt zou hebben!

Ben stapelgek van haar
Sociaal, lief, schattig, sportief
Ze is blond heeft lichte sproetjes in haar gezicht en kan enorm gefascineerd en tegelijkertijd verleidelijk kijken!

Ze zou zo in zo'n Abercrombie & Fitch winkel kunnen gaan werken als model! (En dit is niet overdreven, die vriend van mij zei ook al 'Kijk daar, wat een knappe!')
pi_87269793
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

Begin daar nou niet weer over. Heb nog spierpijn van het lachen:')
pi_87269835
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:02 schreef gamezz het volgende:
Wie stuurt er nou lege smjes? _O-
Daar krijgt TS het warm van:P
pi_87269869
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

_O_ _O-
pi_87270030
Waar woon jij TS?
ADHD-C
pi_87270180
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:15 schreef LazyDave het volgende:
Waar woon jij TS?
In een huis te midden het groen, waarom?
pi_87270225
wat leuk voor je! ik wil ook weer vlinders *jaloers*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:23:10 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87270244
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef Vanky het volgende:
Ja, ze is mijn seksuologiemaatje

(Intern grapje, omdat ik op mijn schoolkameraad zijn lessenrooster wat extra lessen heb zitten invullen en hij dit niet doorhad maar dat meisje het wel gezien heeft. Ze vroeg me of ik dat een interessante les vond).

Slacker?

Nee dat is een andere kerel, een kerel die het gegarandeerd verneukt zou hebben!

Ben stapelgek van haar
Sociaal, lief, schattig, sportief
Ze is blond heeft lichte sproetjes in haar gezicht en kan enorm gefascineerd en tegelijkertijd verleidelijk kijken!

Ze zou zo in zo'n Abercrombie & Fitch winkel kunnen gaan werken als model! (En dit is niet overdreven, die vriend van mij zei ook al 'Kijk daar, wat een knappe!')
Hoe kun je nou zo snel stapelgek zijn op haar? Daardoor ga je je sowieso wanhopig en niet cool gedragen = geen seks.
Resistance is futile.
pi_87270420
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe kun je nou zo snel stapelgek zijn op haar? Daardoor ga je je sowieso wanhopig en niet cool gedragen = geen seks.
Ik heb vlinders, maar hoe moet ik dan doen.
Ik was intussen al zo dom om op haar voicemail in te spreken dat ik stond te wachten op haar in het clubhuis om haar nr. te vragen.

En verder ook al dat ik ze aantrekkelijk vind en dat ze me iets deed toen ik ze zag!

Ze stuurde terug, je bent een knappe jongen!
Maar een andere vriendin van me zei 'Dat had je niet moeten doen, maar je maakt kans anders had ze je nr. nooit gevraagd!'
pi_87270458
What the fuck moet ik me voorstellen bij een clubhuis trouwens, hoe oud ben je TS?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')