TT zegt het dus al...
Dinsdagmiddag een heel knap blond meisje zien binnenkomen in het clubhuis, wat zo onder de indruk dat ik haar vroeg of ze een partijtje tafelvoetbal zag zitten.
Ze stemde in, en zo begon het dus.
Na 1 wedstrijd ging ze met m'n schoolvriend praten (toch zeker 20min.).
Ik zat vast aan haar vriendinnen waar ik totaal geen interesse in had, maar wel in het meisje waar mijn kameraad tegen praatte!
Gisterenmiddag kreeg ik dus een SMS, met verder geen boodschap of naam in. Dus ik negeerde het maar!
Wat ik vreemd vind is dat ik vandaag de hele dag terug met hem heb samen gelopen en ik hem meerdere malen op dat meisje had gewezen dat ik haar echt moest terugzien, ik wou haar beter leren kennen.
Ik ben dan maar in m'n eentje naar het clubhuis gegaan en daar een halfuur gebleven uit de hoop dat ze zou komen (niet dus).
(In m'n eentje is ook maar relatief, ik zit er elke dag en ken er wel wat mensen).
Toen heb ik mij heel centraal opgesteld in de gang van de school met mijn laptop en wat zitten internetten om de tijd te doden en dan maar gewoon wachten tot ze op een gegeven moment toevallig passeert zodat ik er kan op afstappen.
Ik heb daar mooi een uur zitten wachten.
Vandaag toch besloten om terug te smssen naar dat onbekende nr. omdat ik nogal graag eens een geintje uithaal.
Ik kreeg mysterieuze antwoorden terug dat ik moest raden wie het was, dus ik voelde me belazerd want die andere persoon haalde een geintje met mij uit.
En jawel, het was het meisje waar ik interesse in had. Ze heeft mijn nr. tijdens het gesprek aan mijn vriend gevraagd.
Die kerel heeft me verdomme heel de dag niets gezegd, normaal gezien kan hij gewoon niets zwijgen. Maar nu... Hij kon het zo goed verzwijgen dat ik hem gewoon niet vertrouwde. Dus ik belde naar het nummer zodat ik uitsluitsel kon geven.
De voice mail ging over, en jawel het was zei (ik herkende haar naam en stem). Heb toen heel zenuwachtig en half stotterend een bericht ingesproken want het ging heel snel!
En zo is de vriendschap tussen mij en die schoolvriend ook weer wat steviger, maandag hadden we even een dipje.
Mijn schoolkameraad is muzikant in zijn vrije tijd, en ik speel gitaar en ik zing.
Hij wil zo graag een bandje oprichten en wil mij absoluut als zanger, maar ik heb dat vriendelijk geweigerd omdat ik twijfel (ik heb wel één nummer, die hij sterk vind, maar zelf kwaliteitsvolle nummers schrijven is moeilijk).
Maandag was hij ontgoocheld en hij negeerde me nog een beetje omdat ik zijn aanbod had afgewezen.
Maar ik ben gewoon verliefd aan het worden op dat meisje, ik kan haar maar niet uit m'n hoofd zetten.
Alleen mag ze wat meer SMSsen, ze stuurt bijna niets meer. Terwijl alles mysterieus was mijn GSM bijna warm kreeg van de activiteit!