Vriendin als in je partner?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:38 schreef littledrummergirl het volgende:
tis gezellig met mn vriendin![]()
zometeen maar s bedje inslaap lekker nachtbrakers
* Godtje schiet het gekke speenvarken af.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
*rent rond als een gekke*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
* Godtje schiet het gekke speenvarken af.
[ afbeelding ]
En, neem je de middag nog vrij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het nut van thuiswerken snap ik helemaal niet meer als je op 5 min van je werk af woontquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:10 schreef Q. het volgende:
Vandaag thuis werken, lekker met macbookie met Citrix op de bank zitten. Dolle pret.
Als je dat vanavond maar niet doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Dan kan je eindelijk eens door werken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het nut van thuiswerken snap ik helemaal niet meer als je op 5 min van je werk af woont
Dat kantoorvolk weet uberhaupt niet wat werken is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je eindelijk eens door werken.
Ze zijn hier vandaag en morgen de intercom aan het vervangen en daarvoor moet of ik thuis zijn of één van de buren de sleutel hebben. Nu heb ik liever geen onbekenden in mijn huis als ik er niet ben dus vandaar thuiswerken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het nut van thuiswerken snap ik helemaal niet meer als je op 5 min van je werk af woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |