Jezusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:18 schreef Godtje het volgende:
Antonie Kamerling overleden.
http://www.telegraaf.nl/p(...)erleden__.html?p=1,1
http://www.nu.nl/algemeen(...)rling-overleden.html
Petticoatquote:
Is goed! Dan "moet" je wel kaarten regelen via vakantieveilingen.nl dat scheelt echt veel!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laat even weten wat je ervan vond, ik ga misschien ook
En net flink gefeest vanwege het GTST jubileumquote:
Goed dat je het zegt, kan ik wel even kijken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef automatic_ het volgende:
Is goed! Dan "moet" je wel kaarten regelen via vakantieveilingen.nl dat scheelt echt veel!
Ze gaan er écht goedkoop uit namelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, kan ik wel even kijken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Thanks for the tipquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:28 schreef automatic_ het volgende:
Ze gaan er écht goedkoop uit namelijk
Het stond op de telegraaf, spits, madowodo, etcquote:
Dat is nog niet bevestigd toch? Ik vind het echt smakeloos als zo'n bericht de wereld in geholpen wordt als het niet waar zou zijnquote:
Zo na het jubileum denken "Getver, ik kom nooit van Peter Kelder af" ... en hopsa?quote:
Ja, eigenlijk Marcel, hahaha.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thanks for the tipDacht al dat jij het daar ook gescoord had
http://www.nu.nl/algemeen(...)rling-overleden.htmlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nog niet bevestigd toch? Ik vind het echt smakeloos als zo'n bericht de wereld in geholpen wordt als het niet waar zou zijn
quote:AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten.
© ANPKamerling maakte zelf een einde aan zijn leven.
''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. ''Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.''
Dat het mag, wil nog niet zeggen dat je me constant meneer moet gaat noemen natuurlijk, boekenmeisjequote:
quote:Antonie Kamerling is overleden. De Nederlandse acteur heeft in de nacht van woensdag op donderdag zichzelf van het leven beroofd in zijn woning in Zevenhoven. Dit meldt De Telegraaf. Het management van de acteur heeft het nieuws inmiddels bevestigd.
Hoe en wat er precies is gebeurd, is vooralsnog niet bekend. Antonie was getrouwd met collega Isa Hoes, waarmee hij twee kinderen had.
Later volgt meer nieuws.
Stop jij dan met mij doorlopend boekenmeisje noemen, bankmeneer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef STING het volgende:
[..]
Dat het mag, wil nog niet zeggen dat je me constant meneer moet gaat noemen natuurlijk, boekenmeisje
Sarcastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef rival het volgende:
Jeetje wat erg... gecondoleerd mensen!
wanneer gaan jullie afscheid nemen?
Mja. Jemigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Nou is Kwalbert roddelnicht eerste klas en zou ik het noooit meteen geloven wat hij zegt... behalve dan in dit geval, want zijn man Onno is de broer van Isa Hoes. Zwager dus ja. Daar ga je niet over roddelen en speculeren neem ik aan.
op vandaag na, heeft iemand dit jaar nog aan die gast gedacht?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Niet. Maar het heeft wel ff een Heath Legderige impact.
Tis toch jeugdsentiment voor velen ook, a la GTST aflevering 1 en zo.
Twee verwijzingen naar boekenmeisje maakt het toch niet gelijk al doorlopend, brunafangirl?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stop jij dan met mij doorlopend boekenmeisje noemen, bankmeneer?
Dat dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Jemig
Wat vreselijk voor zijn gezin
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
op vandaag na, heeft iemand dit jaar nog aan die gast gedacht?
Hahaha, precies!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
JaVorige week nog bij het GTST jubileum
Dat was ook ff jeugdsentiment
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Twee verwijzingen naar boekenmeisje maakt het toch niet gelijk al doorlopend, brunafangirl?
Maar vooruit.
Dat. En ook al eerder bij berichten over zijn depressie(s) enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kind heeft gewoon wéér het nieuws gehaald..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef Yuki het volgende:
In het licht van wat er net bekend is geworden ga ik hier dus even van over m'n nek
http://www.nu.nl/binnenla(...)dacht-zelfmoord.html
Dealquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]Ik zal het niet doorlopend meer doen
zucht, op vorige week na danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan best zijn dat dat de druppel was of zo.quote:
Als hij er nu nog eentje weet te noemen dan mogen we die ook niet meer meetellen?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kind heeft gewoon wéér het nieuws gehaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |