Ja, uiteraard. Maar soms is het gewoon op, is er teveel gebeurd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Vind het wel aan de situatie liggen...
Vind wel dat je beiden goed naar elkaar moet luisteren.......
En het niet te snel willen opgeven wat je veel ziet.....omdat het soms even tegen zit...maar dat hoort ook in het leven...
Eens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar soms is het gewoon op, is er teveel gebeurd.
En als je iets al heel vaak heb uitgelegd, en iemand wil dat niet accepteren, dan houdt het een keer op.
Cut your losses and move on.
Maar ik zeg toch niks over schuld? Ik heb het over accepteren dat iets voorbij is. Als ik iets weet, is het wel hoe moeilijk het is als iemand dat niet kan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:17 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Eens.
Maar weet uit ervaring dat we vaak alle negatieve dingen dan makkelijk op de ander afschuiven.
En dan niet naar onze eigen fouten en tekort komingen kijken ....
Waar 2 vechten hebben 2 schuld en het is dan te makkelijk om wat de ander zegt dan niet te horen.
Vind dat je ook bij jezelf te rade moet gaan wat je zelf fout hebt gedaan...
Want er zal vast wel een kern van waarheid in zitten wat de ander zegt...
En ergens wil je het op je brood krijgen, anders zou je het niet posten toch? Dus misschien moet je je afvragen wie er niet los kan laten. No offence, slechts een observatie die voor mij ook herkenbaar is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik zeg toch niks over schuld? Ik heb het over accepteren dat iets voorbij is. Als ik iets weet, is het wel hoe moeilijk het is als iemand dat niet kan.
Het getuigt van zoveel gebrek aan respect als de ander doet alsof hij beter weet wat er in je omgaat dan jijzelf. Mijn ex wil/kan het niet accepteren en gaat daar heel ver in. Veel te ver. Dat heeft niets te maken met de schuld bij hem leggen hoor.
ik zal dit ook wel weer op mijn brood krijgen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
En ergens wil je het op je brood krijgen, anders zou je het niet posten toch? Dus misschien moet je je afvragen wie er niet los kan laten. No offence, slechts een observatie die voor mij ook herkenbaar is.
Trusten.
Post het dan niet op Fok, lieverd. Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fijne kort-door-de-bocht reactie van iemand die duidelijk de situatie niet kent.
Maakt niet uit hoor verder.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Post het dan niet op Fok, lieverd. Ik dacht dat jij ging slapen?
Ik heb trouwens ook zo een ex. Ik kwam er achter dat het vooral kwam doordat ik hem ook steeds aanleiding gaf om terug te komen. Toen het eenmaal écht voorbij was, had hij binnen een week een nieuwe vriendin. Hij gelooft nog steeds dat hij haar niet gaat bedriegen, ondanks dat hij minstens 3 maanden naar Chili gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.Lukt niet zo..
Maar inderdaad je hebt een punt. Zei toch ook dat het niet uitmaakte?
Heb ook wel eens rare acties gemaakt kan ik je zeggen, voor een vrouw waar ik heel veel van hield...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Fijne kort-door-de-bocht reactie van iemand die duidelijk de situatie niet kent.
Maakt niet uit hoor verder.
Nou ik geef hem zeker geen aanleiding om steeds terug te komen. Maar hij is wel de vader van mijn kind en ik zou dus graag normaal met hem om willen gaan. Maar dat maakt hij onmogelijk met zijn gedrag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook zo een ex. Ik kwam er achter dat het vooral kwam doordat ik hem ook steeds aanleiding gaf om terug te komen. Toen het eenmaal écht voorbij was, had hij binnen een week een nieuwe vriendin. Hij gelooft nog steeds dat hij haar niet gaat bedriegen, ondanks dat hij minstens 3 maanden naar Chili gaat.![]()
Eerst stak dat wel een beetje. Toen vertelde iemand me dat ze dik is en moest ik hardop lachen. Toen kon ik het loslaten en nu zijn we vrienden. Interessant was het wel allemaal, maar de vriendschap is veel toffer omdat er nu niet met mijn gevoelens gespeeld wordt.
Nu kunnen jullie geen vrienden zijn. Wie weet, in een verre toekomst wel. Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik geef hem zeker geen aanleiding om steeds terug te komen. Maar hij is wel de vader van mijn kind en ik zou dus graag normaal met hem om willen gaan. Maar dat maakt hij onmogelijk met zijn gedrag.
Wat ik heel jammer vind, want het maakt zoveel kapot. Ik dacht altijd dat het wel mogelijk moest zijn, al was het maar vanwege het kind. En ik ben hierover echt heel duidelijk naar hem toe. Alleen wil hij het niet horen. Dus ik betwijfel inmiddels echt of wij ooit nog vrienden kunnen zijn. Erg jammer indeed.
En fijn dat jullie het wel zo goed hebben af kunnen sluiten. Dan hou je er waarschijnlijk niet zo nare nasmaak aan over.![]()
En nu MOET ik slapen
Dat is leuk en aardig, maar kom op zeg... je kunt toch niet elke idiote actie goedpraten door te zeggen dat het uit liefde is? Sommige mensen slaan gewoon door en dat is niet goed te praten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:50 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Heb ook wel eens rare acties gemaakt kan ik je zeggen, voor een vrouw waar ik heel veel van hield...
En neem van mij aan die acties doe je uit liefde hoe gek en extreem soms ook...
Maar dat is omdat je zoveel liefde voor die persoon hebt en het zo graag bij die ander wil doordringen dat ze het ziet.........
Als je tot het uiterste wil gaan dan heb je juist heel veel liefde voor die persoon
Alleen ze ziet dat dan niet en ervaart het als vervelend
Achteraf had ze wel spijt na een tijd omdat ze toen pas de boel kon overzien
Ze was niet voor rede vatbaar.Ze had een bord voor dr kop en alles lag natuurlijk alleen aan mij....
Uit eindelijk heb ik het opgegeven....en achteraf had ze spijt maar ik weer teveel pijn ..
Ben van mening dat het leven veel hobbels en kuilen heeft maar ook veel mooie bijzondere momenten die
je samen beleefd.
En moet vechten voor een relatie en niet zo maar opgeven....
Maar wie ben ik...
Jaquote:
God only knows...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nu kunnen jullie geen vrienden zijn. Wie weet, in een verre toekomst wel. Slaap lekker!
Jonge God M-M denkt dat het wel goed komt....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God only knows...
Nu echt weg.
Vriendin als in je partner?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:38 schreef littledrummergirl het volgende:
tis gezellig met mn vriendin![]()
zometeen maar s bedje inslaap lekker nachtbrakers
* Godtje schiet het gekke speenvarken af.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
*rent rond als een gekke*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
* Godtje schiet het gekke speenvarken af.
[ afbeelding ]
En, neem je de middag nog vrij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het nut van thuiswerken snap ik helemaal niet meer als je op 5 min van je werk af woontquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:10 schreef Q. het volgende:
Vandaag thuis werken, lekker met macbookie met Citrix op de bank zitten. Dolle pret.
Als je dat vanavond maar niet doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Dan kan je eindelijk eens door werken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het nut van thuiswerken snap ik helemaal niet meer als je op 5 min van je werk af woont
Dat kantoorvolk weet uberhaupt niet wat werken is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je eindelijk eens door werken.
Ze zijn hier vandaag en morgen de intercom aan het vervangen en daarvoor moet of ik thuis zijn of één van de buren de sleutel hebben. Nu heb ik liever geen onbekenden in mijn huis als ik er niet ben dus vandaar thuiswerken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het nut van thuiswerken snap ik helemaal niet meer als je op 5 min van je werk af woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |