en het ergste is dat je eraan BLIJFT denkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je thuis na een nachtje stappen, bloedbad in de kooi.. Was niet bepaald prettig nee
Wat is er gebeurt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Waarom denk ik soms niet na voor ik iets doe? Haha.
Yup, dat gaat er nooit meer uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en het ergste is dat je eraan BLIJFT denken
slaaap lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, dat gaat er nooit meer uit![]()
![]()
Maar goed, bed in en slapen nu![]()
Morgen tussen m'n diensten in maar iets nuttigs zien te doen.. 2e kussen kopen en eindelijk de inschrijving bij de gemeente eens doen..
Ik heb in een opwelling kaartjes gekocht voor een musical in A'dam, maar nu moet ik alles regelen/bekijken qua vervoer.quote:
mijn woordenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Waarom denk ik soms niet na voor ik iets doe? Haha.
Waar heb jij niet bij nagedacht dan?quote:
nergens bij zowat ben impulsief geborenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar heb jij niet bij nagedacht dan?
Dat is alles behalve handig dan..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nergens bij zowat ben impulsief geboren
impulsiviteit maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is alles behalve handig dan..
ik zie geen probleemquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb in een opwelling kaartjes gekocht voor een musical in A'dam, maar nu moet ik alles regelen/bekijken qua vervoer.
Ik hoop dat vriendinnetje vrijdag vrij krijgt, dan gaan we gewoon een nachtje slapen in A'dam, maar dan moet ik hotelletje zoeken...
Kortom; ik zeur om niets
Gemistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kapsel staata al ergens vanmiddag gepost!
your lossquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gemist![]()
Ik werk overdag enzo, buiten jeweets Eng!
Tja, of het is je dan niet lief genoeg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
impulsiviteit maakt meer kapot dan je lief is
Ik weet het... Haha.quote:
ik overdrijf ietwat natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, of het is je dan niet lief genoeg.
Ondanks impulsiviteit kan je heus wel nadenken over dingen. En lukt dat niet, dan kan er meer aan de hand zijn dan alleen de impulsiviteit (denk ik)
Heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel sushiiiiiiiiiiiiiii ... ik heb een (sort-of) date geregeld met een flirtende collega waar ik geen relatie mee wil .... en mn knie in de kreukels gelegd tijdens het sporten vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |