Wat is dat toch met die lapo? Waarom wil niemand die?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
aan t wachten tot jij de lapo deed Tezz
hehe dat is misschien niet zo handig ja..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja.![]()
En ik ga maar geen nieuwe fles meer openmaken.
Dan had ie beter zelf kunnen dansen als ie nu aan de Sonja zit!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
haha een zanger bij wie ik achtergrond heb gedanst is nu bij Sonja Bakker
Toch wel heerlijk zo'n wijntje s'avonds. Maar ik wil er geen gewoonte van maken....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe dat is misschien niet zo handig ja..![]()
Ik neem nog een klein beetje..
Nee, maar ik was even heel chagrijnig door de mensen in de straatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Ik dacht dat jij al slapen was!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan had ie beter zelf kunnen dansen als ie nu aan de Sonja zit!
Dan moet je over TT's nadenken en zo..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die lapo? Waarom wil niemand die?
Dat vooral jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan moet je over TT's nadenken en zo..
Ja, is ook lekker.. en nee gewoonte is niet handig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Toch wel heerlijk zo'n wijntje s'avonds. Maar ik wil er geen gewoonte van maken....
Goed zo! Laat je niet op je kop zitten!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar ik was even heel chagrijnig door de mensen in de straat
Maar toen was ik net weer binnen, nu ben ik weer rustiger
doe dan maar nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
Zal ik een wodka nemen of...
ben namelijk nogal verkouden en grieperig, weet niet of het dan wel verstandig is
Dan typ je toch : SC, zonder TT!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan moet je over TT's nadenken en zo..
Dat is vragen naar de bekende weg he....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
Zal ik een wodka nemen of...
ben namelijk nogal verkouden en grieperig, weet niet of het dan wel verstandig is
Maakt ook niet uit, dom gezeurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed zo! Laat je niet op je kop zitten!
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat hele straatverhaal gemist heb. Ik heb je er net wel over gehoord, maar ik heb het voorgaande verhaal gemist!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:47 schreef Aure het volgende:
Mn tijd wordt in beslag genomen door mn huisgenoot
oohja? hoe heet ik?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is vragen naar de bekende weg he....
Ben benieuwd trouwens hoe je echt heet. Van de meesten hier weet ik het wel namelijk.....
Is ie leuk???quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:47 schreef Aure het volgende:
Mn tijd wordt in beslag genomen door mn huisgenoot
Ik presteer wel goed onder druk, maar zo'n plotselinge LAPO is weer een beetje te veel drukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar moet je maar net opkomen he
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik presteer wel goed onder druk, maar zo'n plotselinge LAPO is weer een beetje te veel druk
Pff! Waar je zin in hebt, haha!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef TAV74 het volgende:
Zo, ik ben weer minimaal een halve liter zweet kwijt. Uur handballen op sauna temperatuur hakt er best lekker in
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
mn oogleden gaan hangen.. ik moet slapen![]()
welterusten!!
ja maar... maar, ik vind TT's verzinnen juist zo leukquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:52 schreef Tezz het volgende:
CUL SC: zonder TT
CUL SC: heet en stomend! (de pannen)
CUL SC: altijd gezellig!
CUL SC: we hebben een clubke opgericht voor mensen met......
Zo. De komende vier topics geen 'gezeur' meer over de lapo oke?![]()
Ja maar jij was handballen toen niemand de lapo wilde!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja maar... maar, ik vind TT's verzinnen juist zo leuk
Ik heb er vooraf nooit zin in, maar als ik er een keer ben is het altijd heerlijk. Lekker voluit op doel rossen, zo goed voor je gemoedstoestandquote:
Nou, eigenlijk was ik toen de schade aan het inhalen, jullie hadden hem alleen sneller dicht dan ik hem uit hadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar jij was handballen toen niemand de lapo wilde!
Ja dat teruglezen he......... dat kost iedere keer veel tijd!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was ik toen de schade aan het inhalen, jullie hadden hem alleen sneller dicht dan ik hem uit had
Ben benieuwd hoe het met hem is. Hij zit in Afghanistan toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:57 schreef borisz het volgende:
Normaal hebben we Braam voor de lapo's maar ja die is de boel aan het afbreken.
Dameshandbalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat teruglezen he......... dat kost iedere keer veel tijd!
Ik ben jaren supporter geweest bij het lokale handbalteam. Leuke sport! Hard ook, zeker de dames....
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het met hem is. Hij zit in Afghanistan toch?
Nou, op niveau gaat het er bij de heren toch wel een stuk fysieker aan toe dan bij de dames hoor, hoewel die inderdaad ook wel van aanpakken wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat teruglezen he......... dat kost iedere keer veel tijd!
Ik ben jaren supporter geweest bij het lokale handbalteam. Leuke sport! Hard ook, zeker de dames....
Heb de samenvatting gezien van Volendam tegen een Israelisch team. Die Isralieten kregen twee maal rood en waren lekker bezig om er nog meer te krijgenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, op niveau gaat het er bij de heren toch wel een stuk fysieker aan toe dan bij de dames hoor, hoewel die inderdaad ook wel van aanpakken wetenMaar ik vind het hard wel lekker, zo lang het maar niet vies wordt, dus geen geduw van achteren en getrek aan armen e.d.
Heb ik gezien ja, waren ook 100% terechte rode kaarten, vieze overtredingen allebei.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb de samenvatting gezien van Volendam tegen een Israelisch team. Die Isralieten kregen twee maal rood en waren lekker bezig om er nog meer te krijgen.
Haha! Misschien toch nog maar een wijntje dan? Om de spieren wat soepeler te maken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff.. ik ga zo liggen, maar ik weet niet of ik dan weer overeind kan komen morgenTraining was echt zwaar zeg
En? Is het gelukt?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:01 schreef Den_Haag het volgende:
ben er weer. was even bezig voor de thesis
Jaaaaajaaaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Als huisgenoot ja! We zijn matties aan t worden, maar meer ook niet
Alles oke! Ben helemaal happy de laatste tijd, weet niet waarom!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, nieuw hypothese-document gemaakt en rond gestuurd.
Hoe is het met Tezz?
Ik ken het... Ben ook altijd meer een mannenvrouw geweest. Mijn twee allerbeste vrienden zijn mannen. Ik heb een vriend die me beter kent dan mijn eigen man. En nee, hij is geen homo. En ja hij is keurig getrouwd en ik ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Een vrouwending?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Alles oke! Ben helemaal happy de laatste tijd, weet niet waarom!![]()
Ja ik weet het eigenlijk wel maar dat is een vrouwending, woehaha
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ken het... Ben ook altijd meer een mannenvrouw geweest. Mijn twee allerbeste vrienden zijn mannen. Ik heb een vriend die me beter kent dan mijn eigen man. En nee, hij is geen homo. En ja hij is keurig getrouwd en ik ook.
Raar is dat he! Ik heb ook 1 hele goede vriendin, maar in het verleden is al eens gebleken dat ze toch niet helemaal eerlijk tegen me is af en toe. En mijn vrienden hebben me wat dat betreft nog nooit bedrogen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookDat ik veel beter met mannen om kan gaan dan met vrouwen
Alhoewel ik ook wel een paar goede vriendinnen heb hoor, maar in eerste instantie klikt het altijd beter met mannen.
close matties zo in deze koude dagen hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha hij is zo niet mijn type. Zelfs niet om alleen mee te neuckenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
close matties zo in deze koude dagen he![]()
Preciesssquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Raar is dat he! Ik heb ook 1 hele goede vriendin, maar in het verleden is al eens gebleken dat ze toch niet helemaal eerlijk tegen me is af en toe. En mijn vrienden hebben me wat dat betreft nog nooit bedrogen!
Ben ook wel een nuchter type: geen gezeik, 'niet lullen maar poetsen' zeg maar. En eerlijkheid, dat waardeer ik in een vriendschap! En dat past nu eenmaal beter bij mannen......... kan er ook niets aan doen!
wie had het over neuckenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha hij is zo niet mijn type. Zelfs niet om alleen mee te neucken
En we zijn ook nog eens allebei ENFJ! Spooky..............quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
En we zijn ook nog eens allebei ENFJ! Spooky..............
Ik knuffel ook wel eens met mijn vrienden hoor! Laatst nog, heb ik gewoon een hele avond met mijn hoofd op zijn schoot gelegen en we hebben uren gepraat. Absoluut geen sexuele aantrekkingskracht, gewoon praten. Kletsen. Filosoferen!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Doeg Tante Lietje
Gaat het goed met het kleine hompie?
Dat deed ik ook altijd met mijn exen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:29 schreef Tezz het volgende:
Ik knuffel ook wel eens met mijn vrienden hoor! Laatst nog, heb ik gewoon een hele avond met mijn hoofd op zijn schoot gelegen en we hebben uren gepraat. Absoluut geen sexuele aantrekkingskracht, gewoon praten. Kletsen. Filosoferen!
Zo intiem ben ik dan weer niet met mn mannelijke vriendenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik knuffel ook wel eens met mijn vrienden hoor! Laatst nog, heb ik gewoon een hele avond met mijn hoofd op zijn schoot gelegen en we hebben uren gepraat. Absoluut geen sexuele aantrekkingskracht, gewoon praten. Kletsen. Filosoferen!
Ach joh, je bent zo oud als dat je je voeltquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Shhht, mijn leeftijd NOOIT hardop zeggen!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd met mijn exen.
De laatste keer dat ik je profiel checkte was jij geen vrouw.quote:
Maar dit is ook een hele goede vriend. Eentje die me spontaan belt als ik me kut voel zonder dat ie iets weet. Volgens mij waren we tweeling in een vorig leven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Zo intiem ben ik dan weer niet met mn mannelijke vriendenDie gesprekken voeren we gewoon naast elkaar op de bank
Welk bier? Delfts Kuyte?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
Geen whisky hier hoorWel een half flesje 8% bier en een lekker glaasje kruidige koffielikeur
Poeh..zou kunnen. Flesje staat nog bij vriendenquote:
En je bent met je volle glas over straat terug naar huis gelopen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poeh..zou kunnen. Flesje staat nog bij vrienden
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poeh..zou kunnen. Flesje staat nog bij vrienden
Het kan, omdat je je spieren op een andere manier gebruikt dan normaal. Je buikspieren wat extra trainen kan werken (je rugspieren 'hangen' aan je buik).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:58 schreef DarkElf het volgende:
t schoot net weer een klein beetje in mijn rug. Niet heel erg maar toch al de tweede keer sinds vorige pilates. Mm tis wel een zwakke plek mijn onderrug, zou t teveel zijn? Met lopen heb ik nergens last van, ook erna niet. Enige wat anders is is pilates.
Neuhquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
En je bent met je volle glas over straat terug naar huis gelopen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het over bier gaat ga ik doen alsof ik er verstand van heb. Ben dan ook benieuwd welk bier. Aangezien je kwam met Delft en 8% is dit een mogelijke optie
ja zoiets zei ik net ook. Maar eerst ff rust geven. (ik ken mezelf als ik morgen zou gaan zou ik gewoon alles mee doen en dat is ff niet handig.) misschien is t sowieso nog wat zwaar voor me. (met nog op die zwakke spieren door de operatie)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het kan, omdat je je spieren op een andere manier gebruikt dan normaal. Je buikspieren wat extra trainen kan werken (je rugspieren 'hangen' aan je buik).
Ja precies! Denk aan jezelf en vertrouw je intuitie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zoiets zei ik net ook. Maar eerst ff rust geven. (ik ken mezelf als ik morgen zou gaan zou ik gewoon alles mee doen en dat is ff niet handig.) misschien is t sowieso nog wat zwaar voor me. (met nog op die zwakke spieren door de operatie)
dat is zo, die klopt in dit soort gevallen wel vaak. Morgen maar eens een end wandelen als t droog is. Ik ga zo maar eens slapen, trusten voor zometeen lieve tezzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja precies! Denk aan jezelf en vertrouw je intuitie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch, anders zou ze niet met me zoenen.
Deze verhuizing begint me echt te bevallen.
Confidence through competence
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Gezoend![]()
SteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch, anders zou ze niet met me zoenen.
Deze verhuizing begint me echt te bevallen.![]()
Jij player!!
Foto's en beschrijving!
Gezoend![]()
Steer! Wat leuk! kissiekissiekissie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch, anders zou ze niet met me zoenen.
Deze verhuizing begint me echt te bevallen.
![]()
Lang leve Mtricht!Alleen met zelfspot kun je overleven...
Om chagrijnig van te worden, niet? Maar gelukkig doet el escarabajo het weer prima nuquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. Ik ben om 6:40 weggegaan. Ik wilde om 8:00 op mijn werk zijn. Geinstalleerd en wel. Dat moet lukken, als het meezit is het een klein uurtje rijden. Ik ben net aangekomen. Hoe vroeg moet je tegenwoordig weg in Nederland als je op tijd wilt zijn
.
Goed, het is wel mistig maar toch. Ben wel blij dat de Kever weer gerepareerd is. Ik merk het verschil behoorlijk. Vooral het sturen is een stuk strakker dan dat het was. De spelingen zijn weer verholpen en het remmen is toch behoorlijk beter.
Go Steer.
Behoorlijk chagrijnig inderdaad. Dinsdag vertrok ik na 9:00 en was er om 11:00. Blijkbaar kun je dus vanaf 6:45 tot ongeveer 9:30 qua vertrektijd niet meer weg zonder uberhaupt in de file te komenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Om chagrijnig van te worden, niet? Maar gelukkig doet el escarabajo het weer prima nu
Dat klopt wel zo ongeveer helaas. Ben wel eens rond 6 uur de snelweg op gereden en toen vond ik het al druk, ook al reed het toen nog wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behoorlijk chagrijnig inderdaad. Dinsdag vertrok ik na 9:00 en was er om 11:00. Blijkbaar kun je dus vanaf 6:45 tot ongeveer 9:30 qua vertrektijd niet meer weg zonder uberhaupt in de file te komen.
pff je zou bijna willen verhuizenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. Ik ben om 6:40 weggegaan. Ik wilde om 8:00 op mijn werk zijn. Geinstalleerd en wel. Dat moet lukken, als het meezit is het een klein uurtje rijden. Ik ben net aangekomen. Hoe vroeg moet je tegenwoordig weg in Nederland als je op tijd wilt zijn
.
Goed, het is wel mistig maar toch. Ben wel blij dat de Kever weer gerepareerd is. Ik merk het verschil behoorlijk. Vooral het sturen is een stuk strakker dan dat het was. De spelingen zijn weer verholpen en het remmen is toch behoorlijk beter.
Go Steer.
Ja, kan er weinig zinnigs over zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
Behoorlijk chagrijnig inderdaad. Dinsdag vertrok ik na 9:00 en was er om 11:00. Blijkbaar kun je dus vanaf 6:45 tot ongeveer 9:30 qua vertrektijd niet meer weg zonder uberhaupt in de file te komen.
Hoe gaat het met jou nu? Veel last van het ongeluk?
Gezoend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch, anders zou ze niet met me zoenen.
Deze verhuizing begint me echt te bevallen.Goed bezig Steer!
Is het zicht bij jullie zo slecht dat mistlicht aan zou moeten hebben danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En m'n mistlicht is verrot, dus daar heb ik weinig aan
Geen idee hoe het 'echt' buiten is, maar vanuit het badkamerraampje kan ik maar nét de overkant van de straat zien...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:28 schreef TAV74 het volgende:
Is het zicht bij jullie zo slecht dat mistlicht aan zou moeten hebben dan(als in minder dan een meter of 50, aangenomen dat je op achterlicht doelt).
Hé sloerie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie moggel iedereen en Lein, goed dat je even naar de huisarts gaat.
Oh en gisterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ik wil het hootersmeisje.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh en gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij wordt een groot verleiderWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wil het hootersmeisje.
Maar deze is makkelijker idd.
dilemma's dilemma's.
Mja, heb altijd wat interne weerstand tegen dit soort praktijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Eerst oefenen op de weirdo. Dan naar het hootersmeisje en jezelf aanbieden als de man met ervaring.
*grinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Eerst oefenen op de weirdo. Dan naar het hootersmeisje en jezelf aanbieden als de man met ervaring.
Hij schrobt het 's morgens, in foetushouding, onder de douche van zich af.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, heb altijd wat interne weerstand tegen dit soort praktijken.
DH, vertel eens hoe je dit soort weerstand uitschakelt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
dat wil ik ook! waarom krijg ik dan schuldgevoelens en wil ik alles eerlijk doen?![]()
ik wil ook gewoon niet nadenken en de slet uithangen
Beetje als een bad nemen in de Ganges ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij schrobt het 's morgens, in foetushouding, onder de douche van zich af.
Da's onderdeel van je aansprakelijkheidsverzekeringquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:57 schreef flying-dutchman het volgende:
zo ben ik weer,
boel stress net wat van me kunnen afschudden... afgelopen weekend was er vermoedelijk met badden wat mis gegaan en is er dus lekkage ontstaan. bij de buren. Gelukkig geen kast vol dior jurken ofzo eronder, maar alleen een muur die stinkt (ook niet tof natuurlijk). Naar alle waarschijnlijkheid verzekeringen genoeg om het te dekken, opstal/woonverzekring/wa. Zaterdag ga ik even kijken (mag niet te vroeg komen) Mocht verzekering het niet dekken dan dok ik zelf wel, want om gelijk gedoe met nieuwe buurvrouw te krijgen (die tevens ook best wel erg
is ), vind ik het echt niet waard.
die bied secundaire dekking is mij door CB verteld, maar waarschijnlijk is de schade beperkt tot behang of verf en een boel doorluchten (en een dikke bos bloemen)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's onderdeel van je aansprakelijkheidsverzekering
dans je bij let's dance? Misschien ken ik nog wel wat mensen daar!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, heb altijd wat interne weerstand tegen dit soort praktijken.
DH, vertel eens hoe je dit soort weerstand uitschakelt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:54 schreef Anthraxx het volgende:
Geen commentaar en gister ook bij Kadans langsgeweest, erg leuk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dans je bij let's dance? Misschien ken ik nog wel wat mensen daar!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, sletze. Trek een ordinair outfitje aan en meldt je aan bij Oh Oh Cherso seizoen 2.
nou zo niet..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]jij krijgt schuldgevoelens als je met makkelijke jongens zoent?
Vorige week zeiden de mensen die t al langer doen dat ze het een erg zware les vonden, vond ik ook maar enthousiast als ik ben doe ik gewoon meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, inderdaad uitkijken met je rugVolgens mij is het idee van pilates dat je zowel buik als onderrug gellijktijdig en gelijkmatig traint. Eventueel kun je thuis de basisoefeningen doen, misschien?
beetje zoenen kan toch geen kwaad, je hebt toch nog met beide geen relatie of ben je wel bezig met een van die 2 een relatie op te bouwen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou zo niet..
maar ik ben hartstikke vrijgezel en kan niet 2 jongens zoenen in dezelfde periode. en ze willen beide niet eens iets met me. maar toch voel ik me schuldig.
afgelopen zaterdag in Landgraaf wilde een jongen van het geluid me zoenen en dat wilde ik niet omdat hij jaar ervoor 2 andere danseressen had gezoend.
ik maak het onnodig moeilijk voor mezelf
echt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:14 schreef borisz het volgende:
WTF Anthonie Kamerling overleden![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)den__.html?cid=short
Het is inmiddels op meerdere zenders te horen geweest. Dan lijkt het me echt jaquote:
ze zeggen zelfmoordquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is inmiddels op meerdere zenders te horen geweest. Dan lijkt het me echt ja
WTFquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:14 schreef borisz het volgende:
WTFquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:14 schreef borisz het volgende:
Goed bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef LieLie het volgende:
Wat anders! 81.5Het is mn afvalweek blijkbaar
.''quote:,,In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. ,,Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou zo niet..
maar ik ben hartstikke vrijgezel en kan niet 2 jongens zoenen in dezelfde periode. en ze willen beide niet eens iets met me. maar toch voel ik me schuldig.
afgelopen zaterdag in Landgraaf wilde een jongen van het geluid me zoenen en dat wilde ik niet omdat hij jaar ervoor 2 andere danseressen had gezoend.
ik maak het onnodig moeilijk voor mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wat jou betreft is je afkeer tegen een man die al met meerdere vrouwen gezoend heeft heel normaal, maar zou je het nou wel 'schuldgevoel' noemen? 't is meer een bescherming voor jezelf lijkt me.Confidence through competence
Yay!!!!! Goed bezig LieLie!! Of moet ik al lielie zeggen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef LieLie het volgende:
Wat anders! 81.5Het is mn afvalweek blijkbaar
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar jij hebt het omgekeerde probleem, je wil niet omdat *hij* al met twee andere meiden had gezoend. Da's toch niet iets waarover jij je vrouw zijnde schuldig hoeft te voelen?
Antropoligisch gezien heeft dit een reden: (langdradig theoretisch gewauwel, niet lezen als je geen zin hebt)thanks, dit helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wat jou betreft is je afkeer tegen een man die al met meerdere vrouwen gezoend heeft heel normaal, maar zou je het nou wel 'schuldgevoel' noemen? 't is meer een bescherming voor jezelf lijkt me.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
ja dan weet ik dat ik niet moeilijk ben maar dat dit normaal is en zelfbescherming is. als hij makkelijk probeert danseressen in zn bed te krijgen zeg ik nee.quote:
Haha, ja, en dan nog een aantal kilo's en dan wordt het ielielquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yay!!!!! Goed bezig LieLie!! Of moet ik al lielie zeggen?
haha gefeliciteerd LieLie! hoeveel wil je nog afvallen? en heb je een streven van wanneer? voor kerst ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ja, en dan nog een aantal kilo's en dan wordt het ieliel
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dan weet ik dat ik niet moeilijk ben maar dat dit normaal is en zelfbescherming is. als hij makkelijk probeert danseressen in zn bed te krijgen zeg ik nee.
wordt alleen ongemakkelijk als ik em volgende keer zie
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, ja, en dan nog een aantal kilo's en dan wordt het ieliel
Ik wil wel terug naar 70, msar daar heb ik geen streeftijd voor. Zou met de kerst wel weer op een gezond bmi willen zitten. da's nog 3/4.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha gefeliciteerd LieLie! hoeveel wil je nog afvallen? en heb je een streven van wanneer? voor kerst ofzo?
pffft zelfmoord is niet hip ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)dacht-zelfmoord.html![]()
![]()
![]()
![]()
Stabiel figuur om de wereld te laten rondzeilen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
thanks. nog erger; hij heeft al jaaren een vriendin en een dochter van 3 of 4 jaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]je bent écht niet moeilijk hoor FF! En voel je je absoluut niet verplicht om met hem te zoenen omdat hij met andere vrouwen heeft gezoend. En het is heel normaal jezelf te willen beschermen tegen teleurstellingen omdat hij na jou waarschijnlijk lekker weer op zoek gaat naar een ander meisje, en als je dat niet wil dan ben je gewoon voor jezelf aan het opkomen.
Ja dat gaat vast helemaal goedkomenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Stabiel figuur om de wereld te laten rondzeilen.
niets doen met die gozer.... die zegt gewoon ik ga mijn vriendin/vrouw verlaten voor jou en doet het toch niet...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks. nog erger; hij heeft al jaaren een vriendin en een dochter van 3 of 4 jaar.
toen ik dat zei zei hij; "ja maar relatie gaat niet goed dat weet je"
ik zei: "dan alsnog, dat zeg je al jaren" (zegt ie ook tegen andere danseressen)
zegt hij: "maar ik mag toch lol hebben?"
ik: "nee sorry, welterusten"
dus ongeveer nog 8 kg afvallen voor kerst? dat is wel erg veel!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil wel terug naar 70, msar daar heb ik geen streeftijd voor. Zou met de kerst wel weer op een gezond bmi willen zitten. da's nog 3/4.
Misschien met een roeiboot de oceaan over dan maar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
lees eens goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dus ongeveer nog 8 kg afvallen voor kerst? dat is wel erg veel!
misschien beste om gewoon zo door te gaan en geen streven te hebben.
ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
Hoeveel 'succesvolle' mensen zouden met een onhoudbare depressie rondlopen, waarvan de buitenwereld niks ziet?
ehm ik lees 70 kg = 11,5 kg (ze weegt nu 81,5)quote:
Ik denk dat ze 3 a 4 kilo bedoelde, waarom zou ze je met een moeilijke rekensom opzadelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm ik lees 70 kg = 11,5 kg (ze weegt nu 81,5)
daarvan 3/4 kwijt met kerst. dus iets van 8 kg?
ooh ik dacht drie vierdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 3 a 4 kilo bedoelde, waarom zou ze je met een moeilijke rekensom opzadelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 3 a 4 kilo bedoelde, waarom zou ze je met een moeilijke rekensom opzadelen
Ik begrijp wel waarom je mij zo vaak niet snapt. Ik ben soms wat vaag, maar je hebt een bijzondere manier van interpreteren![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef TAV74 het volgende:
Misschien met een roeiboot de oceaan over dan maar?
Wellicht dat de lucht bij jou wat op gaat klaren als je inziet dat niet alles jouw schuld is, je niet overal verantwoordelijkheid voor anderen hoeft te nemen, en als je een leuke jongen tegenkomt die helemaal voor je gaat zodat je niet meer de gevallen kruimels van een taart hoeft te eten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik![]()
maar ik wil niet dood dus wees niet bang
Wat een ijzig kromme zin, die laatstequote:"In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' De acteur laat zijn vrouw, zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
ik vind het vooral erg voor zn kinderen. hij weet dat hij die achterlaat. hij heeft gisteren zelfs aangegeven er een einde aan te gaan makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef Bluezz het volgende:
Tja, een man/mens van 44 die niet meer verder wil... het gebeurt vaak natuurlijk, maar als je een bekend iemand hebt is het net of mensen meer geschockeerd zijn....
idd. wat heeft dát er mee te makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Wat verdrietig, zeg44 nog maar.
Overigens, even mierenneuken:
[..]
Wat een ijzig kromme zin, die laatste
Niet zo happenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
ik doe dus niet te veel want ik neem ff rust.Pilates is net ff te veel blijkbaar geweest.
Rennen is geen enkel probleem echter en ga ik zeker mee door op mijn eigen tempo zonder belachelijke doelen oid.
is niet eens het ergste alhoewel ik soms niet begrijp waarom ik geen leuke jongen kan krijgen voor mezelf. iedereen komt aan een vriend en als ik iemand leuk vind vind diegene mij niet leuk. ik ben misschien anders dan anderen maar ik weet niet hoe erg anders. wat ik dan fout doe als ik mezelf ben. maar goed; ik blijf dingen alleen doen zodat ik daar niet over hoef te treuren en het leuk vind om dingen alleen te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wellicht dat de lucht bij jou wat op gaat klaren als je inziet dat niet alles jouw schuld is, je niet overal verantwoordelijkheid voor anderen hoeft te nemen, en als je een leuke jongen tegenkomt die helemaal voor je gaat zodat je niet meer de gevallen kruimels van een taart hoeft te eten.
Dat bedoel ik, al dat name dropping, tis allemaal al erg genoegquote:
Gek genoeg zijn mannen in een relatie vaak aantrekkelijker voor vrouwen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks. nog erger; hij heeft al jaaren een vriendin en een dochter van 3 of 4 jaar.
toen ik dat zei zei hij; "ja maar relatie gaat niet goed dat weet je"
ik zei: "dan alsnog, dat zeg je al jaren" (zegt ie ook tegen andere danseressen)
zegt hij: "maar ik mag toch lol hebben?"
ik: "nee sorry, welterusten"
Ben ik niet met je eens; ik vind zoiets altijd een shock. Of het nou de oom is van een SC'er of het is een BN'er, op je 44e als vader van kleine kinderen een eind maken aan je leven, dat is vreselijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef Bluezz het volgende:
Tja, een man/mens van 44 die niet meer verder wil... het gebeurt vaak natuurlijk, maar als je een BN'er bent is het net of mensen meer geschockeerd zijn....
ik hap graag sterker nog ik heb nog een edit gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet zo happenHad niet gelezen dat je stopt met Pilatus Pas
Ik bedoel dat het woord 'tevens' hier verkeerd wordt gebruiktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
idd. wat heeft dát er mee te maken
Het komt dan gevoelsmatig dichterbij dan bij een anoniem nieuwsbericht, het krijgt een concreet gezicht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef Bluezz het volgende:
Tja, een man/mens van 44 die niet meer verder wil... het gebeurt vaak natuurlijk, maar als je een BN'er bent is het net of mensen meer geschockeerd zijn....
Ik heb het niet over jou, maar over mensen in het algemeen en dan vooral over mensen die veel pulpblaadjes/telegraaf lezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik niet met je eens; ik vind zoiets altijd een shock. Of het nou de oom is van een SC'er of het is een BN'er, op je 44e als vader van kleine kinderen een eind maken aan je leven, dat is vreselijk.
Tja, lastig te zeggen altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is niet eens het ergste alhoewel ik soms niet begrijp waarom ik geen leuke jongen kan krijgen voor mezelf. iedereen komt aan een vriend en als ik iemand leuk vind vind diegene mij niet leuk. ik ben misschien anders dan anderen maar ik weet niet hoe erg anders. wat ik dan fout doe als ik mezelf ben. maar goed; ik blijf dingen alleen doen zodat ik daar niet over hoef te treuren en het leuk vind om dingen alleen te doen
Snap ik wel, mijn bemoeialposts komen slechts voort uit bezorgdheid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef DarkElf het volgende:
ik hap graag sterker nog ik heb nog een edit gedaan
Geez, wat een lelijke constructies - volgens mij is de showbizzreporter van nu.nl nog niet wakker!quote:Dat heeft zijn zwager Albert Verlinde samen met diens zus en echtgenote van Kamerling Isa Hoes bekend gemaakt.
ik heb met mezelf afgesproken dat niet te doen omdat ik zelf mocht ik ooit in de 22e eeuw een vriendje krijgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn mannen in een relatie vaak aantrekkelijker voor vrouwen.
Ze zijn 1) 'voorgeselecteerd', denk maar aan hoe je een onbekende jongen bekijkt wanneer goede vriendinnen tegen je zeggen: 'die jongen ken ik, en hij is écht leuk!' en 2) minder aanhankelijk, minder puppy achtig omdat ze thuis nog een vriendin achter de hand hebben. En mindere aanhankelijkheid betekent weer hogere aantrekkelijkheid voor vrouwen...
Ik ben de theorie iig nog niet verleerd zie ik, Dude zou trots op me zijn.
Okquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef TAV74 het volgende:
Het komt dan gevoelsmatig dichterbij dan bij een anoniem nieuwsbericht, het krijgt een concreet gezicht.
snap ik wel hoor, en tis ook wel liefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snap ik wel, mijn bemoeialposts komen slechts voort uit bezorgdheid.
Kutletters ook
Ik ga volgende maand beginnen met Pilateslessen hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
ik doe dus niet te veel want ik neem ff rust.Pilates is net ff te veel blijkbaar geweest. Volgende week overleg ik gewoon ff hoe ik, op een rustigere manier, wel mijn spieren kan trainen want hoe je t ook wendt of keert: dat ís goed voor me.
Misschien wilde ik daarom niet met het rare meisje zoenen. Vuurtje gaat snel rond en als hootersmeisje het te horen krijgt zijn m'n kansen verkeken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb met mezelf afgesproken dat niet te doen omdat ik zelf mocht ik ooit in de 22e eeuw een vriendje krijgenhet niet leuk zou vinden als hij buiten de deur eet
Bizar slecht geschreven inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geez, wat een lelijke constructies - volgens mij is de showbizzreporter van nu.nl nog niet wakker!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wilde ik daarom niet met het rare meisje zoenen. Vuurtje gaat snel rond en als hootersmeisje het te horen krijgt zijn m'n kansen verkeken.
is leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand beginnen met Pilateslessen hier.
Playerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand beginnen met Pilateslessen hier.
ehm. ik ga niet iemand anders zijn alhoewel ik misschien iemand anders ben bij iemand die ik leuk vind omdat ik dan niet alles kan zeggen. dan klap ik dicht ofzo. aan de telefoon heb ik hele lulverhalen en in het echt ben ik iets anders. wil dat niet want is niet nodig maar gaat automatisch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, lastig te zeggen altijd.
Zelf ben ik niet een persoon om tegen mezelf te zeggen: 'wees gewoon jezelf, dan komt het goed'. Heb genoeg potentiele dates verknald omdat ik 'mezelf' was.Wil liever iemand zijn die mijn beste zelf is voor een ander, en misschien vereist dat wat lering en verandering.
Maar da's voor mij persoonlijk.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Playerhaal je op dansles nog niet genoeg scharrels binnen?
![]()
M'n buikspieren zijn niet in erbarmelijke staat wat ik heb ze niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is leuken zolang je buikspieren niet in net zulke erbarmelijke staat zijn als de mijne (en dat zal heus niet
) is t prima te doen
t verbaasd (of is t verbaast? *zucht) mij wel hoe lang het duurt voor die spieren weer kracht krijgen na de operatie, ook al is het al beter geworden...
ik dacht eigenlijk dat jij haar interessant vond maar geen relatiemateriaalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wilde ik daarom niet met het rare meisje zoenen. Vuurtje gaat snel rond en als hootersmeisje het te horen krijgt zijn m'n kansen verkeken.
Het is gewoon een stad met *uitsluitend* mooie vrouwen hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Playerhaal je op dansles nog niet genoeg scharrels binnen?
![]()
Heb je al veel mensen aangestuurd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb mijn eerste management-bijeenkomst gehad![]()
ik vond het al wat fanatiekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef LieLie het volgende:
FF, wat Tav zeimaar 3/4 kan ook driekwart zijn, al is het in deze context wat minder logisch
Beide zijn geen relatiemateriaal (mijn idealisme zegt dat het beide wel zijn, dikke duh dat denk ik altijd aan het begin, maar als ik concreet kijk echt niet) maar beide wil ik gewoon wel een keer hebben ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat jij haar interessant vond maar geen relatiemateriaal![]()
of is dat ook zo en wil jij haar gewoon een keer 'hebben'?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n buikspieren zijn niet in erbarmelijke staat wat ik heb ze niet.![]()
quote:Verbaast het je ja?Ik wil je geen medisch wonder noemen, maar juist een doorzetter
, daarom ging het zo veel sneller beter met je herstel dan wat de artsen hadden verwacht, omdat je bewust goed bezig bent voor je zelf. Helemaal zelf gedaan. DE
yepquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Bluezz het volgende:
@ Flyingvochtman : was het nou een koophuis?
Hmm, denk dan ook eens aan Korfbal, kantkloscursus en een cursus lithurgisch bloemschikkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is gewoon een stad met *uitsluitend* mooie vrouwen hier
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Steer, ik geloof niet in de constructie van 'jezelf wel of niet zijn'. Ik vind dat je altijd jezelf bent, ook al acteer je d'r op los. Want ook dat is onderdeel van je karakter/persoonlijkheid als je denkt dat je dat moet inzetten om leuk, serieus of x over te komen
helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Stoer, PWe hebben een heuse manager in ons kookmidden
Steer, ik geloof niet in de constructie van 'jezelf wel of niet zijn'. Ik vind dat je altijd jezelf bent, ook al acteer je d'r op los. Want ook dat is onderdeel van je karakter/persoonlijkheid als je denkt dat je dat moet inzetten om leuk, serieus of x over te komen
Die hadden we alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Stoer, PWe hebben een heuse manager in ons kookmidden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beide zijn geen relatiemateriaal (mijn idealisme zegt dat het beide wel zijn, dikke duh dat denk ik altijd aan het begin, maar als ik concreet kijk echt niet) maar beide wil ik gewoon wel een keer hebben ja.![]()
Wil geen frigide vrouwen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, denk dan ook eens aan Korfbal, kantkloscursus en een cursus lithurgisch bloemschikken
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
101% mee eens Isa.
![]()
Alle maskers die we opzetten dagelijks zijn *onze* eigen maskers.
Als je er 8 van maakt is het wel fanatiek jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vond het al wat fanatiek![]()
1,5 tot 2 kg per maand is netjes, hopelijk red je het. en na kerst niet meer dan 1 kg erbij.
Nou, dat zou nou net wat meer rust geven om je studie af te rondenquote:
helemaal in je rol opgaan als acteurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadWant hoe moet ik me dat nou eigenlijk voorstellen, dat 'jezelf niet zijn'. Dat kan niet eens.
snap ik, hoe beter het gaat hoe fanatieker je wordt. is niks mis mee met jouw situatie want je voelt op tijd aan wat teveel isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef DarkElf het volgende:
ja je hebt wel gelijk, ik ben misschien te ongeduldig nu (ben ik anders nooit hoor
) juist omdat het zo goed gaat ... dus ik ben nu erg verstandig dat ik even niet naar Pilates ga deze week en ga overleggen hoe en wat zelfs. morgen ook niet rennen, vanmiddag lekker even in bad en zaterdag ga ik dan wel op de atletiekbaan een keertje rennen (veert lekker) en dan kan ik de mr meteen meeslepen
je bent altijd een versie van jezelf, dan weer deze versie, dan weer die, net hoe t uitkomt en hoe je je voelt maar je bent dan idd gewoon jezelf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
InderdaadWant hoe moet ik me dat nou eigenlijk voorstellen, dat 'jezelf niet zijn'. Dat kan niet eens.
Soms denk ik wel dat als ik dood ben dat als alle mensen die ik ken bij elkaar komen en opschrijven van wat ze dachten dat ik ben, plus mijn eigen gedachtes erbijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij ziet zichzelf ook niet als fokker hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
die zie ik niet zo heel erg als fokker, maar meer als aanhangsel van jou![]()
![]()
![]()
[me=Isabeau] rent hard weg om niet geslagen te worden[/me]
Antonie Kamerling....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef DarkElf het volgende:
Hij ziet zichzelf ook niet als fokker hoordus blijf maar zitten
wat goed! ik eet altijd veel en heel slechte dingen, maar na oud en nieuw is het er automatisch weer af als je weer eet zoals je altijd eetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je er 8 van maakt is het wel fanatiek ja
en ik kom nooit echt aan van kerst hoor?
Oeh, die is wel heel diepzinnig. je bedoelt dat hij zichzelf is door er een eind aan te breien ongeacht wat z'n omgeving dacht?quote:
Wel jezelf inderdaad. Volgens mij is de vraag meer of je in je comfort zone zit of niet. zo niet, dan laat je wel eens gedrag zien dat niet je voorkeur heeft, maar het hoor inderdaad wel bij jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je bent altijd een versie van jezelf, dan weer deze versie, dan weer die, net hoe t uitkomt en hoe je je voelt maar je bent dan idd gewoon jezelf.
ja verdommequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hij ziet zichzelf ook niet als fokker hoordus blijf maar zitten
ik plaagde tav gewoon even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Grote baasquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef PdeHoog het volgende:
Balen zeg, wel slim dat je de buuv te vriend wil houden, het levert idd wel stress op weet ik uit ervaringquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik nog nalezen, is er nog iets gebeurd bij de fokkers dat ik moet weten?fd heeft z'n camera teruggevonden in de kast achter het dekbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
nee hij had depressies maar het ging beter met hem dachten mensen. vorige maand op de tennisbaan was hij vrolijk en dus niet zichzelf. wij hadden niks door.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oeh, die is wel heel diepzinnig. je bedoelt dat hij zichzelf is door er een eind aan te breien ongeacht wat z'n omgeving dacht?
Doe jij dat ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nog niet wakker
En ik had plannen voor vandaag, maar ik heb ze niet opgeschreven en nu weet ik het even niet meer.
bovenste plank zelfs in de kastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
fd heeft z'n camera teruggevonden in de kast achter het dekbed
Maar zo werkt het omdat je niet in iemands brein kan kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
nee hij had depressies maar het ging beter met hem dachten mensen. vorige maand op de tennisbaan was hij vrolijk en dus niet zichzelf. wij hadden niks door.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik nog nalezen, is er nog iets gebeurd bij de fokkers dat ik moet weten?Euhm, huhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word gediscrimineerd
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat krijg je ervan als je kerst met je ouders viertquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat goed! ik eet altijd veel en heel slechte dingen, maar na oud en nieuw is het er automatisch weer af als je weer eet zoals je altijd eet
Had laatst een leuke presentatie waarbij de spreker aangaf dat vaak de managers die veel problemen oplossen extra beloond worden. Dat ze die problemen vaak eerst zelf veroorzaakt hebben is dan alweer vergetenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens ook een leuke wet gelezen, Peter's Law oid (kan het heelmaal mis hebben met die naam hoor), maar die hield in dat iedereen carriere maakte up to his level of incompetence en dat dus grote organisaties vooral worden geleid door incompetente mensenDe mensen die wel goed werk leveren zijn die mensen die nog carriere kunnen maken, de mensen die het plafond bereikt hebben doen hun werk meestal slecht omdat ze over hun level of competence zijn gegaan.
Even zoeken, wiki kan dat vast beter uitleggen
Dat Peter had ik goed onthoudenhttp://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Principle
Je was geen heuse fokker in m'n ogenquote:
Die is ook leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef TAV74 het volgende:
Had laatst een leuke presentatie waarbij de spreker aangaf dat vaak de managers die veel problemen oplossen extra beloond worden. Dat ze die problemen vaak eerst zelf veroorzaakt hebben is dan alweer vergeten
of het ging beter omdat hij voor zichzelf al een besluit had genomen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee hij had depressies maar het ging beter met hem dachten mensen. vorige maand op de tennisbaan was hij vrolijk en dus niet zichzelf. wij hadden niks door.
Au.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
FFT, het is ook onderdeel van je persoonlijkheid om je omgeving niet te willen laten zien hoe ongelukkig je je voelt
Maak er gebruik van zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is gewoon een stad met *uitsluitend* mooie vrouwen hier
Wat grappig, er staat hier een stoffig boekje van golfer uit '69 wat ik eigenlijk al heel lang wil lezen : Het Peterprincipe. Geschreven door Laurence J. Peter en Raymond Hull.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren overigens ook een leuke wet gelezen, Peter's Law oid (kan het heelmaal mis hebben met die naam hoor), maar die hield in dat iedereen carriere maakte up to his level of incompetence en dat dus grote organisaties vooral worden geleid door incompetente mensenDe mensen die wel goed werk leveren zijn die mensen die nog carriere kunnen maken, de mensen die het plafond bereikt hebben doen hun werk meestal slecht omdat ze over hun level of competence zijn gegaan.
Even zoeken, wiki kan dat vast beter uitleggen
Dat Peter had ik goed onthoudenhttp://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Principle
Hehequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat grappig, er staat hier een stoffig boekje van golfer uit '69 wat ik eigenlijk al heel lang wil lezen : Het Peterprincipe. Geschreven door Laurence J. Peter en Raymond Hull.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |