Wat is dat toch met die lapo? Waarom wil niemand die?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
aan t wachten tot jij de lapo deed Tezz
hehe dat is misschien niet zo handig ja..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja.![]()
En ik ga maar geen nieuwe fles meer openmaken.
Dan had ie beter zelf kunnen dansen als ie nu aan de Sonja zit!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
haha een zanger bij wie ik achtergrond heb gedanst is nu bij Sonja Bakker
Toch wel heerlijk zo'n wijntje s'avonds. Maar ik wil er geen gewoonte van maken....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe dat is misschien niet zo handig ja..![]()
Ik neem nog een klein beetje..
Nee, maar ik was even heel chagrijnig door de mensen in de straatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Ik dacht dat jij al slapen was!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan had ie beter zelf kunnen dansen als ie nu aan de Sonja zit!
Dan moet je over TT's nadenken en zo..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die lapo? Waarom wil niemand die?
Dat vooral jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan moet je over TT's nadenken en zo..
Ja, is ook lekker.. en nee gewoonte is niet handig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Toch wel heerlijk zo'n wijntje s'avonds. Maar ik wil er geen gewoonte van maken....
Goed zo! Laat je niet op je kop zitten!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, maar ik was even heel chagrijnig door de mensen in de straat
Maar toen was ik net weer binnen, nu ben ik weer rustiger
doe dan maar nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
Zal ik een wodka nemen of...
ben namelijk nogal verkouden en grieperig, weet niet of het dan wel verstandig is
Dan typ je toch : SC, zonder TT!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan moet je over TT's nadenken en zo..
Dat is vragen naar de bekende weg he....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
Zal ik een wodka nemen of...
ben namelijk nogal verkouden en grieperig, weet niet of het dan wel verstandig is
Maakt ook niet uit, dom gezeurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed zo! Laat je niet op je kop zitten!
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat hele straatverhaal gemist heb. Ik heb je er net wel over gehoord, maar ik heb het voorgaande verhaal gemist!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:47 schreef Aure het volgende:
Mn tijd wordt in beslag genomen door mn huisgenoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |